Проблем с бавно загряване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Проблем с бавно загряване
Колеги имам проблем с бавно загрпване . Колата нощува в гараж, когато я изкарам то него почти веднага стрелката на температурата мръдва от първата чертичка , но за да се изправи стрелката в нормалното положение на колата са и нужни около 15+ км градско каране при външна температура около 0-5 градуса . При спускане по енерция по наклон и при посточнна работа на парното нямам никакви връщания на стрелката на температурата към по-студено . Лятото си загряваше нормално . Колата е обезвъздушена на 100% . След като загрее колата се държи в абсолютно нормални граници , т.е. стралката непомръдва от 12 без 1 дори и на дълги преходи от по 500км !
Февруари месец са и сменени водна помпа , ремъците и термостата . Единствено виското е старото и работи като постоянно зацепено , т.е. няколко секунди след като запаля не утихва ами си върти постоянно (звук като на самолет) независимо дали е загряла или студена .
Въпроса ми е дали след смяната на виското ще се нормализира загряването на колата или някои от компонентите термостат или водна помпа са или лошо качество или сменени само на думи от майстора ?
Февруари месец са и сменени водна помпа , ремъците и термостата . Единствено виското е старото и работи като постоянно зацепено , т.е. няколко секунди след като запаля не утихва ами си върти постоянно (звук като на самолет) независимо дали е загряла или студена .
Въпроса ми е дали след смяната на виското ще се нормализира загряването на колата или някои от компонентите термостат или водна помпа са или лошо качество или сменени само на думи от майстора ?
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани