Ремонт двигател смяна уплътнения

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.08.2009
Кара: 520i - e39 - 97 г.

Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от mandorg » 29 Мар 2010, 13:09

520ката се усмърдя зверски на изгоряло масло и го харчи по литър на 1000 км при нормално каране без юркане много. Май са гумичките на клапаните. Надявам се да не пораждам тема за реклама ако е така да се изтрие но съм озадачен та ако може да ми препоръчате някой сервиз в София където могат да я погледнат и оправят ще съм много благодарен
Последна промяна mandorg на 29 Мар 2010, 15:23, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 17.02.2010
Пол: Мъж

Re: Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от Alexander Alexandrov » 29 Мар 2010, 13:26

mandorg написа:520ката се усмърдя зверски на изгоряло масло и го харчи по литър на 1000 км при нормално каране без юркане много. Май са гумичките на клапаните. Надявам се да не пораждам тема за реклама ако е така да се изтрие но съм озадъчен и ако може да ми препоръчате някой сервиз в София където могат да я погледнат и оправят ще съм много благодарен

Ти май не си само за смяна на гумички............. 8)
Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от dbanchev » 29 Мар 2010, 14:16

Колега имал съм проблеми с коли с издухани гумички на клапани и да ти кажа толкова масло не са гълтали. Дано да нямаш по сериозен проблем с двигателя, на мен лично ми мирише на сегменти с този разход на масло дето си обявил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Re: Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от Lacho » 29 Мар 2010, 14:29

Аз преди време имах същия проблем с един ситроен, гълташе над литър за 1000км. смених гумичките и всичко се оправи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от NikiNikolov » 29 Мар 2010, 15:45

Самите гумички се сменят лесно, ама докато се стигне до тях е нещо страшно.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Re: Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от Lucky » 29 Мар 2010, 16:53

Имах същия проблем 1 литър на 1000 км е вярно основно градско на къси разстояния, студен двигател и сериозно настъпване. Преди 3 седмици минах на лекар - пълна ревизия на главата - гумички и водачи сменени, сегменти, биелни лагери и де що има гарнитури и уплътнения. Сега я разработвам до 1500км спокойно каране обороти макс 3000. Всичко изглежда наред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Ремонт двигател смяна уплътнения

Мнение от LUCIFER'S » 29 Мар 2010, 16:57

Lucky написа:Имах същия проблем 1 литър на 1000 км е вярно основно градско на къси разстояния, студен двигател и сериозно настъпване. Преди 3 седмици минах на лекар - пълна ревизия на главата - гумички и водачи сменени, сегменти, биелни лагери и де що има гарнитури и уплътнения. Сега я разработвам до 1500км спокойно каране обороти макс 3000. Всичко изглежда наред.


аз те съветвам на 1500км си махни маслото, а я разработвай до 5000км
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook