проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам
Колеги до преди 2 седмици карах без термостат и проблеми никакви, но времето взе да изстива и реших да сложа термостата. Купих термостат wahler, монтирах го и обезвъздуших, но както те досештате май е останал въздух някъде из двигателя или някъде в системата на парното. Обезвъздушавах о6те няколко пъти но нищо, като загрее колата маркучите са корави, забелязах че от централните духалки на таблото духа студено ( от духалката на предния прозорец си е топло, както и от страничните). Да не би проблема да е в клапаните на парното, вие как мислите ? мотора е м52б20.
Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам
Този двигател се обезвъздушава сам,поразрови се из темите,писал съм го доста подробно
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам
Ако в краката и на стъклото постоянно духа топло (когато си му го задал така), значи проблемът не е нито в клапаните, нито и в обезвъздушаването.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам
meha написа:Този двигател се обезвъздушава сам,поразрови се из темите,писал съм го доста подробно
Как така пък се обезвъздушава сам този двигател??? Нали ТДС се обезвъздушаваше сам???

Re: проблем с обезвъздушаване, парно, термостат , и аз незнам
Пълни се антифриз от разширителната капачка на радиатора,докато прелее,след това се отвърта леко обезвъздушителната пробка на термостатната капачка,долива се още антифриз,при което е хубаво докато се завива пробката,едновременно със завиването и да се налива и антифриз,затваря се капачката,палиш и колата да работи на празен ход,когато достигне 90 градуса,пускаш парното на 32' градуса и първа чертичка вентилатор...това е.......без подаване на газ,без форсиране,без отвиване на пробки при работещ двигател и т.н......
3-ти съм правил процедурата на такъв мотор и винаги на следващия денпри проверка на студен двг,антифриза е където трябва по "индикаторна черта"
3-ти съм правил процедурата на такъв мотор и винаги на следващия денпри проверка на студен двг,антифриза е където трябва по "индикаторна черта"
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани