Въпрос за охладителната система?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Въпрос за охладителната система?

Мнение от vladypetrov » 30 Дек 2010, 12:06

Значи имам следното питане. Карам БМВ е39 525д комон реал 2001г. . Значи маркуча дебелия които излиза от казанчето на антифриза постоянно е мек, дори и когато колата е дигнала 90градуса, до колкото знам би трябвало да е твърд щом се създаде налягане , дори и при не работеща кола. Кажете да ли съм прави ли не ?!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.11.2010
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525d

Re: Въпрос за охладителната система?

Мнение от bmw163 » 30 Дек 2010, 12:27

Колега нека някой да даде газ а ти дръж маркуча, тогава прави налягане и маркуча става твърд, това си е съвсем нормално за което питаш, карай и не се притеснявай, а доколкото знам дизеловият мотор работи на по малко налягане на водната система от бензиновият
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Въпрос за охладителната система?

Мнение от LUCIFER'S » 30 Дек 2010, 12:32

vladypetrov написа:Значи имам следното питане. Карам БМВ е39 525д комон реал 2001г. . Значи маркуча дебелия които излиза от казанчето на антифриза постоянно е мек, дори и когато колата е дигнала 90градуса, до колкото знам би трябвало да е твърд щом се създаде налягане , дори и при не работеща кола. Кажете да ли съм прави ли не ?!


не трябва да е много твърд... но и няма как да ти обясня колега колко да е твърд. на студена кола трябва да е мек и да няма никакво налягане вътре, даже обратното- като отвиеш капачката трябва да е създаден вакум. според мен си смени капачката на разширителното казанче! за да се застраховаш за опасенията си.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Re: Въпрос за охладителната система?

Мнение от vladypetrov » 30 Дек 2010, 12:54

LUCIFER'S написа:
vladypetrov написа:Значи имам следното питане. Карам БМВ е39 525д комон реал 2001г. . Значи маркуча дебелия които излиза от казанчето на антифриза постоянно е мек, дори и когато колата е дигнала 90градуса, до колкото знам би трябвало да е твърд щом се създаде налягане , дори и при не работеща кола. Кажете да ли съм прави ли не ?!


не трябва да е много твърд... но и няма как да ти обясня колега колко да е твърд. на студена кола трябва да е мек и да няма никакво налягане вътре, даже обратното- като отвиеш капачката трябва да е създаден вакум. според мен си смени капачката на разширителното казанче! за да се застраховаш за опасенията си.



Значи колега, когато я отвартам капачката когато колата е загряла от капачката се чува съскането което е когато има налягане, значи пипал съм маркучите на др коли и са тварти почти не можеш да ги стиснеш, докато при мен ако натисна повече мога да си сабера прастите с които натискам. Не знам да ли проблема е от капачката или някаде другаде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за охладителната система?

Мнение от Nikolay86 » 30 Дек 2010, 12:56

Колега пробвай с капачката..А иначе,когато колата е изгасена трябва е мек маркуча,но на загряла кола трябва е трвърд :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Въпрос за охладителната система?

Мнение от LUCIFER'S » 30 Дек 2010, 13:03

vladypetrov написа:
Значи колега, когато я отвартам капачката когато колата е загряла от капачката се чува съскането което е когато има налягане, значи пипал съм маркучите на др коли и са тварти почти не можеш да ги стиснеш, докато при мен ако натисна повече мога да си сабера прастите с които натискам. Не знам да ли проблема е от капачката или някаде другаде.


трябва да пипнеш маркуч на кола като твоята с такъв мотор... тогава направи съпоставка.... ти в случая с УЖ по-малкото налягане си по- добре от колкото тези със надути маркучи. това по-високото налягане при два еднакви двигателя без никакви проблеми може да се дължи и на калпав антифриз.... в случая този който надува системата е калпавия....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Re: Въпрос за охладителната система?

Мнение от vladypetrov » 30 Дек 2010, 13:43

LUCIFER'S написа:
vladypetrov написа:
Значи колега, когато я отвартам капачката когато колата е загряла от капачката се чува съскането което е когато има налягане, значи пипал съм маркучите на др коли и са тварти почти не можеш да ги стиснеш, докато при мен ако натисна повече мога да си сабера прастите с които натискам. Не знам да ли проблема е от капачката или някаде другаде.


трябва да пипнеш маркуч на кола като твоята с такъв мотор... тогава направи съпоставка.... ти в случая с УЖ по-малкото налягане си по- добре от колкото тези със надути маркучи. това по-високото налягане при два еднакви двигателя без никакви проблеми може да се дължи и на калпав антифриз.... в случая този който надува системата е калпавия....


Ами ако намеря кола със същия мотор като моя ще пробвам и ще видя. Мерси все пак за мненията!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook