Ритмичен шум при включен климатроник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Ритмичен шум при включен климатроник
Здравейте отново, Колеги. След анализ на дадените от вас мнения и отчитайки някои специфики ( например, че тупкането не се чува зад таблото, а ниско долу ( зад педалите ), както и това, че при спиране на климатроника, изчезва ) стигнах до заключението, че, както посочиха част от вас, става въпрос за печката. Благодаря, че ми помогнахте да си изясня тази неизвестна и желая на всички весело посрещане на Коледните и Новогодишни празници.
Поздрави !!!
Поздрави !!!
- vladypetrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 22.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2001г.
Re: Ритмичен шум при включен климатроник




- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Ритмичен шум при включен климатроник
sparky01 написа:И аз днеска го чух това тупкане.Много е дразнещо.
Ах как бих се радвал и моята да ми тупка...

Колега АЛЕМ777 като ти тупка излез от колата и виж под шофьорската седалка дали пуши от ауспуха на печката!Трябва да пуши леко.

Re: Ритмичен шум при включен климатроник
Ах как бих искал и на мен ДА НЕ МИ ТУПКА ама нямам печка
И на мен ми тупка ама аз му викам пукане и май колегата mad_presley е по-по-най с диагнозата. Та както казах нямам печка и си ми пука отпред вляво и след попрочитане тук там и малко изследване на проблема се оказва почти на 100% клапа . Пукането ( тупкането ) зависи от това колко близо е зададената темп. на климатроника до достигнатата в момента т.е. днес вече го заковах пукаше на 25градуса зададена и като го ръгнах на 28 градуса и спря после пак намалих темп. и след малко пак почна. И да шума е същия ( всъщност са два понякога се чува като един че с повишаване на оборотите на двигателя двете тупкания стават много бързо едно след друго ) като при подаване на контакт и при изключване от контакт даже на контакт само и пуснат клматроник продължи известно вереме да пука и спря ( мисля от това че не върти вече водата през радиаторчето ). В една стара тема прочетох предположение ,че е клапа и затова забих да търся това и май наистина си е клапа топло-студено както я наричат някои. Демек като достигне темп. в купето близо до зададената в един момент климатроника трябва да спре топлоподаването чрез въздух и да пусне малко лад
та тогава тая клапа май влиза в деъствие и почва това дразнещо поведение , но въпреки логиката не ми се струва нормално да го прави така. Та пукането наистина на студен мотор го няма ( няма и тпло от климатр. ) и после се появява като почне да стопля купето и го чувам точно през 4 секунди и понякога спира понякога не просто лудница е , но не е нормално и не мога да го обясня защото не знам как точно темперира кломатроника ( т.е. как охлажда , за затоплянето ясно ). На Е34-та например е супер тъпотия защото като задам примерно да духа на охлаждане ма не много примерно 25-26градуса ( лятото имам предвид ) и отваря клапата да пуска малко топло отвън да не е така леден от климатика
, това е самата истина като врътна след това на 18градуса и чувам как затваря клапата за външния въздух ( това говоря за външна темп. над 30-на градуса ). Та тая клапа топло-студено всъщност е клапата за външния въздух ли или някоя друга и си мисля се командва от управлението на климатроника та май там ще да е проблема щот всъщност тя в един момент се побърква и се отваря - затваря през 4 сек. примерно. Това от опит да насоча към евентуално вярната посока , ако греша трийте смело , само истината да победи. 




20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани