Проблем с таблото?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с таблото?
Здравейте колеги, днес си сменях клапана на картерните газове/е39 м52б20 таблото с малкия борд/букси съм разкачал само на масметъра и на асц. Като след това се случи нещо много странно за мен на работещ мотор или само на 2 положение на контакта не светеха индикациите за мигачи, халогени предни задни, светваше лампана за темпомата а всички тези системи работеха. На 1-то положение на ключа светеха индикациите. Откачих акомулатора за 1-2 минути и постепенно всичко влезе в час като първоначално индикациите светваха с забавяне. След около 30 мин. пак същият номер, но този път откачих клемата за около час и после никакви проблеми. От какво може да е, нещо ще си заминава или? Търсих с търсачката но точно такъв проблем не намерих. Идеи от какво може да е?
- bronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 10.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330i e46 03'
- Мечтае да кара: 740d f01
Re: Проблем с таблото?
здрасти колега.
според мен тук всички ще кажат, че е хубаво да си направиш една диагностика и най-вероятно ще са прави. Само така ще разбереш наистина какво, що е било. 100% поне някоя от системите ще е записала грешка, щом е имала проблем със светлинните индикации. Така както го описваш, че махаш - слагаш акумулатора и се оправят нещата - я виж дали си стегнал хубаво клемите и ако имаш възможност пръсни профилактично с контактен спрей или WD-40.
ако беше фиат - това явление е съвсем обяснимо (поне на моето старо Bravo) - там за 5-10 минути без акумулатор компютъра си чистеше грешките и ако имаше някви странни необясними проблеми - това беше почти универсално решение
.
Даже вчера на един приятел със Стило таблото му стана коледна елха и след много овещаване му махнахме акумулатора за 5 минути - ефекта беше положителен
- аз го ебавам, че фиат е с Windows 95 
но иначе - според мен е хубаво в този случай да следваш железният принцип - ако сега в момента работи - не го пипай докато не стане нещо пак
според мен тук всички ще кажат, че е хубаво да си направиш една диагностика и най-вероятно ще са прави. Само така ще разбереш наистина какво, що е било. 100% поне някоя от системите ще е записала грешка, щом е имала проблем със светлинните индикации. Така както го описваш, че махаш - слагаш акумулатора и се оправят нещата - я виж дали си стегнал хубаво клемите и ако имаш възможност пръсни профилактично с контактен спрей или WD-40.
ако беше фиат - това явление е съвсем обяснимо (поне на моето старо Bravo) - там за 5-10 минути без акумулатор компютъра си чистеше грешките и ако имаше някви странни необясними проблеми - това беше почти универсално решение

Даже вчера на един приятел със Стило таблото му стана коледна елха и след много овещаване му махнахме акумулатора за 5 минути - ефекта беше положителен


но иначе - според мен е хубаво в този случай да следваш железният принцип - ако сега в момента работи - не го пипай докато не стане нещо пак

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани