Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от DAEL » 19 Юли 2010, 21:07

Абе момци, караме турбинирани матори, а не атмосферки, че да нема кво да охлажда постъпващия въздух в двигатела!? :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от anzak » 19 Юли 2010, 21:16

само дето загрятата струя от турбото се охлажда по един начин от въздух с температура 20 градуса и по друг въздух с температура 40 градуса :)
Барай шишарката Минкеее ....

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от DAEL » 19 Юли 2010, 21:33

anzak написа:само дето загрятата струя от турбото се охлажда по един начин от въздух с температура 20 градуса и по друг въздух с температура 40 градуса :)

.... и влажност на въздуха от 90% след дъжд? :mhihi:
По тая логика и температурата на антифриза няма да е деведесет градуса при околна такава на въздуха 40?
А какво става тогава с атмосферния двигател при такава жега?
би трябвало да е мъртвец!?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от LUCIFER'S » 19 Юли 2010, 22:22

DAEL написа:
anzak написа:само дето загрятата струя от турбото се охлажда по един начин от въздух с температура 20 градуса и по друг въздух с температура 40 градуса :)

.... и влажност на въздуха от 90% след дъжд? :mhihi:
По тая логика и температурата на антифриза няма да е деведесет градуса при околна такава на въздуха 40?
А какво става тогава с атмосферния двигател при такава жега?
би трябвало да е мъртвец!?


DAEL знаеш ли при външна температира 20 градуса ( в момента ) и през деня 35 ( асфалта нагрят до 50 ) каква е теппературата на въздушната маса след турбината ти .... виж си я и тогава се изказвай така ;)

Май само си чешем патките тука,.... оппа пръстите :mhihi: :mhihi: :mhihi: заключвайте бре зелени човечета :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от Ilko Ivanov » 19 Юли 2010, 22:29

:mrgreen:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook