теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от nightdriver » 15 Май 2010, 12:02

здравейте колеги,

от много време имам теч от керберовките / номер 2,3 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 / и се чудя как да го оправя ?

като на два пъти сменях малките пръстенчета вътре и пак протича ! може би не съм ги сменил с качествени , но ми ги дадоха за маслоустойчиви все пак :evil:
или пък трябва ново кербероване на маркучите или пък нови маркучи ? в реалоем , гледам , че рециклират старите ?
ако някой се е сблъсквал с този проблем , моля да даде акъл , понеже маслото си намалява и да не стане беля !

благодаря !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от kotak » 15 Май 2010, 12:19

сигурен ли си,че теча е от там,а не от самия маслен радиатор?Поне при мен беше той(по 3-4 капки).И не чакай,а бързо го оправи,защото реално не знаеш колко масло си изгубил досега(няма щека),а това си е опасно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от nightdriver » 15 Май 2010, 12:26

мисля , че е от маркучите , понеже след като сменя гумичките , теча спира за момент и се появява отново след 20-30км ? което ме кара да мисля , че гумичките не издържат на налягането и температурата на маслото
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от Ilko Ivanov » 15 Май 2010, 20:20

Димо,не се занимавай с глупости а ги сменяй маркучите,че после боли много......
Все пак не са чак кой знае колко скъпи ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от nightdriver » 15 Май 2010, 20:41

...добре , ще ги сменя като се прибера ! май става въпрос за около стотина долара ? само в бмв ли ги има ?
иначе до преди малко бях под колата и нивото на маслото на автомата не е мръднало ! явно загубата на масло е минимална
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от Ilko Ivanov » 15 Май 2010, 20:54

Номенклатурен номер : 17222248052
Описание : ма��лоп��оводна ������ба
Ед.цена (с ДДС) : 135.74 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Номенклатурен номер : 17222248054
Описание : ЦLKЬHLERLEITUNG RЬCKLAUF
Ед.цена (с ДДС) : 108.14 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


243.88 лв. за двата маркуча .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от nightdriver » 15 Май 2010, 21:56

... мерси докторе :D аз си мислех , че вървят двато заедно , значи поръчка само :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 30.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: E60 530XD
Детайли за колата: Edition Lifestyle

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от kotak » 15 Май 2010, 23:40

че как го измери нивото на маслото в кутията?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от nightdriver » 16 Май 2010, 0:39

kotak написа:че как го измери нивото на маслото в кутията?


...при GM кутиите , нивото и наливането на маслото става от пробката , която се намира точно под тръбите , които влизат в кутията !
проверяването на нивото на маслото става на запален двигател , на ,,Р,, и температура на маслото между 30 и 50 градуса , при тези условия , при развита пробка трябва да тече масло :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от nightdriver » 15 Авг 2010, 10:38

kotak написа:сигурен ли си,че теча е от там,а не от самия маслен радиатор?Поне при мен беше той(по 3-4 капки).И не чакай,а бързо го оправи,защото реално не знаеш колко масло си изгубил досега(няма щека),а това си е опасно.



Tака е колега , теча се оказа от тръбичките на радиатора ! проблемът бе решен след вещата намеса на Илко и съекипника му Дидо , за което им съм много благодарен :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 DA Touring 01г

Re: теч от маркучите при масления радиатор на автоматика

Мнение от kbarterov » 20 Окт 2010, 21:39

извинявам се за въпроса, не знам дали е уместен в тази тема, но някой може ли да ми каже каква е работната температура на маслото на автоматика, и по-точно кутията на GM? :dunno:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook