инфо за виско
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
инфо за виско
здр. от няколко дни като загася колата се чува един неприятен шум около перката на водния радиатор,шума е кото на развален лагер.Аз си мисля че виското е заминало.Вие какво ще кажете.Ако е от него,някой колега ако го е сменял скоро да каже каква марка е купил и на каква цена,или каква марка ще ми препоръчате да си купя.Благодаря предварително.колата е 39 525 да
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: инфо за виско
Дали няма да е от някоя ролка? Не съм на 100 % сигурен,но мисля,че самото виско няма лагер...!
Re: инфо за виско
не е от ролка,защото когато се загаси двигателя остава да се върти само перката на радиатора
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: инфо за виско
Някой нов модел пак ще е това пак...
Врътни я перката като с камшично запалване и ще разбереш, а за най сигурно може да я свалиш.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: инфо за виско
cha4o1983 написа:здр. от няколко дни като загася колата се чува един неприятен шум около перката на водния радиатор,шума е кото на развален лагер.Аз си мисля че виското е заминало.Вие какво ще кажете.Ако е от него,някой колега ако го е сменял скоро да каже каква марка е купил и на каква цена,или каква марка ще ми препоръчате да си купя.Благодаря предварително.колата е 39 525 да
Като му видиш цената ще се уплашиш и на най неоригиналното.
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: инфо за виско
колега 99% е виското - провери дали има луфт в перката на загасено положение. ако при работещ двигател се чува шум подобен на хруптене, значи има за какво да се притесняваш.
отивай на майстор по най-бързия начин, защото при мен около 1000км по-късно, направо ми се литна перката в радиатора....и в крайна сметка трябваше хем виско да правя, хем радиатор да лепя /пораженията не бяха плачевни/, хем нова перка да купувам.....
не си пести разхода за виско - особено с дизеларката
отивай на майстор по най-бързия начин, защото при мен около 1000км по-късно, направо ми се литна перката в радиатора....и в крайна сметка трябваше хем виско да правя, хем радиатор да лепя /пораженията не бяха плачевни/, хем нова перка да купувам.....
не си пести разхода за виско - особено с дизеларката
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани