Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
В руското ръководство за експлоатация на е39 дават,че бобините могат да се проверят,като им се замери съпротивлението с мултиметър.Читавите бобини трябва да дават съпротивление 0.8 Ом-а.Някой дали е изпробвал този начин на проверка? .
Последна промяна Dozo на 22 Яну 2010, 13:11, променена общо 3 пъти
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
Dozo написа:В руското ръководство за експлоатация на е39 дават,че бобините могат да се проверят,като им се замери съпротивлението с мултиметър.Читавите бобини трябва да дават съпротивление 0.8 Ом-а.Някой дали е изпробвал този начин на проверка?
ще пробваме,колко му е.....ние толко пъти ги откачахме/закачахме че



Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
понеже колата не се кара,днес решихме да я поразтъпчеме малко,прекъсва постоянно , и на студено ,и на топло.....само като че ли на празен ход е горе долу устойчива
Като грешки дава постоянно това :
217 Can Bus
Kein kontakt zur EGS
Което аз превеждам като "няма контакт с автоматична кутия"
А колата е със ръчни предавки
При работа на мотора,и отваряне на капачката за наливане за масло,двигателя променя МАЛКО работата си!
При работа на мотора и откачване на бобините една по една и закачане,променя работата си при всяка от 6-те бобини!
При прочитана на грешки след това има отново "kein kontakt zur EGS".......и единствено грешка "закъснение на запалването 1-ви цилиндър или късо на маса
а откачихме и 6-те бобини,пък само на 1-ви цилин имаше грешка
Преместихме бобината на 1-ви цилиндър на 2-ри,а тази от 2-ри я сложихме на 1-ви.......при откачане на бобината на 2-ри цилиндър изписа грешка в запалването на 1-ви цил
Кабелния сноп от компютъра до всяка една бобина е премерен,проверен за протривания,хлабави връзки и прочие.....всичко е изправно
Утре му казах да смени маслото(че почти нямаше в мотора,и повдигачите чукаха здраво-според мен и това може да е проблем поради неотваряне/затваряне добро на клапаните,ама...),и мисля да се насочим към клапана за картерните газове.....горния маркуч около масления филтър е здрав.....съмнявам се в мембраната,защото по думите му,колата си похарчвала масло,и попушвала от време на време
Та така,някакви идей....че нещо циклиме и двамата....ако колата си прекъсва ли прекъсва,и си харчи като за световно......

Като грешки дава постоянно това :
217 Can Bus
Kein kontakt zur EGS
Което аз превеждам като "няма контакт с автоматична кутия"

А колата е със ръчни предавки



При работа на мотора,и отваряне на капачката за наливане за масло,двигателя променя МАЛКО работата си!
При работа на мотора и откачване на бобините една по една и закачане,променя работата си при всяка от 6-те бобини!
При прочитана на грешки след това има отново "kein kontakt zur EGS".......и единствено грешка "закъснение на запалването 1-ви цилиндър или късо на маса



Преместихме бобината на 1-ви цилиндър на 2-ри,а тази от 2-ри я сложихме на 1-ви.......при откачане на бобината на 2-ри цилиндър изписа грешка в запалването на 1-ви цил



Кабелния сноп от компютъра до всяка една бобина е премерен,проверен за протривания,хлабави връзки и прочие.....всичко е изправно

Утре му казах да смени маслото(че почти нямаше в мотора,и повдигачите чукаха здраво-според мен и това може да е проблем поради неотваряне/затваряне добро на клапаните,ама...),и мисля да се насочим към клапана за картерните газове.....горния маркуч около масления филтър е здрав.....съмнявам се в мембраната,защото по думите му,колата си похарчвала масло,и попушвала от време на време

Та така,някакви идей....че нещо циклиме и двамата....ако колата си прекъсва ли прекъсва,и си харчи като за световно......
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
премерете компресията на мотора, с това пушене.... си е за глава най-вероятно като начало , после свещи и бобиниmeha написа:понеже колата не се кара,днес решихме да я поразтъпчеме малко,прекъсва постоянно , и на студено ,и на топло.....само като че ли на празен ход е горе долу устойчива![]()
Като грешки дава постоянно това :
217 Can Bus
Kein kontakt zur EGS
Което аз превеждам като "няма контакт с автоматична кутия"![]()
А колата е със ръчни предавки![]()
![]()
![]()
При работа на мотора,и отваряне на капачката за наливане за масло,двигателя променя МАЛКО работата си!
При работа на мотора и откачване на бобините една по една и закачане,променя работата си при всяка от 6-те бобини!
При прочитана на грешки след това има отново "kein kontakt zur EGS".......и единствено грешка "закъснение на запалването 1-ви цилиндър или късо на маса![]()
![]()
а откачихме и 6-те бобини,пък само на 1-ви цилин имаше грешка
Преместихме бобината на 1-ви цилиндър на 2-ри,а тази от 2-ри я сложихме на 1-ви.......при откачане на бобината на 2-ри цилиндър изписа грешка в запалването на 1-ви цил![]()
![]()
![]()
Кабелния сноп от компютъра до всяка една бобина е премерен,проверен за протривания,хлабави връзки и прочие.....всичко е изправно![]()
Утре му казах да смени маслото(че почти нямаше в мотора,и повдигачите чукаха здраво-според мен и това може да е проблем поради неотваряне/затваряне добро на клапаните,ама...),и мисля да се насочим към клапана за картерните газове.....горния маркуч около масления филтър е здрав.....съмнявам се в мембраната,защото по думите му,колата си похарчвала масло,и попушвала от време на време![]()
Та така,някакви идей....че нещо циклиме и двамата....ако колата си прекъсва ли прекъсва,и си харчи като за световно......
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
И аз го имах същия проблем/прекъсването и харча като за световно/ и колкото и да звучи странно нещата се оправиха след смяна на датчика на коляновия вал.Въпреки,че на диагностика не го показваше.Пропушването при мен се появяваше само докато беше студена колата и бяха сажди от недобре изгорял бензин.То си и смърдеше.При загряла кола се оправяше,но разхода ми стигна 20/100л.Също така смених и дюзите защото имах съмнения за пикаещи.Сега нещата вече са ОК.Обърнете внимание и на ламбда сондите!Колкото до това,че като махнете капачката за маслото при работещ двигател се променя работата няма проблем.Така трябва да бъде.Успех!
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани