M52 Проблем и въпрос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Варна
Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring

M52 Проблем и въпрос

Мнение от vaskess » 10 Фев 2011, 13:58

Колеги колата е Е39 97 м52б20, от доста време прави впечатление, че пуши бяло и мирише като на антифриз! Така е вече 2г. и понеже изпуска от радиатра леко и се долива антифриз нне се разбира загубата. Как може да се разбере дали има проблем с надуване на маркучи в следствие от спукана глава или гарнитура преди да се сложи новия радиатор с цел да се превантира евентуална повреда на новия радиатор! Колата не е моя пиша от друго име за да помогна на въпросният човек! Дали има и други симптоми освен тези които съм описал!
]Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: M52 Проблем и въпрос

Мнение от meha » 10 Фев 2011, 14:00

С тест за отработени газове в охладителната система
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 4.02.2007
Местоположение: Варна
Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring

Re: M52 Проблем и въпрос

Мнение от vaskess » 10 Фев 2011, 15:43

Предполагам, че в дару правят такъв тест колата в момента е в София и май ще се тества, термостата и водната помпа са нови оригинални само радиатора не е сменен точно заради това съмнение някой праввил ли е такъв ремонт (глава) и в какъв порядък ориантировъчно излиза и не е ли по добре нов мотор дори да е по мощен знам че могат да се прехварлят виско, термостат водна помпа и други неща защото всичко принципно е купувано оригинално, а колата дори в момента си върви прилично без някакви разлики в работата и вървежа, но май и предстои този ремонт маркуча при капачката на казане е твърд и при отворен казан и работеща кола връща доста антифриз и вече е повече от преди ще трябва да се вземат мерки!
]Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: M52 Проблем и въпрос

Мнение от sadex5 » 10 Фев 2011, 16:40

Правили сме ! Главата се сваля, проверява се на трасажна маса за кривини, и ако искаш за пукнатини на рентгеноскопия, и ако е леко крива се шлайфа, има много добри фрезисти. После ще се сменят гумички на клапани, евентуално напаснат и си готов. Не съм точно запознат с цените в България, но ориентировъчно ти казвам към 600 лв. Ако си мераклия си обслужи тъкмо вануса и веригата смени...
Дару кар съм носил аз лично коли за проверка преди години, винаги ми казваха че има проблем с главата !!!!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook