Ритмичен шум при включен климатроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.12.2010
Пол: Мъж

Re: Ритмичен шум при включен климатроник

Мнение от АЛЕМ777 » 23 Дек 2010, 15:39

Здравейте отново, Колеги. След анализ на дадените от вас мнения и отчитайки някои специфики ( например, че тупкането не се чува зад таблото, а ниско долу ( зад педалите ), както и това, че при спиране на климатроника, изчезва ) стигнах до заключението, че, както посочиха част от вас, става въпрос за печката. Благодаря, че ми помогнахте да си изясня тази неизвестна и желая на всички весело посрещане на Коледните и Новогодишни празници.


Поздрави !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 1.05.2010
Пол: Мъж
Кара: е70’40d; е60’530d

Re: Ритмичен шум при включен климатроник

Мнение от sparky01 » 23 Дек 2010, 19:41

И аз днеска го чух това тупкане.Много е дразнещо.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Re: Ритмичен шум при включен климатроник

Мнение от vladypetrov » 23 Дек 2010, 22:26

:yes: :yes: :yes: Значи тупкането е от помпата на печката 100% съм сигурен, говорих днес със един майстор които ми го каза че това е помпата на печката !!! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Ритмичен шум при включен климатроник

Мнение от Ivo_Borisov » 23 Дек 2010, 23:06

sparky01 написа:И аз днеска го чух това тупкане.Много е дразнещо.

Ах как бих се радвал и моята да ми тупка... :banghead: Ама на, развалена е!
Колега АЛЕМ777 като ти тупка излез от колата и виж под шофьорската седалка дали пуши от ауспуха на печката!Трябва да пуши леко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Ритмичен шум при включен климатроник

Мнение от vladobate » 23 Дек 2010, 23:45

Ах как бих искал и на мен ДА НЕ МИ ТУПКА ама нямам печка :mhihi: И на мен ми тупка ама аз му викам пукане и май колегата mad_presley е по-по-най с диагнозата. Та както казах нямам печка и си ми пука отпред вляво и след попрочитане тук там и малко изследване на проблема се оказва почти на 100% клапа . Пукането ( тупкането ) зависи от това колко близо е зададената темп. на климатроника до достигнатата в момента т.е. днес вече го заковах пукаше на 25градуса зададена и като го ръгнах на 28 градуса и спря после пак намалих темп. и след малко пак почна. И да шума е същия ( всъщност са два понякога се чува като един че с повишаване на оборотите на двигателя двете тупкания стават много бързо едно след друго ) като при подаване на контакт и при изключване от контакт даже на контакт само и пуснат клматроник продължи известно вереме да пука и спря ( мисля от това че не върти вече водата през радиаторчето ). В една стара тема прочетох предположение ,че е клапа и затова забих да търся това и май наистина си е клапа топло-студено както я наричат някои. Демек като достигне темп. в купето близо до зададената в един момент климатроника трябва да спре топлоподаването чрез въздух и да пусне малко лад :mhihi: та тогава тая клапа май влиза в деъствие и почва това дразнещо поведение , но въпреки логиката не ми се струва нормално да го прави така. Та пукането наистина на студен мотор го няма ( няма и тпло от климатр. ) и после се появява като почне да стопля купето и го чувам точно през 4 секунди и понякога спира понякога не просто лудница е , но не е нормално и не мога да го обясня защото не знам как точно темперира кломатроника ( т.е. как охлажда , за затоплянето ясно ). На Е34-та например е супер тъпотия защото като задам примерно да духа на охлаждане ма не много примерно 25-26градуса ( лятото имам предвид ) и отваря клапата да пуска малко топло отвън да не е така леден от климатика :kuku: , това е самата истина като врътна след това на 18градуса и чувам как затваря клапата за външния въздух ( това говоря за външна темп. над 30-на градуса ). Та тая клапа топло-студено всъщност е клапата за външния въздух ли или някоя друга и си мисля се командва от управлението на климатроника та май там ще да е проблема щот всъщност тя в един момент се побърква и се отваря - затваря през 4 сек. примерно. Това от опит да насоча към евентуално вярната посока , ако греша трийте смело , само истината да победи. :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook