Динамо?скърца
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Динамо?скърца
Преди около месец ми се появи странен проблем-след като ми сменяха водната помпа(не знам дали от там е проблема)започна нещо да скърца под капака.Върнах се при майстора,за да разбера какъв е проблема и неговият отговор-няма проблем просто зимата колата иска по-голяма консумация на ток и затова скърца,но месец след това още си скърца,а вече е топло
.Въпроса ми е отремонтира ли се динамо,ако не-втора ръка купува ли се или по-скоро не и ново на каква цена е.Какво може да стане ако не го сменя в най близко бъдеще?Поздрави!

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Динамо?скърца
1. Майстора лъже за да те отпрати
2. Ремонтира се и още как.
3. Ново няма смисъл, старото се рециклира на 80 %, като почнеш лагери, четки, колектор, намотки, диоди
3.Виж си хидравличния обтегач или паразитните ролки, оттам най вероятно да шуми повече, особенно като е студена.
4. Може да почне да цвили повече ако е лагер на генератора, с течение на времето
2. Ремонтира се и още как.
3. Ново няма смисъл, старото се рециклира на 80 %, като почнеш лагери, четки, колектор, намотки, диоди
3.Виж си хидравличния обтегач или паразитните ролки, оттам най вероятно да шуми повече, особенно като е студена.
4. Може да почне да цвили повече ако е лагер на генератора, с течение на времето

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Динамо?скърца
25 лв. са, само четки 4 лв.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Динамо?скърца
sadex5 написа:1. Майстора лъже за да те отпрати
2. Ремонтира се и още как.
3. Ново няма смисъл, старото се рециклира на 80 %, като почнеш лагери, четки, колектор, намотки, диоди
3.Виж си хидравличния обтегач или паразитните ролки, оттам най вероятно да шуми повече, особенно като е студена.
4. Може да почне да цвили повече ако е лагер на генератора, с течение на времето
и аз това мисля ама много от майсторите работят така -ново или втора употреба ,скоро така на приятели ..носят на ремонт и диагнозата е ротор и статор

аман от такива ,моят съвет беше да сменят майстора
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани