Губене на мощност на 4и5-та скорост

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от dido2900 » 24 Апр 2010, 0:29

Здравеите колеги, имам едно питане,става въпрос за едно Е39 ТДС 98 година,а именно,след смяна на дебитомер ТДС-ката не може да вдигне по-вече от 160км.Може ли някой да ме светне къде да търсим проблема?Баварката е на един приател,не е моя. Забравих нещо,значи на 1,2и3 скорост казва,че няма проблеми с мощноста,но на 4и5-та е много умряла,много бавно набира и било истинска мъка при изпреварване. Поздрави
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от tsb_bg » 24 Апр 2010, 8:14

Ако не е някаво съвпадение със смяната на дебитомера причините може да са:

- дебитомера не е за този модел
- дебитомера е дефектен (особено ако е 2-ра употреба)
- буксата не контактува добре (малко верочтно)

Свалете дебитомера и вижте как въри без него (в авариен режим)
Пробвайте с друг работещ дебитомер
Не на последно място - диагностика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от dido2900 » 24 Апр 2010, 21:41

Благодаря колега за съветите,поне имаме някаква насока,в смисъл къде да търсиме проблема.
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от bmw_n00b » 24 Апр 2010, 21:50

А на феродо не мирише ли? Мен на съединител повече ми прилича. Няма логика дебитомера на 1-3 да е ок, а на 4 и 5 не.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от dido2900 » 25 Апр 2010, 0:59

Не колега съединителят е шести номер,не е той проблема.Имаме съмнения за катализатора,защото колата е карана три седмици със скапан дебитомер,тоест за задръстен катализатор.
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от **Novobraneca » 25 Апр 2010, 7:11

Коега пробвай да откачиш буксата на дебитомера и виж как върви ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от cls6666 » 26 Апр 2010, 7:41

dido2900 написа:Не колега съединителят е шести номер,не е той проблема.Имаме съмнения за катализатора,защото колата е карана три седмици със скапан дебитомер,тоест за задръстен катализатор.

колега кажи каква е разликата като свалиш катализатора,че и аз доста време карах без дебитомер
ще го изолираш или смяна с нов
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от dido2900 » 26 Апр 2010, 19:46

Колеги,мисля че открихме проблема.След като свалихме катализатора и го продухахме с въздух,и след това го измихме с пароструйка/незнам какви ще са последствията от всичко това/ баварката подивя.Катализатора беше пълен с гняс.Но на другия ден от ново заби муцуната.Въпроса ми е колеги,можели някой да ма светне как да изчистим катализатора?
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от twake » 26 Апр 2010, 20:47

Какво има да го чистите, махате го и това е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от cls6666 » 26 Апр 2010, 22:05

компа няма ли да отчете липсата му?
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от Ilko Ivanov » 26 Апр 2010, 22:10

Нищо му няма на ДДЕ-то :mhihi: То ДДЕ 2.2 не е чак толкова умно че да разбере че го няма катализатора...
От ДДЕ 5.0 нагоре- те са вече "умни" и разбират че е имало българска намеса .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от dido2900 » 27 Апр 2010, 0:40

Да знам,че можем да го махнем,но проблема е че не сме в България,и когато дойде времето да се минава преглед какво правим? :dunno: Именно за това изкам да разбера има ли начин да се изчисти катализатора?
Последна промяна dido2900 на 27 Апр 2010, 20:55, променена общо 1 път
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от LUCIFER'S » 27 Апр 2010, 8:35

dido2900 написа:Да знам,че е можем да го махнем,но проблема е че не сме в България,и когато дойде времето да се минава преглед какво правим? :dunno: Именно за това изкам да разбера има ли начин да се изчисти катализатора?


Катализатор не се чисти... като му дойде времето или го изкормяш, или го сменяш... с 2 ръка, със нов оригинал- скъп много или със нов универсален, но за дизел попитай eвентуално! Катализатор най-много се прецаква и запушва от наличие на масло в газовете - турбо, или от двигателя...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.02.2007

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от upsurt » 13 Май 2010, 0:04

здр аз също го имах този проблем но вече го нямам баварката ми е 530д автомат губеше губеше мощност и нактая изгармя гърнитурата на главата не сам сигурен дали е това пречината или не но е факт и извиняваите че сменям темата но не намерих по подходяща чудя се дали да ремонтирам този двигател или да сложа друг и кои вариянт ще ми излезне по танко извинявам се още веднаж и благодаря за помоща
The Game

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

Re: Губене на мощност на 4и5-та скорост

Мнение от dido2900 » 14 Май 2010, 8:17

Здравейте колеги,проблема е решен,изкормихме катализатора и баварката полетя както никога до сега.Благодаря на всички колеги които се отзоваха. :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :lalala: :lalala: :lalala:
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook