Индикация за изгоряла крушка при работещи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Искаш да кажеш да си сложа датчиците за наклона ли и тогава да прекодирам ЛЦМ-а
?

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Sesko написа:Искаш да кажеш да си сложа датчиците за наклона ли и тогава да прекодирам ЛЦМ-а?
Да.

Само не съм сигурен дали не трябваше и ЛСМ-а ти да е за Auto LWR.

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
badsharki написа:Sesko написа:Искаш да кажеш да си сложа датчиците за наклона ли и тогава да прекодирам ЛЦМ-а?
Да.
Само не съм сигурен дали не трябваше и ЛСМ-а ти да е за Auto LWR.
Мдаа и ЛЦМ-а трябва да е такъв ама като се прекодира не става ли все едно е такъв


Четох една тема , в която Пресли е писал нещо от рода на махане на check и cold check и така както си го обяснявам аз е чек при изгасени фарове и чек при светнати. Ако махна колд чека дали няма да се оправи проблема щото при светнати фарове я няма грешката

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Нищо подобно @Sesko!
Ако си сложил LCM за ксенон никога няма да имаш регулиране на фаровете, освен ако нямаш LWR модул, датчици на носачите и един куп кабеляци. Тогава и само тогава можеш да пуснеш ретрофит за ксенон.
Ако на LCM-а ти не пише, че е за ксенон (LWR Only), тогава си го прекодираш само за колата и караш.
Изгоряла крушка ти показва, защото или ксенона ти е прекалено китайски или някоя крушка тръгва да си заминава. При теб решенията са две: или си купуваш ксенон, който да не ти изписва изгоряла крушка или да махнеш чека за късите.
В никакъв случай не се опитвай да пуснеш ретрофит за ксенон както си сега в момента, защото после не можеш да си върнеш ръчното регулиране на фаровете.Може, но е голяма играчка и ако оакаш нещо, като идваш към Варна ще го оправим
Ако си сложил LCM за ксенон никога няма да имаш регулиране на фаровете, освен ако нямаш LWR модул, датчици на носачите и един куп кабеляци. Тогава и само тогава можеш да пуснеш ретрофит за ксенон.
Ако на LCM-а ти не пише, че е за ксенон (LWR Only), тогава си го прекодираш само за колата и караш.
Изгоряла крушка ти показва, защото или ксенона ти е прекалено китайски или някоя крушка тръгва да си заминава. При теб решенията са две: или си купуваш ксенон, който да не ти изписва изгоряла крушка или да махнеш чека за късите.
В никакъв случай не се опитвай да пуснеш ретрофит за ксенон както си сега в момента, защото после не можеш да си върнеш ръчното регулиране на фаровете.Може, но е голяма играчка и ако оакаш нещо, като идваш към Варна ще го оправим

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Малко по малко взе да ми става ясно , то че ЛЦМ-а не е LWR не е , това ясно , щото оригинално колата е била без ксенон. Крушките едната е Osram едната е
Филипс и някоя от двете не си спомням коя май ще си ходи вече , щото взе да свети по червеникаво. Като сложа други крушки неоригинални , които са добре пак изписва грешка
. Че няма да се занимавам с модули , кабеляци и т.н тва е ясно. И за прекодирането разбрах - spacepl ми каза кво ще стане ако я прекодирам за ксенон
. Сега имам под ръка 2 оригинални крушки от стария ксенон Филипс и мисля да пробвам с тях. Пресли би ли обяснил това , което съм написал в предното мнение за check и cold check.
Филипс и някоя от двете не си спомням коя май ще си ходи вече , щото взе да свети по червеникаво. Като сложа други крушки неоригинални , които са добре пак изписва грешка


- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Сложи си ксенон с вградени залъгалки в баласта.Аз си сложих такъв за 85 лв. от http://www.Topspeed.bg взех и нямам никакъв проблем с чека-а.Търси си ксенон с Electric Gear Control .Когато слагах моя, Пресли ме посъветва да взема такъв и съм доволен
П.П: Ето от такъв си взех аз .От 110лв. ми го дадоха на 85лв.,явно беше на промоция някаква.Може и сега да е така.Пробвай
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1829

П.П: Ето от такъв си взех аз .От 110лв. ми го дадоха на 85лв.,явно беше на промоция някаква.Може и сега да е така.Пробвай

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
im0tep написа:Сложи си ксенон с вградени залъгалки в баласта.Аз си сложих такъв за 85 лв. от http://www.Topspeed.bg взех и нямам никакъв проблем с чека-а.Търси си ксенон с Electric Gear Control .Когато слагах моя, Пресли ме посъветва да взема такъв и съм доволен![]()
П.П: Ето от такъв си взех аз .От 110лв. ми го дадоха на 85лв.,явно беше на промоция някаква.Може и сега да е така.Пробвайhttp://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1829
Мерси колега за инфото ама забравих да кажа , че баластите са оригинал на БМВ , освен едната крушка както писах по горе , че е Осрам. Мисля да пробвам първо с хубави крушки пък да видим

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Крушката не е от значение каква ще е 

- hamann25
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
Защо не сложиш едни залагалки и даси решиш проблема мисля че бяха по 6-7лв
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
аз бях си правил от кондензатори ,ама после изключих чека и ги махнах ,сега всичко е сток
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Индикация за изгоряла крушка при работещи
ivanov 530d написа:Крушката не е от значение каква ще е
Е нали Пресли казва , че може да е от тях




26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани