два проблема с бмв е39 520и

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520и

два проблема с бмв е39 520и

Мнение от milenturboto » 05 Мар 2011, 11:22

колеги при гасене на колата ми присветват лампите на таблото и парното общо взето всичко включено като консумация и още 1 проблем като е заключен волана при палене ми се върти ключа безконечно докато него размърдам волана.от 1 седмица я имам и реших да попитам така ли трябва да правят тези 2 проблема за мен.колата е е39 520и 97г.благодаря предварително на отзовалите се :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 2.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: всичко

Re: два проблема с бмв е39 520и

Мнение от ilchev » 05 Мар 2011, 12:56

Здравей колега, по принцип като ти е заключен волана, ключа не помръдва докато не разместиш малко волана. Така че ако не те дразни много карай така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: Варна,пловдив
Пол: Мъж
Кара: е65 730d
Мечтае да кара: IL
Детайли за колата: няма-няма

Re: два проблема с бмв е39 520и

Мнение от knivanov » 06 Мар 2011, 11:31

milenturboto написа:колеги при гасене на колата ми присветват лампите на таблото и парното общо взето всичко включено като консумация и още 1 проблем като е заключен волана при палене ми се върти ключа безконечно докато него размърдам волана.от 1 седмица я имам и реших да попитам така ли трябва да правят тези 2 проблема за мен.колата е е39 520и 97г.благодаря предварително на отзовалите се :bchug:

преди месец и моят ключ превъртя в патрона и започна да се върти безконечно в двете посоки.размърдах волана и "захапа".обадих се на мой приятел,и той ми каза,че това с мърдането на волана е случайно,волана и патрона нямат нищо общо.реших да карам така,защото в този момент нямах излишни 100лвза ключар.вчера сядам в колата,въртя,давам на контакт и......до там.колата остана на контакт,ключът влиза,излиза,но не превърта.откачам акумулатора и звъня на ключар.идва и ми казва:"този проблем го знам.имаш счупена"опашка" в патрона,трябва да купуваш патрон.ама чакай дапробвам нещо".пръсна с "контактно масло"/така каза че се казва/ в патрона,започна да вкарва и изкарва ключа и всичко О.К..каза,че това е временно и да ползвам рез. ключ.сега патрона е стегнат като нов,работи без грешка и с двата ключа.мисля,че е здрав,щом се оправи само със смазка.това ми излезе 60лв.нека и някой друг колега да каже да сменяме ли патрона или да "смазваме".дано съм ти спестил 60лв колега.пиши като го оправиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520и

Re: два проблема с бмв е39 520и

Мнение от milenturboto » 06 Мар 2011, 15:22

мерси колега за информацията значи да пръскам с контактно масло и да се надяваме да няма проблем.аз за парви път чувам за такова масло нестава ли и с нещо друго ако ли не къде да го търся.поздрави :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: Варна,пловдив
Пол: Мъж
Кара: е65 730d
Мечтае да кара: IL
Детайли за колата: няма-няма

Re: два проблема с бмв е39 520и

Мнение от knivanov » 06 Мар 2011, 19:51

milenturboto написа:мерси колега за информацията значи да пръскам с контактно масло и да се надяваме да няма проблем.аз за парви път чувам за такова масло нестава ли и с нещо друго ако ли не къде да го търся.поздрави :bchug:

и аз не съм чувал за такова пръскало.според мен,отиди в "Бриколаж" или някой подобен и попитай за смазка за патрони и пробвай,дано се получи и при теб.днес забелязах,че патрона продължава да се върти назад,но напред е без грешка.от утре съм на работа и само вечер ще съм във форума. :bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook