Клатене, странично при скорост 20-50 км/ч
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
WALL написа::idea: По принцип трябва да се има в предвид, че независимото окачване също заклаща малко на ниска скорост!
Отново страхотно мнение


- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
WALL написа:Освен това което е написано от всички, бих допълнил и опорен лагер на кардана, тампони на двигател, ск кутия и диф.По принцип трябва да се има в предвид, че независимото окачване също заклаща малко на ниска скорост!
Да за опорния лагер и тампона на диф. наистина има логика. Тампоните на двигателя и ск. кутия съм ги сменил и това люшкане си остана а пък то се усеща независимо дали си на скорост или на свободна. А за чувствителноста е вярно ама и тези който се возят го усещат и питат кво става.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Значи лагера на кардана дрънчи яко ако е тръгнал, тампоните на двигателя предизвикват вибрации при завои, тампона на ск. к. ще трябва вероятно да клати лоста поне малко, диференциала - не се сещам какво да предизвиква. Аз лично съм сменил двата тампона на двигателя още като я взех колата, смених съединител по-скоро профилактично, лагера на кардана е ок, дифа и той така изглежда. Карал съм хора да карат зад мен - нищо. Тия дни мисля да вирна задника, да запаля и да я пусна на първа да върти колелата и с една линийка в грайфера да гледам



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
моита така се клатеше или по скоро се подсичаше и то комаи повече наляво ,дигам на подемника и кво да видя монтирани 2 десни биалетки,смених кое както трябва ама пак се клати след като минах РПМ и на заден сьщо нещата станаха
presko79 написа:моита така се клатеше или по скоро се подсичаше и то комаи повече наляво ,дигам на подемника и кво да видя монтирани 2 десни биалетки,смених кое както трябва ама пак се клати след като минах РПМ и на заден сьщо нещата станаха
При мойта заради сваляне на старите пружини и поставяне на нови при подаване на газ, особено по-рязко тръгваше наляво, а при отнемане - надясно... След реглажа всичко е ОК

Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!
- Каква яка графика!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Съществува опасност и да е от Демпферния маховик.Той също тресе когато колата се кара предимно градско и е жега.усеща се само преди да 900-1000 оборота на двигателя.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Значи като тръгнеш по новия булевард Тодор Александров от центъра, посока Люлин, точно на светофара преди тунела завиваш на ляво посока пазара на Красна Поляна. След 50м някъде има един сервиз отдясно мисля Ади95 е ама не съм сигурен. Там има едно момче Жоро се казва прави реглажи и е много в час. Работи мисля 2 на 2 или нещо подобно. Отиди при него да ти измери сходимост, да ти направи реглаж и най-важното да измери геометрия ( но ако е там само при това момче, много разбира и кара БМВ и той ) Ако има нещо по сходимостта ще го оправи или ще ти каже какво да смениш. Преди да почне обаче му кажи точно за проблема и какво си сменял и какво не си. Той поне е мераклия и ще се заеме сериозно. Това което ти казваш според мен е точно от сходимост и по-скоро изместена геометрия на заден мост. Успех и дано се оправи.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани