стана страшно цакат релета гасне таблото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
прегледай ВНИМАТЕЛНО кабела за маса от акумулатора до купето някъде да не е прекъснат както и клемите на акумулатора
Барай шишарката Минкеее ....
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
tsb_bg написа:Провери и главното реле за "IGNITION RELAY" под бушоните в жабката - синьо
а в багажника отзад първото реле не е ли овер волтидж реле, ако наистина е такова може и от там да е....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- gangstafenoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38 740d
- Мечтае да кара: P1
Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
сичко се нареди,изглежда е било от ск1сани кабели при задната врата, като ги изолирах запали.обаче незнам как да ги св1ржа на ново,т1й като влизат под ламарината, и не са дост1пни.
\\//
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
gangstafenoss написа:сичко се нареди,изглежда е било от ск1сани кабели при задната врата, като ги изолирах запали.обаче незнам как да ги св1ржа на ново,т1й като влизат под ламарината, и не са дост1пни.
скъсаните кабели на капака нямат абсолютно никакво отношение с паленето на мотора, но все пак се радвам че си запалил

Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
Колега, на мен ми се случи нещо подобно на 29.12.2010 около 22,30 Стрелки се въртяха, тракаха релета, светна лампа на таблото - АСЦ .
Колата си изгасна и не запали. На сутринта запали , сякаш има дух.. Отидох на диагностика и даде грешка на датчик на колянов вал. Отидох до Д.К. за 180 лв и два часа труд 118 лв го смениха на 30.12 до 16,30ч.
Трудът е два часа, защото много се разглобява. впоследствие проблемът ми се повтори, но на студен двигател и ми дава грешка на датчик на разпределителен вал.
Има едно момче, което прави диагностика в Княжево площадчето"насред село", ако си от София иди там. За 20лв те включват и се вижда веднага. При топъл двигател грешката датчик на колянов вал, ясно показва , че трябва смяна на датчика. Определено трябва да се мисли за качество на датчика. Сименс и Бош са около 180 и се купува без много размисъл. Има на Валео, който е по- евтин. При студен двигател нещата са също сложни- акумулатор, лоша маса на няколко места, както и датчик на разпределителен вал. При работа на двигателя се установява дали датчика работи. Датчикът се пробва с осцилоскоп. В аутодатата има данни за датчика. Виж този сайт.
Датчик на разпределителен вал: т.5 и 4 купува се о пръстен струва малко на фона на датчика.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Датчки на колянов вал: т.14 и 15 купува се задължително о пръстен
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ако е акумулатор набираш теста- атига до 19 меню. Там натискаш бързо "ОN" и влизаш на 9 меню. Там трябва да излезе 12 волта цифрата е от порядъка 0012 и нещо. Ако падне акумулатор, колата направо не върти и пали. Светва лампа на таблото.
Напиши какво е станало.

Колата си изгасна и не запали. На сутринта запали , сякаш има дух.. Отидох на диагностика и даде грешка на датчик на колянов вал. Отидох до Д.К. за 180 лв и два часа труд 118 лв го смениха на 30.12 до 16,30ч.

Има едно момче, което прави диагностика в Княжево площадчето"насред село", ако си от София иди там. За 20лв те включват и се вижда веднага. При топъл двигател грешката датчик на колянов вал, ясно показва , че трябва смяна на датчика. Определено трябва да се мисли за качество на датчика. Сименс и Бош са около 180 и се купува без много размисъл. Има на Валео, който е по- евтин. При студен двигател нещата са също сложни- акумулатор, лоша маса на няколко места, както и датчик на разпределителен вал. При работа на двигателя се установява дали датчика работи. Датчикът се пробва с осцилоскоп. В аутодатата има данни за датчика. Виж този сайт.
Датчик на разпределителен вал: т.5 и 4 купува се о пръстен струва малко на фона на датчика.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Датчки на колянов вал: т.14 и 15 купува се задължително о пръстен
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ако е акумулатор набираш теста- атига до 19 меню. Там натискаш бързо "ОN" и влизаш на 9 меню. Там трябва да излезе 12 волта цифрата е от порядъка 0012 и нещо. Ако падне акумулатор, колата направо не върти и пали. Светва лампа на таблото.
Напиши какво е станало.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
гумата написа:...............
Като за първо мнение във форума....... Доста "неща" си написал

Ама тук в Е39 подфорума никой не кара Е46

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: стана страшно цакат релета гасне таблото
Ilko Ivanov написа:гумата написа:...............
Като за първо мнение във форума....... Доста "неща" си написал![]()
Ама тук в Е39 подфорума никой не кара Е46
Защото не си обърнал внимание на колегата Ретрофит

А и е46 и е39 са братя, може и на Х5 другия път да мине тоз номер...

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани