Резолтати от реглаж
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Резолтати от реглаж
колеги моля някой който е запознат с тези таблици ако може да обести има ли нещо за което да се притеснявам по колата,понеже ми тресеше леко предницата и отидох на баланс на гумите а от там и реглаж на преден и заден мост но хората който ми правиха това имат техника но не можаха да ми обесншт нищо от тази таблица
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Резолтати от реглаж
колега незнам с какво са ти правили реглажа , може да имаш и нещо поразбито в окачването. странното е че задния мост след реглажа няма разлика в стоиностите, а всики знаем , че се прави реглаж първо на задния мост и след това се прави предния 

- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: Резолтати от реглаж
да колега точно и аз това искам да разбера понеже те нищо не ми направиха по колата никакъв реглаж а само закачиха там некви неща по гумите от страни пуснаха някаква програма и така питах ги имам ли нещо за смяна а те не всичко било ок а без дори да я вдигнат в въздуха,въртят волана и там на програмата се местиха някакви градуси но това е, казаха ми,че задното ляво колело било по зле но казват сигурно имаш за смяна там някакъв тампон но без да натиснат дори
А за тези стойности който са в червено на предния мост ми казаха,че това е от тампоните на макферсона май били за смяна


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Резолтати от реглаж
tihomir_valkov написа:да колега точно и аз това искам да разбера понеже те нищо не ми направиха по колата никакъв реглаж а само закачиха там некви неща по гумите от страни пуснаха някаква програма и така питах ги имам ли нещо за смяна а те не всичко било ок а без дори да я вдигнат в въздуха,въртят волана и там на програмата се местиха някакви градуси но това е, казаха ми,че задното ляво колело било по зле но казват сигурно имаш за смяна там някакъв тампон но без да натиснат дори![]()
А за тези стойности който са в червено на предния мост ми казаха,че това е от тампоните на макферсона май били за смяна
моя съвет е да се обърнеш към друг сервиз, където да подходят с повече внимание към колата.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Резолтати от реглаж
има още една особеност при реглаж на заден мост плоскостите на които са стъпили задните гуми трябва да са подвижни за да е коректен реглажа
Барай шишарката Минкеее ....
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Резолтати от реглаж
А другата тънкост е, че колата трябва да е с пълен резервоар, пълно казанче за чистачките, с цялото налично оборудване, натоварена с 2х68кг. отпред, 68кг. отзад и 21кг. в багажника. Разликата при камбъра е повече от половин градус при сваляне на тежестите. Това с натоварването на колата е много важна подробност и небива да се пренебрегва. Някъде имах снимки каква е разликата при реглаж и ако ги намеря ще ги постна.
ПС: Намерих снимки, но само на крайните стойности и как съм я натоварил. Тези дни като сменям гумите пак ще си направя реглаж и ще направя една фотосесия. При тези стойности дето са по-долу колата стои като залепена за асфалта. А за колегата тресенето не му идва от неправилен реглаж ами от кривина или разбито окачване.



ПС: Намерих снимки, но само на крайните стойности и как съм я натоварил. Тези дни като сменям гумите пак ще си направя реглаж и ще направя една фотосесия. При тези стойности дето са по-долу колата стои като залепена за асфалта. А за колегата тресенето не му идва от неправилен реглаж ами от кривина или разбито окачване.



БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Резолтати от реглаж
така като гледам всичко ти е в норми, като казвам норми, имам предвид, че отклоненията ти не са фрапиращи и може да си караш нормално, даже няма отклонение.... никъде нямаш повече от градус отклонение... за преден мост където са червените цифри предполагам, че това е от поумекнали тампони на кривите носачи/предните носачи, а за заден мост е от буренцата/маслените шарнирни фтулки... трябва да видя и в ТИС какви данни дават за реглажа, но в момента нямам време...
наистина е хубаво колата да се регулира, когато има товар в нея както казва колегата, но за резервар и казанчета бих казал малко смешно, и веднага казвам, защо... когато е в движение колата подскача при неравности по пътя постоянно и всичко се променя... градусите не са изобщо такива когато е в покой на стенда, но тези градуси на стенда са определящи по време на движение така, че е безмислено...
motor написа:А другата тънкост е, че колата трябва да е с пълен резервоар, пълно казанче за чистачките, с цялото налично оборудване, натоварена с 2х68кг. отпред, 68кг. отзад и 21кг. в багажника. Разликата при камбъра е повече от половин градус при сваляне на тежестите. Това с натоварването на колата е много важна подробност и небива да се пренебрегва....
наистина е хубаво колата да се регулира, когато има товар в нея както казва колегата, но за резервар и казанчета бих казал малко смешно, и веднага казвам, защо... когато е в движение колата подскача при неравности по пътя постоянно и всичко се променя... градусите не са изобщо такива когато е в покой на стенда, но тези градуси на стенда са определящи по време на движение така, че е безмислено...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Резолтати от реглаж
На колегата трябва да се пипне сходимоста на задно ляво колело. След като тя се промени всичко останало ще стане в червено и съответно трябва да се герулира.
А това как влияе 70 литра гориво всеки може да си го сметне сам като намери плътноста на дизела или бензина.
А това как влияе 70 литра гориво всеки може да си го сметне сам като намери плътноста на дизела или бензина.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Резолтати от реглаж
motor написа:На колегата трябва да се пипне сходимоста на задно ляво колело. След като тя се промени всичко останало ще стане в червено и съответно трябва да се герулира.
А това как влияе 70 литра гориво всеки може да си го сметне сам като намери плътноста на дизела или бензина.
според мен е напълно безмислено колегата да си върти кушия за такова супер нищожно регулиране, което казах от какво може да се явява

70л дизел тежат при средно тегло 0,84 за дизела 58-59кг
70л бензин тежат при средно тегло 0,75 за бензин А95 52-53кг
.... пълниш колата с ученички и на реглаж



според TIS за нормално окачване, лимузина за мотори без 540и и М това са данните:

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: Резолтати от реглаж
ок благодаря ви колеги ще пробвам другаде за да ми погледнат качествено окачването 

- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Резолтати от реглаж
Ми то в Елхово освен часмака друг на дали има стенд. Даже и в ямбол незнам дали има грамотни хора дето да ти направят реглаж или прегледат ходовата част. А като правиш Баланс при Живо гледай мангала да не ти стегне гумите с тръбата. След като му се накарах имаше няколко коли дето бяха за същото и никой не можа да си развие болт с оригиналния ключ и последва ебаси скандала.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: Резолтати от реглаж
много си прав тук няма квалифицирани човечета който да ти свършат работа,в началото на Ноември имам едно ходене до София така че ще се доверя на някой колега от форума 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани