е39 525д 2001 проблем при паленето?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
...до колегата xerial :
без да ти трябват диагностики , следващия път като откаже да пали топла /не напълно изстинала/ , демонтирай датчика /на гърбичния вал/ и опитай да го охладиш на въздуха например и го сложи отново и пробвай ! Запалиш ли , знаеш какво ти остава да направиш !
личен опит !
Весели празници на всички
без да ти трябват диагностики , следващия път като откаже да пали топла /не напълно изстинала/ , демонтирай датчика /на гърбичния вал/ и опитай да го охладиш на въздуха например и го сложи отново и пробвай ! Запалиш ли , знаеш какво ти остава да направиш !
личен опит !
Весели празници на всички

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
xerial написа:
Аз имам същия проблем с тази разлика, че вече и не пали трудно ами трябва да изчакам да изтине напълно .... чертата след синъото ли е няма палене...
Имам и грешка на ИМПА :
7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal
А това е другата грешка която имам:
Error frequency : 25
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C
Обаждах се в НН сервиз исках да я закарам да я погледнат и оправят ама сега по празниците ме отрязаха... Притесняваме да не са и дюзи ... но пак лятото смених 1 с чисто нова а другите бяха почистени и смених и пръстенчеата... Знам ли вече!
Ти не си за дюзи

Ти си за нов датчик разпределителен вал. Залагам си главата,защото моята правеше същите номера и даваше точно такава грешка. Само дето аз се подведох и смених датчик колянов вал

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
Ами дано да си прав че хич не искам дюзите да са причината
ще го купя датчика и сте видим... Иначе от НН по тел ме диагностицираха че са дюзи
и се чудя дали в такъв случай да ходя там

ще го купя датчика и сте видим... Иначе от НН по тел ме диагностицираха че са дюзи

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
xerial написа:Ами дано да си прав че хич не искам дюзите да са причината![]()
ще го купя датчика и сте видим... Иначе от НН по тел ме диагностицираха че са дюзии се чудя дали в такъв случай да ходя там
Казвам го за всички, ама за всички .... дюзи не сменяйте просто ей така... само след тест със колбите !!!!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- vladypetrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 22.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2001г.
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
Здравейте колеги, ами значи проблема го прави рядко не секи път когато е загряла колата. Качвах я на диагностика и едната дюза показа не добри показатели, обаче сипах 2 добавки за комон реал и я по карах известно време и показателите спаднага с 1.5 до 2 еденици. Нямам представа от какво може да го прави значи колега по горе пита какво ще рече бавно пали, ами въра с ключа мъчи се се едно акумолатора е слаб, но съм сигурен че не е от него. Как мога да разбера за веригата да ли е от нея или нещо конкретно ме насочете за да го сменя и да нямам проблеми.
И какъв е този тест със колбите ???
П.П И още нещо колеги значи показва ми една грешка но не мога да разбера какво пише понеже имам проблем с лентовия кабел, но гресшката завършва на "фуллел" менюто е на немски значи първата дума е дългичка но не я прочитам. Да ли ми я показва когато имам малко навта в резервоара или е нещо с помпата ?
Честита коледа на всички 
И какъв е този тест със колбите ???
П.П И още нещо колеги значи показва ми една грешка но не мога да разбера какво пише понеже имам проблем с лентовия кабел, но гресшката завършва на "фуллел" менюто е на немски значи първата дума е дългичка но не я прочитам. Да ли ми я показва когато имам малко навта в резервоара или е нещо с помпата ?


- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
vladypetrov написа:И какъв е този тест със колбите ???
Закачат се едни колбички на дюзите и се гледа коя изпуска(пикае)


Весела Коледа!

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
Закарах тази сутрин колата в Дару ( за работа ми казаха 27лв
) сменили са датчика на разпределителният вал и по-късно ще ходя да я взема.
дано вс да е точно и да се приключи с тоя досаден момент да чакаш да ти изстине барачката
Тотал 215лв + някви стотинки и надявам се равносметката да е разрешен проблем!
поздрави на всички и весели празници!

дано вс да е точно и да се приключи с тоя досаден момент да чакаш да ти изстине барачката

Тотал 215лв + някви стотинки и надявам се равносметката да е разрешен проблем!
поздрави на всички и весели празници!

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
xerial написа:Закарах тази сутрин колата в Дару ( за работа ми казаха 27лв) сменили са датчика на разпределителният вал и по-късно ще ходя да я взема.
дано вс да е точно и да се приключи с тоя досаден момент да чакаш да ти изстине барачката![]()
Тотал 215лв + някви стотинки и надявам се равносметката да е разрешен проблем!
поздрави на всички и весели празници!
Проблема е разрешен! Изчках умишлено няколко дни


Честита нова година ! Живи и здрави ! и благодаря за съветите

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
Живея в Испания!!моето БМВ Е 525 ТДС 97год.имах същия проблем с паленето!!на студен мотор колата палеше без проблем,като загрее и след 20-30 минути се опитам да я запаля,въртя по по 5-6 секунди докато запали!!отидох при един механик,и той ми каза че това е често срещан проблем при тези БМВ-та!!постави ми някакво реле и ми обясни,че това реле увеличава работата на подгревателните свещи при топъл мотор!!сега,вече нямам проблем при паленето,изчаквам малко повечко,въртя ключа и пали на четвърт!!става за 15 минути,струваше ми 60 евро,скъпичко но поне вече не ме боли глава!!
Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!
zavgat написа:Живея в Испания!!моето БМВ Е 525 ТДС 97год.имах същия проблем с паленето!!на студен мотор колата палеше без проблем,като загрее и след 20-30 минути се опитам да я запаля,въртя по по 5-6 секунди докато запали!!отидох при един механик,и той ми каза че това е често срещан проблем при тези БМВ-та!!постави ми някакво реле и ми обясни,че това реле увеличава работата на подгревателните свещи при топъл мотор!!сега,вече нямам проблем при паленето,изчаквам малко повечко,въртя ключа и пали на четвърт!!става за 15 минути,струваше ми 60 евро,скъпичко но поне вече не ме боли глава!!
Е колега то и с 1 левче става ( ключе и 2 метра кабел ) ама има и по-културен начин например. Тоя майстор вместо да те жулне 60 евра що не погледна колко е звъртяна помпата и мъничко предварение да и даде , за 2 минути работа и юече да минеш май с 6 евра


25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани