крушката на задния номер

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 28.05.2007
Местоположение: София

Мнение от biberon4o » 02 Мар 2009, 14:52

tsb_bg написа:
biberon4o написа:... нита не го махаш от номера само го издърпваш от подложката без толкова сила,подложката е от мека пластмаса ...


Нита е дълъг и захваща ламарината на капака. Как го откачаш от там ?

не захваща никаква ламарина на капака просто е захванат за подложката,то ако се захваща за ламарината това означава,че трябва да го слагат отвътре през капака а няма,как да стане
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Мар 2009, 14:57

Имам 3 коли и на трите нита е хванат за капака :roll:

Ако е хванат само за пласмасовата подложка то наистина свалянето на номера е без проблем, но и нита си е безполезен :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 28.05.2007
Местоположение: София

Мнение от biberon4o » 02 Мар 2009, 15:00

незнам как си разбрал,че е хванат за капака при положение,че се слага само отвъншната страна,това не е винт .Захванат е само за подложката ,когато свалих моят номер имах само 2 дупки за винтовете за подложката и това беше
Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Мар 2009, 15:35

Не е винт а е "поп-нит" и се захваща през пласмасовата подложка за ламарината на кпака. Ако се пробие само номера с пластмасовата подложка и нита не мине през ламарината на капака, като почне да е раздува с нитачките, просто ще размаже пласмасата и няма да се получи нищо.

Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)

На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 02 Мар 2009, 22:44

tsb_bg написа:Не е винт а е "поп-нит" и се захваща през пласмасовата подложка за ламарината на кпака. Ако се пробие само номера с пластмасовата подложка и нита не мине през ламарината на капака, като почне да е раздува с нитачките, просто ще размаже пласмасата и няма да се получи нищо.

Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)

На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)

Така е колега,нита захваща и ламарината на капака.Изискването е и по закон.Това се прави и с цел да не се крадат номерата на колите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 02 Мар 2009, 22:50

Ivo_Borisov написа:
tsb_bg написа:Не е винт а е "поп-нит" и се захваща през пласмасовата подложка за ламарината на кпака. Ако се пробие само номера с пластмасовата подложка и нита не мине през ламарината на капака, като почне да е раздува с нитачките, просто ще размаже пласмасата и няма да се получи нищо.

Присъствал съм когато са слагали номерата на моите коли (BMW-та) и тъй като знам, че пречат да се извадят плафоните за осветлението на задния номер (на Е34 и Е39) винаги съм карал "майсторите" да слагат задните номера с около 1 см. по-надолу (не е много красиво но отпада проблема със смяната на крушките)

На Е36 вертикалния размер на мястото оформено за задния номер е достатъчен и не пречи да се смени крушката (естествено, ако номера не е забоден максимално високо)

Така е колега,нита захваща и ламарината на капака.Изискването е и по закон.Това се прави и с цел да не се крадат номерата на колите.
:yes:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 02 Мар 2009, 23:00

За капака е хванат колега ,истина е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: крушката на задния номер

Мнение от Nikolay86 » 11 Юни 2010, 20:09

Колеги днес смених крушките на задния номер с тези LED от колегата bobih,не съм ги видял още,как светят,но на борда ми пищи да си проверя светлините на номера.Смениха ми ги в Дару и ми казаха,че нямало,как да се изчисти грешката :dunno: а няколко колеги знам,че сложиха от тези и ако може някой да сподели,как е изчистил грешката,ако може да се изчисти!Мерси :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: крушката на задния номер

Мнение от tsb_bg » 11 Юни 2010, 20:29

Не се чисти грешката, а се програмира LCM-а да не проверява ккрушките за осветлението на номера

PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: крушката на задния номер

Мнение от Nikolay86 » 11 Юни 2010, 20:46

tsb_bg написа:Не се чисти грешката, а се програмира LCM-а да не проверява ккрушките за осветлението на номера

PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро


Благодаря колега,сега ще се поровя,че много дарзни това пищене.Тия пак от Дару,нямало вариант....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: крушката на задния номер

Мнение от tsb_bg » 11 Юни 2010, 20:50

Nikolay86 написа:....Тия пак от Дару,нямало вариант....

Не очаквай от който и да е оторизиран сервиз да одобри влагането на неоригинални части или да преработва/препрограмира модули или схеми по инсталацията :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: крушката на задния номер

Мнение от 7BREYTON » 20 Юни 2010, 23:07

Nikolay86 написа:
tsb_bg написа:Не се чисти грешката, а се програмира LCM-а да не проверява ккрушките за осветлението на номера

PS До колкото четох тук има вариант на LED крушки с нужното съпротивление, за да не "пищи" LCM-а. Провери с търсачката темата беше от скоро


Благодаря колега,сега ще се поровя,че много дарзни това пищене.Тия пак от Дару,нямало вариант....



Колеги, намерихте ли такива крушки със съпротивления? Къде е тази тема.????
Аз сложих на моята - свети супер оба4е грешката ме дразни много, а не искам да се прекодира и да
не прави проверка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: крушката на задния номер

Мнение от mad_presley » 20 Юни 2010, 23:12

7BREYTON написа: а не искам да се прекодира и да
не прави проверка.

Предпочиташ да слагаш залъгалки, пред един интелигентен начин на решение????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: крушката на задния номер

Мнение от tsb_bg » 20 Юни 2010, 23:27

mad_presley написа:Предпочиташ да слагаш залъгалки, пред един интелигентен начин на решение????

Освен това ако решиш винаги можеш да върнеш (програмираш) старите настройки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: крушката на задния номер

Мнение от 7BREYTON » 21 Юни 2010, 2:01

ами така е колега ама на вас ви е лесно - аз нямам нито кабели, нито софт, нито опит - сигурен сум че не е ядрена физика - виждал съм 1-2 пъти ама - ако има лампички да не показват гре6ки - супер - ако не - карам и със показване на грешката. утре ще ми скимне да сменя диодните с оригиналните и ще искам да показва ако изгорят.

Има ли такива крушки със съпротивления, вършат ли работа, откъде мога да поръчам?Ако някой знае да драска.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook