Турбо за 2.5 бензин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Испания, Мадрид за съжаление
Пол: Мъж
Кара: 98' 523IA
Мечтае да кара: X6 ///M
Детайли за колата: Задна броня М5,19'' джанти от М3, Кандидат за 21''!!

Турбо за 2.5 бензин

Мнение от BMW_IS » 29 Мар 2011, 23:33

Здравейте колеги :) ,, хрумна ми идеята за турбо на бензинов 2.5 мотор ,, БМВ-то ми е 523и 170коня автоматик ,, въпроса ми е какво турбо трябва да търса и с какво трябва да се оправлява и информация за другото по мотора каквото трябва да се препрява и сменя :) ? :help:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Турбо за 2.5 бензин

Мнение от blacksapphire » 30 Мар 2011, 0:28

m52 и турбо не се разбират особено добре, поради ред конструктивни Халуминуви елементи :mhihi:

Ако е в идеално състояние, заводската карантия държи до около 0,7-8 надув.

Виж по-старите чугуни м50 носят на бой, обикновено се разстръргва б25 до 2,8 и те така :mhihi: :lalala:

НО не искаш да влизаш във филма. :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Турбо за 2.5 бензин

Мнение от bili1 » 30 Мар 2011, 14:05

Париte коiто ще вложиш ги спести продай твоята добави някой лев и си вземи V8! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: Турбо за 2.5 бензин

Мнение от georgieva » 30 Мар 2011, 22:23

BMW_IS написа:Здравейте колеги :) ,, хрумна ми идеята за турбо на бензинов 2.5 мотор ,, БМВ-то ми е 523и 170коня автоматик ,, въпроса ми е какво турбо трябва да търса и с какво трябва да се оправлява и информация за другото по мотора каквото трябва да се препрява и сменя :) ? :help:


трябва да смениш буталата с такива за турбо дето са... иначе със заводските ще стане по някое време "дум дум дум - пфффффф" и ще си търсиш нов двигател после :Д, отделно тези двигатели по принцип не ги дават да им се слага турбо, заради смукателните колектори... нали са със ДИСА клапан... всичко е пластмасово.. и не е направено да издържа на струята дето ще прави турбото.. за това трябва да смениш целия смукателен колектор... (това незнам как сатава...) с ... алуминиев някакъв..
. гледала съм в ю-туб клипчета дето хората се оплакват как ДИСА клапичката им се разбила... еи така по норамлен път... и те.. не го оправили и го подценили.. понеже незнаят какво е ДИСА клапан.. и тои на края се откъснал и .... се запознал с някои цилиндър и двигателя казал "ох" :Д...
моя съвет е.. да не си слагаш турбо... сще жертваш 1 за да получиш друго, а през това време ще дадеш ... много хиляди лв и ще чакаш до като стане... с месеци.. ходене по мъките до като разбереш че няма достатъчно старателен маистор за тея неща, а ако си сложиш.. по добре търси най най слабото турбо .. вярвай ми (консултираи се с някои ако искаш относно това което ти казвам) и .. един чип си сложи ... (първо чипа обаче) и ще имаш долу горе пак толкова коне от горе, но ще ти е по евтино, няма да сменяш бутала и колектори, пак ще ти гори супер евтино, а иначе по "големия начин" ти като махнеш смукателния колектор дето е.. инжинерна гордост създадена за да е икономична колата, без него.. се приготви за водовъртеж в резервоара, и 10лв бенз ще ти ги глътва за 4-5 драг-старта.. и ще имаш мнооого мнооого (дребни) проблеми дето.. някой ден ще съжаляваш и ще искаш да продаваш.

зависи какво турбо ще си слагаш... колкото е по голямо.. толкова по голям турбо лаг ще имаш.. а и толкова по голяма нужда от интеркулер ще имаш (и тои струва пари както и пригодяването му към колата)
и следователно толкова по скъпи бутала трябва да си сложиш .. наи евтините са около 1000лв .. наи скъпите могат да стигнат и 5-6000лв, те не са такива дето се правят при стругар.. а се каляват такива правят се от специален материал... можеш да ги познаеш .. те са матови такива едни..
... ако бюджета ти е наи много ... 3000лв по добре си смени ламбда сондите с нови, сложи си чип, земи си наи слабото турбо (то ще дава мащност при по ниски обороти обаче идеално ако си дрифтер или драгер.. но не е подходящо за високи скорости) и вместо да ти става ламя колата за бенз, разхода и даже ще падне още повече, ще имаш едни +20% от конете ти, няма да имаш никакъв турбо лаг и не трябва да търсиш наи дбрите маистори да не ти прецакат колата.. можеш да си сложиш интеркулер пак и ще почне да има мощ на високите обороти и съответно скорости.. но заводските бутала няма да издържат.. общо взето... аз не ти го описвам целия филм.. ако не си някакъв развиващ се маистор(които тепърва навлиза в тея неща).. а си някой дето нищо не разбира... и да разчиташ на това че ще си платиш и готово... по добре не се хващай ;) ще съжаляваш, в този случаи.. и да си готов да даваш много кинти... масторите са си на едно ниво и това е

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Турбо за 2.5 бензин

Мнение от Ilko Ivanov » 30 Мар 2011, 22:34

georgieva написа:
BMW_IS написа:Здравейте колеги :) ,, хрумна ми идеята за турбо на бензинов 2.5 мотор ,, БМВ-то ми е 523и 170коня автоматик ,, въпроса ми е какво турбо трябва да търса и с какво трябва да се оправлява и информация за другото по мотора каквото трябва да се препрява и сменя :) ? :help:


трябва да смениш буталата с такива за турбо дето са... иначе със заводските ще стане по някое време "дум дум дум - пфффффф" и ще си търсиш нов двигател после :Д, отделно тези двигатели по принцип не ги дават да им се слага турбо, заради смукателните колектори... нали са със ДИСА клапан... всичко е пластмасово.. и не е направено да издържа на струята дето ще прави турбото.. за това трябва да смениш целия смукателен колектор... (това незнам как сатава...) с ... алуминиев някакъв..
. гледала съм в ю-туб клипчета дето хората се оплакват как ДИСА клапичката им се разбила... еи така по норамлен път... и те.. не го оправили и го подценили.. понеже незнаят какво е ДИСА клапан.. и тои на края се откъснал и .... се запознал с някои цилиндър и двигателя казал "ох" :Д...
моя съвет е.. да не си слагаш турбо... сще жертваш 1 за да получиш друго, а през това време ще дадеш ... много хиляди лв и ще чакаш до като стане... с месеци.. ходене по мъките до като разбереш че няма достатъчно старателен маистор за тея неща, а ако си сложиш.. по добре търси най най слабото турбо .. вярвай ми (консултираи се с някои ако искаш относно това което ти казвам) и .. един чип си сложи ... (първо чипа обаче) и ще имаш долу горе пак толкова коне от горе, но ще ти е по евтино, няма да сменяш бутала и колектори, пак ще ти гори супер евтино, а иначе по "големия начин" ти като махнеш смукателния колектор дето е.. инжинерна гордост създадена за да е икономична колата, без него.. се приготви за водовъртеж в резервоара, и 10лв бенз ще ти ги глътва за 4-5 драг-старта.. и ще имаш мнооого мнооого (дребни) проблеми дето.. някой ден ще съжаляваш и ще искаш да продаваш.

зависи какво турбо ще си слагаш... колкото е по голямо.. толкова по голям турбо лаг ще имаш.. а и толкова по голяма нужда от интеркулер ще имаш (и тои струва пари както и пригодяването му към колата)
и следователно толкова по скъпи бутала трябва да си сложиш .. наи евтините са около 1000лв .. наи скъпите могат да стигнат и 5-6000лв, те не са такива дето се правят при стругар.. а се каляват такива правят се от специален материал... можеш да ги познаеш .. те са матови такива едни..
... ако бюджета ти е наи много ... 3000лв по добре си смени ламбда сондите с нови, сложи си чип, земи си наи слабото турбо (то ще дава мащност при по ниски обороти обаче идеално ако си дрифтер или драгер.. но не е подходящо за високи скорости) и вместо да ти става ламя колата за бенз, разхода и даже ще падне още повече, ще имаш едни +20% от конете ти, няма да имаш никакъв турбо лаг и не трябва да търсиш наи дбрите маистори да не ти прецакат колата.. можеш да си сложиш интеркулер пак и ще почне да има мощ на високите обороти и съответно скорости.. но заводските бутала няма да издържат.. общо взето... аз не ти го описвам целия филм.. ако не си някакъв развиващ се маистор(които тепърва навлиза в тея неща).. а си някой дето нищо не разбира... и да разчиташ на това че ще си платиш и готово... по добре не се хващай ;) ще съжаляваш, в този случаи.. и да си готов да даваш много кинти... масторите са си на едно ниво и това е

:shock: :clap:
Има ли все още тема за бисери от форума ???
Тази тема и най-вече последния отговор на колежката georgieva са напълно достойни за там :lol:

Ще заключа темата защото ще стане страшно ако я оставя :bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook