523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
случаят е следният.
Струваше ми се че съединителя ми отделя много горе, но не боксува проверено, та реших да му сменя спирачната течност и се започна с мъката. Изпуснах старата от пробката за обезвъздушаване, сипах нова течност и накарах един приятел да помпа педала на съединителя а аз отдолу да изпускам въздуха, всичко както си му е реда. Но скапаният педал нещеше да се дигне. 4 4аса помпане и изпускане и нищо. Накрая с една маслионка вкарах течноста през пробката за обезвъдушаване и педала се вдигна, демек всичко е наред.
Качвам се да направя тест драйв и о чудо педа си отделя нормално, колата потегля с малко газ, а преди това искаше повече газ за да потегли иначе гаснеше.
Но щастието свърши точно за 10тина дни. Пак направих сащата процедура и всичко пак се оправи до вчера когато пак всичко се върна по старо му: съединителя отделя много горе и за да трънгна без да огасне колата трябва да форсирам като някой новобранец.
На какво може да се дължи този проблем със съединителя
Струваше ми се че съединителя ми отделя много горе, но не боксува проверено, та реших да му сменя спирачната течност и се започна с мъката. Изпуснах старата от пробката за обезвъздушаване, сипах нова течност и накарах един приятел да помпа педала на съединителя а аз отдолу да изпускам въздуха, всичко както си му е реда. Но скапаният педал нещеше да се дигне. 4 4аса помпане и изпускане и нищо. Накрая с една маслионка вкарах течноста през пробката за обезвъдушаване и педала се вдигна, демек всичко е наред.
Качвам се да направя тест драйв и о чудо педа си отделя нормално, колата потегля с малко газ, а преди това искаше повече газ за да потегли иначе гаснеше.
Но щастието свърши точно за 10тина дни. Пак направих сащата процедура и всичко пак се оправи до вчера когато пак всичко се върна по старо му: съединителя отделя много горе и за да трънгна без да огасне колата трябва да форсирам като някой новобранец.
На какво може да се дължи този проблем със съединителя
Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
никой ли не е сменял до сега спирачната течност на съединителя да каже как е обезвъздушил след това? 523и
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
gdd55 написа:никой ли не е сменял до сега спирачната течност на съединителя да каже как е обезвъздушил след това? 523и
аз мисля, че съединителя ти е поизносен . оправи си заглавието на темата и прочети правилата на форума, че ще те налазят зелени човечета

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
NAPSTERS написа:.......... оправи си заглавието на темата и прочети правилата на форума, че ще те налазят зелени човечета

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
На мен ми се въртеше из главата че някоя помпа прави номера
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
Моята 528 я купих с нов съединител(сменен) и също ми направи впечатление,че отделя много високо.
Ще взема да и сменя и аз течността.Сигурен съм,че не е сменяна.Мерих я с един уред и показа,че все още е годна(зелена лампичка),но много вяра му нямам на тоя апарат.Той май само мери количеството вода в течността
Ще взема да и сменя и аз течността.Сигурен съм,че не е сменяна.Мерих я с един уред и показа,че все още е годна(зелена лампичка),но много вяра му нямам на тоя апарат.Той май само мери количеството вода в течността
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
по твоите обяснения излиза че дърпа въздух от някаде щом всичко се оправя и след няколко дни пак е зле работата търси от къде ти дърпа въздух. 

Re: 523I ПРОБЛЕМ С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И ДРУГО
на мен ми се струва точно обратното, че като не е добре обезвъздушена е добре, после като се самообезвъздуши и почва филма.
Вече започнах да и свиквам, тръгвам с повече газ и отпускам по-плавно съединителя и всичко е ОК
Ако тръгна с по малко и не отпусна съединителя супер бавно скача като негърски кадилак, а и като сменям предавките има едно лашкане 2-3 секунди и после се успокоява.
Да се чудиш кво става, ама май ще чакам да фалира на цяло че да се разбере точно какво е умряло
Вече започнах да и свиквам, тръгвам с повече газ и отпускам по-плавно съединителя и всичко е ОК
Ако тръгна с по малко и не отпусна съединителя супер бавно скача като негърски кадилак, а и като сменям предавките има едно лашкане 2-3 секунди и после се успокоява.
Да се чудиш кво става, ама май ще чакам да фалира на цяло че да се разбере точно какво е умряло
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани