Лабда Сонда заминала... Газ инжек. проблем...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Re: Лабда Сонда заминала... Газ инжек. проблем...

Мнение от jorryy » 29 Апр 2011, 20:40

nikol78 написа:колега на бензин нямаш проблем но сондите са ти скапани не го осеща така както на газ е по чуствителна а с откачени сонди трябва да ти гори мног газ нямаш ли други да ги смениш да пробваш а за грешките дори да ти работят както трябва сондите като караш на газ винаги записват грешки поне при мен е така апък сондите работят перфектно. :yes:


Колега, нямам други сонди. Но ми направи впечетление, че с 8 литра газ съм минал 40 км :help: :help: :kuku: Сега съм си ги закачил и нямам проблеми а само тресе мотора в ниските. Ще видя сега с 8 л колко км ще се минат със тях. Ако пак е така ще се търсят някакви за проба....
Изображение

За да минавате за джентълмен, са нужни две неща:
1 - винаги да вадите цигарата от устата си, когато се целувате, и
2 - никога да не правите забележка на дама, която неправилно носи торба с цимент!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 7.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i '98

Re: Лабда Сонда заминала... Газ инжек. проблем...

Мнение от MarioIvanov » 02 Май 2011, 13:04

И аз имах подобен проблем. Все се опитвах да го оправя като увеличавах, както процентното обогатяване на газта така и допълнителното време за отваряне на инжекторите при празен ход, но проблема си оставашел Имам си кабелчето и софтуера за свързване към газовият компютър, та си се чувствах свободен да си бърникам колкото си искам :dummy: .... и така две години подред. Както и да е! Преди няколко месеца ми се прецака изпарителя, отидох при майсторчето - той ми го оправи и се заприказвахме за тези проблеми, след кратко обсъждане той стигна до извода, че отворите на инжекторите са по - големи от колкото трябва и всъщност колата се задавя, т.к. постъпва повече газ за единица време, то газовият компютър рапортува инжекторите да се отварят за по- кратко, но моите инжектори не можели да реагират за под 3 мили секунди и остават отворени поне толкова, с което всъщност префорсирваме, бензиновият компютър се опитва да регулира и ..... така се получава, както люшкането на оборотите, така и тресене на двигателя. За сега въпросът го решихме като намалихме налягането от изпарителя и при мен нещата заспаха (е след няколко експеримента, разбира се). Ще трябва да се лиша от колата един ден и да му оставя колата, за да оправи самите инжектори и да си върна налягането в нормални граници, макар че за сега всичко е ОК. Моят съвет е отиди при майстор, дори и да не знае какво и е, като си поговорите ще му хрумне нещо.

Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Re: Лабда Сонда заминала... Газ инжек. проблем...

Мнение от jorryy » 03 Май 2011, 12:04

Благодаря ти колега за отговора. Ще видиме какво ще стане и ще споделя резултата....
Изображение

За да минавате за джентълмен, са нужни две неща:
1 - винаги да вадите цигарата от устата си, когато се целувате, и
2 - никога да не правите забележка на дама, която неправилно носи торба с цимент!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Re: Лабда Сонда заминала... Газ инжек. проблем...

Мнение от jorryy » 05 Май 2011, 14:53

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Няма такъв проблем колегииии. Едва ли някой би се сетил какъв е проблема. Закарах аз автомобила на поредния майстор, който се занимава с ГАЗ. Той взе че искара една схемичка на едно листче, на която пише кой цвят кабел с кой друг цвят да се върже (става въпрос за инжекторите). Кога гледаме Оууу чудо :shock: :shock: :shock: буксичката която е на 6-ти цилиндър е на 1-ви (в смисъл са грешно свързани от жичките) и т.н. всичко каша и затова тресе.....
Човека ги оправи и вече няма да тресе в ниските, смяната от газ на бензин и обратно става без дори да се помръдне с микрон стрелката на обортомера, а от преди падаше до 300 оборота, няма го чуденето когато подадеш газ, направо си "рипа" стрелката.

:bchug: :bchug: :bchug:
Вече всичко е точно !!!!
Изображение

За да минавате за джентълмен, са нужни две неща:
1 - винаги да вадите цигарата от устата си, когато се целувате, и
2 - никога да не правите забележка на дама, която неправилно носи торба с цимент!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook