Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???

Мнение от jorryy » 23 Апр 2011, 22:02

sadex5 написа:В карданния вал има една центрираща втулка, да нямаш нея предвид. Много е важна и често се подбива. Гумено-метална е и отвън не се вижда.


Да ти кажа, че незнам какво точно имам в предвид. Майстора го каза ама аз не го запомних. :mhihi: :mhihi: Каза че е нещо балансиращо, значи би трябвало да балансира нещо на кардана и е на предното каре до скоростната кутия... Може да е и центрираща втулка, но майстора да го е казал по друг начин.

П.С. Да не отварям друга тема, да питам маслото на 523i E39 до коя чертичка трябва да стига. На компакта ми след като сипа 4 литра колкото побира ми се качва над втората 2 мм, а на 6-така като сипа 6,5 литра ми става на 2 мм над долната чертичка...???
Изображение

За да минавате за джентълмен, са нужни две неща:
1 - винаги да вадите цигарата от устата си, когато се целувате, и
2 - никога да не правите забележка на дама, която неправилно носи торба с цимент!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???

Мнение от sadex5 » 23 Апр 2011, 23:12

Кардана е статично балансиран по принцип. Може да е имал предвид опорния лагер, но не се знае каква терминология е ползвал.
Маслото трябва да е между двете чертички, точно към 6,5 литра. По принцип конструкторите са оставили голям резерв под долната черта, няма да блокира двигателя ако маслото е леко под нея. Най-добре е да е на средата, както на всеки друг двигател. Разликата между двете резки е 1 литър, и служи за контрол на ,,горенето'' на маслото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???

Мнение от vladobate » 23 Апр 2011, 23:42

sadex5 написа:Кардана е статично балансиран по принцип. Може да е имал предвид опорния лагер, но не се знае каква терминология е ползвал.
Маслото трябва да е между двете чертички, точно към 6,5 литра. По принцип конструкторите са оставили голям резерв под долната черта, няма да блокира двигателя ако маслото е леко под нея. Най-добре е да е на средата, както на всеки друг двигател. Разликата между двете резки е 1 литър, и служи за контрол на ,,горенето'' на маслото.

+1 . Аз го знам като висящ лагер и да има гума около него да обира вибрациите и омеква кат дъвка или направо се къса и при натоварване начално бие много настрани ( мандахерца вала :mhihi: ) и чука къде кво желязо срещне. Та пада се под щита на ауспуха и обикновено се сещаме за него чак кат залопа. Мисля да е това и дао май не е чак толкоз скъп ( в пъти под маховика все пак ). Наподобява чукане от маховик ако е в комбинация със разбити тампони двигател , тампони скоростна кутия , прокъсано гумено каре и въпросния лагер или по-точно тампона му . Успех. Виж тука подсказваща схемичка : http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... vel_joint/.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Re: Зад гуменото каре до скоростите - балансиращооо...???

Мнение от jorryy » 24 Апр 2011, 10:06

БЛАГОДАРЯ Ви, колеги за своевременното и компетентно отговаряне...
Изображение

За да минавате за джентълмен, са нужни две неща:
1 - винаги да вадите цигарата от устата си, когато се целувате, и
2 - никога да не правите забележка на дама, която неправилно носи торба с цимент!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook