Проблем м52 520и перка на виското!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- bulletspeed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 23.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
- Мечтае да кара: m1
Проблем м52 520и перка на виското!
Здравейте колеги, съжалявам ако дублирам темата,но търсих в търсачката и не мога да намеря нищо по моя проблем.
Значи проблема ми е следният когато малко вкарам колата в обороти понякога ми счупва витло на перката,смених една вече,намерстих и малко дифузера обаче пак я потроши. преди нямах проблем обаче смених радиатора и след смяната се получи това,а радиатора е същият като предишния. Ако може някой да помогне ще съм благодарен.
Мерси предварително
Значи проблема ми е следният когато малко вкарам колата в обороти понякога ми счупва витло на перката,смених една вече,намерстих и малко дифузера обаче пак я потроши. преди нямах проблем обаче смених радиатора и след смяната се получи това,а радиатора е същият като предишния. Ако може някой да помогне ще съм благодарен.
Мерси предварително
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
виското и перката за твоята кола ли са да не са за друг модел луфт във водната помпа имаш ли и не на последно място да не е удряна колата и да е мръднал към мотора радиатора и да закача
- bulletspeed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 23.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
- Мечтае да кара: m1
Здравей колега, значи смених радиатора със съшият като моя,водната помпа я купих чисто нова от колега във форума. Преди да направя тези неща колата нямаше никакви проблеми. Имам я от 6 месеца и не е удряна при мен,а и масйтора каза,че не е удряна.Има ли възможност да е от тампон на двигателя защото един приятел ми го подхвърли като идея това ? мерси предварително
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Къде точно се е ударило витлото? В дифузьора ли? Той би следвало да не мърда ако си е на мястото, а ти казваш че си го понаместил...
ПП Сега се сещам за един случай на обратно монтирана перка върху виското. При такъв вариант стои много близо до двг и естествено дебита е по-малък. Щракни една снимка ако не си сигурен.
ПП Тампоните ако са ти толко разбити досега да си скъсал меките връзки от колектора към ауспуха.
ПП Сега се сещам за един случай на обратно монтирана перка върху виското. При такъв вариант стои много близо до двг и естествено дебита е по-малък. Щракни една снимка ако не си сигурен.
ПП Тампоните ако са ти толко разбити досега да си скъсал меките връзки от колектора към ауспуха.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
тампона и скъсан да е няма да чупи от него по скоро виж на термостатното тяло има една скоба да не е завъртяна и да опира в перката
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- bulletspeed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: 23.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540IA m62b44 e36 320i m50b20
- Мечтае да кара: m1
Колеги значи не мога да кажа точно каде опира мислех да нарисувам с тебешир цялата перка и да видя каде ще опре. Предната перка си беше с колата от италия,нея я счупи,аз купих втора ръка от колега който продава колата си на части и сега пак я счупи. Не опира винаги като я настъпя,но кагато опре заминава по едно витло.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
пич нещо или спестяваш в обясненията или не правиш нещо като хората няма такъв филм перката да се чупи от само себе си единственото логично обяснение е като дадеш повече газ радиатора ти да не е добре закрепен и да отива към перката бутан от въздушната струя и да удря или в него или в дифузьора
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани