е39 525тдс свети DDE и не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
е39 525тдс свети DDE и не пали
Здравейте! Значи проблема е следния, светва DDE и колата не пали като я оставя да престои 5 6 часа после пали и след 10-тина км пак гасне. четох тук че е вьзможно да е помпата в резервоара колата под 15 литра гъснеше и сега дори и давам директно ток от релетата и пак ни пали даже като откача маркуча отпред преди филтъра не идва въобще нафта. и DDE продължава да свети.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
Колко нафта имаш ? ако ти под 30 напълния и ще разбереш дали е от това проблема 

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
Като откачиш маркуча преди филтъра и подадеш директно ток трябва да текне нафта даже и 5 литра да имаш, ако не тръгне подай директно на помпата, и вече ще знаеш помпа ли е кабел ли е реле ли е и тн.
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
и с 10 и с 50 литра си е същото а като откача маркуча отпред няма никъква нафта дори и като подам директно ток на помпата. И това DDE си свети.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
от пресиян знам че лампата на дде светва само от три неща плочка,умна дюза и датчик кол.вал
най лесно се проверява умната дюза-трябва да има 100-на ома,датчика на вала трябва да има около 1300 ома-но ако не е закачен колата се форсира при палене и няма оборотомер
наистна по добре иди на диагностика и дай няккъв скрийншот да умуваме
най лесно се проверява умната дюза-трябва да има 100-на ома,датчика на вала трябва да има около 1300 ома-но ако не е закачен колата се форсира при палене и няма оборотомер
наистна по добре иди на диагностика и дай няккъв скрийншот да умуваме

Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
Колега ако колата има чип е от това,закачи я най добре и ще разбереш
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
помпата се сваля мн лесно.от дясно под задна седалка е.тъкмо ще почистиш и цедката.но щом не ти идва нафта до филтъра,то значи помпата не изпраща.или е изгоряла или не ходи ток до нея-може бушон да е.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
dankoteam написа:Здравейте! Значи проблема е следния, светва DDE и колата не пали като я оставя да престои 5 6 часа после пали и след 10-тина км пак гасне. четох тук че е вьзможно да е помпата в резервоара колата под 15 литра гъснеше и сега дори и давам директно ток от релетата и пак ни пали даже като откача маркуча отпред преди филтъра не идва въобще нафта. и DDE продължава да свети.
Прилича повече на датчик колянов вал.Някога се случва да си променя стоиностите спрямо тем.на мотора .Студена пали топла не или обратно.В комбинация с друг дефект проблема става сериозен.
В твоя случаи 20 пиновата букса ще свьрши хубава работа.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
cls6666 написа:от пресиян знам че лампата на дде светва само от три неща плочка,умна дюза и датчик кол.вал
най лесно се проверява умната дюза-трябва да има 100-на ома,датчика на вала трябва да има около 1300 ома-но ако не е закачен колата се форсира при палене и няма оборотомер
наистна по добре иди на диагностика и дай няккъв скрийншот да умуваме

- gosho_d
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: PB
- Кара: E34->Е39->Е38
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
520_i написа:От помпата в резервоара DDE-то не свети!
Не свети за да покаже, че помпата не работи, но при мен когато беше изгоряла, двигателя гаснеше в движение направо, и тогава светваше. Но случаят на колегата е друг, при него постоянно свети. Може проблемите да са няколко...
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
При прецакана помпа на диагностика излиза грешка в иглата на дюзата, заради въздуха в горивото, затова може да Свети дде.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
t1sh0o написа:При прецакана помпа на диагностика излиза грешка в иглата на дюзата, заради въздуха в горивото, затова може да Свети дде.
Това не е вярно.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: е39 525тдс свети DDE и не пали
И при мен светна от липса на нафта момчета . Компа полудява и светва пущината . Честно казано това от опит иначе преди това нямаше да повярвам. Наистина няма кво да го умува колегата ако няма приток на гориво ако ще и самолет да е пак няма да запали. Тъй че първо да си осигури нормално горивоподаване и после да търси под кравата магаре. Тва на майтап , но си е самата истина
.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани