Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Имах проблем с машинката за централното заключване на задна дясна врата.
Проблема беше, че не можеше да се отвори, а и цената на машинката е доста висока. Само понякога успявах да я отворя и реших да пробвам сам. Не знам какво щяха да правят в сервиз ако не могат да разглобят вратата, а тя е заключена. Сигурно щеше да има насилствена интервенция и много голяма сметка на края.
В момента в който успях да отворя вратата подходих по следния начин:
Стъпка 1: Развивате винтовете и махате кората и дръжката. Някой винтове са зад декоративни капачки.
Стъпка 2: Отлепяте внимателно горната част на изолацията.
Стъпка 3: Отвивате заключващия механизъм като внимавате да запомните как са захванати жилата.
Стъпка 4: Изваждате механизма и машинката.
Стъпка 5: Разглобявате моторчето с редуктора. В моя случай проблема беше изпускане на пластмасовия кожух в крайно положение. Пластмаси...
Ако не е изгоряло моторчето, може да опитате смазване с грес за пластмаса, раздвижване, стягане на пластмасовия кожух, който служи и за ограничител в крайния ход. Може и да се залепи с някакво лепило за пластмаса. Може да използвате 12V за да правите експреименти. При мен пластмаста на кожуха се огъваше и не спираше навреме. Превърташе, подминаваше крайното положение – зад червеното ключе. От там нямаше върщане назад или се случваше на 100-ния опит, защото червяка се огъваше и нямаше достатъчно сила моторчето да върне механизма.
Стъпка 6: Връщате всичко по обратния ред, като най-трудния елемент е поставянето на всички механизми и жила в правилно положение.
Преди да затваряте кората и осбено вратата изпробвайте всичко – затваря ли и отваря с централното, както и механично от самата врата.
Не е много трудно, но не е и съвсем лесно.
ВИНМАНИЕ: Ако нямате умения, достатъчно време и подходящи условия по-добре отидете на сервиз. Имайте предвид, че може да не успеете да сглобите вратата на време и да не можете да използвате колата , защото вратата няма да може да се затвори или заключи.
След всички възможни тестове правете опитите със затворена врата.
Друга опасност е да си заключите вратата в затворено положение. Ако кората не е свалена нямам идея как може да се отвори без повреди, а и при свалена кора е доста трудно за неопитен човек като мен
Проблема беше, че не можеше да се отвори, а и цената на машинката е доста висока. Само понякога успявах да я отворя и реших да пробвам сам. Не знам какво щяха да правят в сервиз ако не могат да разглобят вратата, а тя е заключена. Сигурно щеше да има насилствена интервенция и много голяма сметка на края.
В момента в който успях да отворя вратата подходих по следния начин:
Стъпка 1: Развивате винтовете и махате кората и дръжката. Някой винтове са зад декоративни капачки.

Стъпка 2: Отлепяте внимателно горната част на изолацията.

Стъпка 3: Отвивате заключващия механизъм като внимавате да запомните как са захванати жилата.


Стъпка 4: Изваждате механизма и машинката.

Стъпка 5: Разглобявате моторчето с редуктора. В моя случай проблема беше изпускане на пластмасовия кожух в крайно положение. Пластмаси...

Ако не е изгоряло моторчето, може да опитате смазване с грес за пластмаса, раздвижване, стягане на пластмасовия кожух, който служи и за ограничител в крайния ход. Може и да се залепи с някакво лепило за пластмаса. Може да използвате 12V за да правите експреименти. При мен пластмаста на кожуха се огъваше и не спираше навреме. Превърташе, подминаваше крайното положение – зад червеното ключе. От там нямаше върщане назад или се случваше на 100-ния опит, защото червяка се огъваше и нямаше достатъчно сила моторчето да върне механизма.

Стъпка 6: Връщате всичко по обратния ред, като най-трудния елемент е поставянето на всички механизми и жила в правилно положение.
Преди да затваряте кората и осбено вратата изпробвайте всичко – затваря ли и отваря с централното, както и механично от самата врата.
Не е много трудно, но не е и съвсем лесно.
ВИНМАНИЕ: Ако нямате умения, достатъчно време и подходящи условия по-добре отидете на сервиз. Имайте предвид, че може да не успеете да сглобите вратата на време и да не можете да използвате колата , защото вратата няма да може да се затвори или заключи.
След всички възможни тестове правете опитите със затворена врата.
Друга опасност е да си заключите вратата в затворено положение. Ако кората не е свалена нямам идея как може да се отвори без повреди, а и при свалена кора е доста трудно за неопитен човек като мен

- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Колеги, вчера и моя звюр ми направи подобен проблем, но на предна лява врата! Машинката ту искаше, ту не искаше да отвори и работеше малко мудно!
Тази тема най много наподобюва проблема ми и затова реших да пиша тук.
Та на въпроса! Готов съм да я отворя вратата, имам инструмент и малко технически познания, имам и сервизно ръководство за Е39 но там пише преди да се предприеме разглабяне да се откачи акумулатора! Това наистина ли е така?! Мисля че нямам въздушни възглавници във вратата и това дали ще има акумулатор или не би трябвало да е проблем. Но все пак ако някои е правил тази интервенция моля да сподели мнение! До колото видях в ръководството има само 1 винт и тои е на ръчката за отваряне, всичко друго са щипки! Това така ли е?! Като я отворя вратата каде да търся наи вероятен проблем?! Струва ми се по слух, че проблема ще да е в лостовата система ако има така ва!
Моля всеки който има мнение по въпроса да сподели! А и каква смазка да използвам за смазване?
Благодаря предварително!
Тази тема най много наподобюва проблема ми и затова реших да пиша тук.
Та на въпроса! Готов съм да я отворя вратата, имам инструмент и малко технически познания, имам и сервизно ръководство за Е39 но там пише преди да се предприеме разглабяне да се откачи акумулатора! Това наистина ли е така?! Мисля че нямам въздушни възглавници във вратата и това дали ще има акумулатор или не би трябвало да е проблем. Но все пак ако някои е правил тази интервенция моля да сподели мнение! До колото видях в ръководството има само 1 винт и тои е на ръчката за отваряне, всичко друго са щипки! Това така ли е?! Като я отворя вратата каде да търся наи вероятен проблем?! Струва ми се по слух, че проблема ще да е в лостовата система ако има така ва!
Моля всеки който има мнение по въпроса да сподели! А и каква смазка да използвам за смазване?
Благодаря предварително!
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Във всяко ръководство пише да се откача акумулатора с цел при разглобяване да се предотврати късо съединение или записване на грешка в модулите.
Предната кора има два винта колега, един до дръжката за отваряне и един до духалката за парното, там където кората контактува с таблото.
За пластмасови елементи се ползва бяла силиконова грес.
Предната кора има два винта колега, един до дръжката за отваряне и един до духалката за парното, там където кората контактува с таблото.
За пластмасови елементи се ползва бяла силиконова грес.
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
А някой знае ли за машинката в багажника важи ли същото,защото се отключва само с ключ и като натисна на дистанционното или в краката на шофьора и се чува само че машинката все едно се мъчи да отвори или прещраква.Имат ли такова "слабо място" е39 или си е само при мен.И има ли вариант ако я отворя и направя някоя грешка при затваряне на багажника да не мога да отворя багажника,че няма от къде да вляза
Поздрави!

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Колегата е сложил много добри снимки, но ми дава че сайта е претоварен и не мога да ги увелича
Това със задните машинки е голяма болест, особенно когато е студено времето..На мен ми се наложи да сваля кората при заключена врата, не е трудно, ама го дадох на майстор, дето се занимава с черно фолио, да не стават грешки..Махна се за 3 минути макс, без да се счупи нищо

- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Колеги моля за мнение и помощ!
Днес сутринта "звяра" отново ми направи номер, с ключалката на предна лява врата, смо че този път отказа да я заключи от дистанционното! Заключи с ключа и след това колкото и пъти да пробвах с дистанционното отключваше и заключваше!
Видях схемата в Реалоем а тя е:
Кой от елементите на схемата ми прави беля? Аз се съмнявам в:
номер 1: Номенклатурен номер : 51218235104
Описание : КЛЮЧАЛКА ВРАТА
Ед.цена (с ДДС) : 264.50 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
и номер 2: Номенклатурен номер : 67118352165
Описание : ЗАДВИЖВАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 163.56 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Въпроса ми е къде да търся проблема, може ли това да се хване с читава диагностика и може ли да се отремонтира?! Възможно ли е проблема да не е механичен а в управлението на централното заключване?!
Четах мнение и за пръскане със спрей за ключалки, в ключалката и под кората, и ме интересува дали ще има ефект, или задължително трябва да се разглабя?
Ако не се ремонтира, продават ли се детайлите втора употреба, защото всички обяви които гледам са за оборудвани врати!
Благодаря ви предварително!
Днес сутринта "звяра" отново ми направи номер, с ключалката на предна лява врата, смо че този път отказа да я заключи от дистанционното! Заключи с ключа и след това колкото и пъти да пробвах с дистанционното отключваше и заключваше!
Видях схемата в Реалоем а тя е:
Кой от елементите на схемата ми прави беля? Аз се съмнявам в:
номер 1: Номенклатурен номер : 51218235104
Описание : КЛЮЧАЛКА ВРАТА
Ед.цена (с ДДС) : 264.50 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
и номер 2: Номенклатурен номер : 67118352165
Описание : ЗАДВИЖВАНЕ
Ед.цена (с ДДС) : 163.56 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Въпроса ми е къде да търся проблема, може ли това да се хване с читава диагностика и може ли да се отремонтира?! Възможно ли е проблема да не е механичен а в управлението на централното заключване?!
Четах мнение и за пръскане със спрей за ключалки, в ключалката и под кората, и ме интересува дали ще има ефект, или задължително трябва да се разглабя?
Ако не се ремонтира, продават ли се детайлите втора употреба, защото всички обяви които гледам са за оборудвани врати!
Благодаря ви предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Проблем с машинката за централното заключване на задна врата
Явно никой не се е сблъсквал с подобен проблем
Е поне сервиз да ми препоръча някой, по възможност Пловдив, Сливен, Бургас!

Е поне сервиз да ми препоръча някой, по възможност Пловдив, Сливен, Бургас!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани