Питане за термостат/температура
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за термостат/температура
Здравейте,
имам леко съмнение за температурата на двигателя. Наскоро беше сменяна главата, нова водна помпа, нови ремъци, нови ролки (обтягаща + паразитната), амортисиорчето, термостат нов, капачката на разширителния съд, радиаторите са промити и т.н.Общо взето по охладителната система всичко беше ново и изправно. Главата с която е сменена също е читава. Та да преминем към моето питане - при градско каране, възможно най нормалното, без да я юркаш, без да настъпваш рязко и т.н. по данни от скритото меню температурата се движи между 88-91 градуса (измерено по време на софийски трафик, както и на магистралата). По високи градуси - не вдига и на климатик и на място и всичко. Но тук идва цялото ми съмнение. Без значение колко време е карана спокойно, колко човека са и т.н. изцедиш ли я веднъж примерно 2ра до 3.5-4 оборота и така 3та също, после като караш пак нормално вдига градуси и се движи от 99-115 градуса. Включва се виското и пада до 94-5 градуса. Изключва виското и пак вдига до 115. И така докато колата не се остави и двигателя не изстине до синята зона. При нормално каране - никви проблеми, настъпиш ли 1 път и филмите започват. В баир нагоре ако си я настъпал (примерно изпреварваш) стрелката се мърда до първата чертичка, стои така 10-15 секунди и по-горе обясних какво се случва.
Та въпроса ми е - не ми изглежда нормално това, защото все не може винаги да се кара спокойно
Тук ми идва съмнението за термостата - на каква темп трябва да отваря? Доколкото знам има различни термостати с различни темп, когато да отварят ?
Извинявам се, че описах така проблема, но така ще добиете най ясна представа за това за което питам
Илко - щях да идвам събота обаче ми се наложи пътуване към София и нямаше как да мина през Добрич. Тея дни ще имам път към Варна и ще се отбия задължително. Но все пак и тука да попитам да може и аз да добия представа за проблема
имам леко съмнение за температурата на двигателя. Наскоро беше сменяна главата, нова водна помпа, нови ремъци, нови ролки (обтягаща + паразитната), амортисиорчето, термостат нов, капачката на разширителния съд, радиаторите са промити и т.н.Общо взето по охладителната система всичко беше ново и изправно. Главата с която е сменена също е читава. Та да преминем към моето питане - при градско каране, възможно най нормалното, без да я юркаш, без да настъпваш рязко и т.н. по данни от скритото меню температурата се движи между 88-91 градуса (измерено по време на софийски трафик, както и на магистралата). По високи градуси - не вдига и на климатик и на място и всичко. Но тук идва цялото ми съмнение. Без значение колко време е карана спокойно, колко човека са и т.н. изцедиш ли я веднъж примерно 2ра до 3.5-4 оборота и така 3та също, после като караш пак нормално вдига градуси и се движи от 99-115 градуса. Включва се виското и пада до 94-5 градуса. Изключва виското и пак вдига до 115. И така докато колата не се остави и двигателя не изстине до синята зона. При нормално каране - никви проблеми, настъпиш ли 1 път и филмите започват. В баир нагоре ако си я настъпал (примерно изпреварваш) стрелката се мърда до първата чертичка, стои така 10-15 секунди и по-горе обясних какво се случва.
Та въпроса ми е - не ми изглежда нормално това, защото все не може винаги да се кара спокойно

Извинявам се, че описах така проблема, но така ще добиете най ясна представа за това за което питам

Илко - щях да идвам събота обаче ми се наложи пътуване към София и нямаше как да мина през Добрич. Тея дни ще имам път към Варна и ще се отбия задължително. Но все пак и тука да попитам да може и аз да добия представа за проблема

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Питане за термостат/температура
Колега, ако не се лъжа термостата трябва на 80 градуса да отваря. Мисля, че като алтернатива може да си сложиш и такъв на 88. Какъв термостат си сложил?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Питане за термостат/температура
Термостата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на 80 градуса ! Няма алтернативи на 88 градуса
По проблема : Според мен ядовете ти идват от радиятора,но това е само предположение .

По проблема : Според мен ядовете ти идват от радиятора,но това е само предположение .
Re: Питане за термостат/температура
Гледахме пробката, за която ми каза. Като се вдигне колата на подемника и застанеш под нея, вдясно болтчето на пробката е му е счупена главичката и стои само леко влажно и е едвам забележимо. А защо мислиш, че е радиатора?
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Питане за термостат/температура
Мисля си ,че е запушен и антифриза не може да циркулира нормално .
Re: Питане за термостат/температура
Още когато се установяваше проблема преди, радиаторите бяха почистени цялостно. Ще видя да взема читав радиатор да се смени да се види дали е от него.
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- longboy
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: Е30 М3
Re: Питане за термостат/температура
Моята загряваше по същия начин - 528i. Смених термостата, обезвъздушавах, чистих радиатори и все така. Накрая видях, че сълзи през пластмасовия накрайник на горния маркуч, до капачката. Залепих го, стегнах скобата и се оправи. Вече 3 месеца без проблем. Мисля, че като има някъде минимален отвор, оттам излиза въздух, системата губи налягане и водата, вместо да заври на 120-130 градуса, започва да си ври нормално на 100 градуса. Като заври веднъж и се получават пари, които изтласкват част от водата в радиатора и виското не може да реагира навреме. Поне така си го обяснявам аз.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Питане за термостат/температура
колега погледна ли си маслото?да не е омешано с вода?преди да смениш глава имало ли е този проблем?може термостат,може и водна помпа,може и радиатор.започни с термостата,.но и майстор лош може да е.но ако вс е наред температурата не трябва да се помръдва.
Re: Питане за термостат/температура
Проблема се оправи
Иначе са сменени и главата, и водната помпа, и термостата както и радиатора е прочистен 


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Питане за термостат/температура
doomy525 написа:Проблема се оправи...
Ще споделиш ли какво се оказа в крайна сметка?

Re: Питане за термостат/температура
Счупено болтче на пробката на радиатора (течеше). След смяната проблема се оправи - предполагам, че е от него. Ако не, то ще си обади 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани