Проблемче = помощ от колега

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Проблемче = помощ от колега

Мнение от INTEGRALE » 19 Юли 2009, 14:06

Някой колега с 2.2 бензинката да обмениме една бубина за 1-2 кръгчета че имам съмнения , имам леко прекъсване само на ниските обороти.... едната бубина не е оригинална и се въртя около нея (сменени са свещите)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 20 Юли 2009, 15:44

Диагностиката в Дару Кар ще покаже дали е бобината.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 20 Юли 2009, 16:13

Вече мина от там... и може би "случайно" се спука маркуча на водата към радиатора 2 дни след това.... Дали да отида на диагностика пак.... може да ми падне случайно някоя гума после

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 20 Юли 2009, 18:39

Пробвай да ги изключваш една по една и виж къде ще има разлика в работата на мотора ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 20 Юли 2009, 19:28

ако е постоянно прекъсването ще е ясно по този метод но в случая е когато е по топло или е на климатик и вдигне градуси , просто не прекъсва постоянно дори е рядко.... ама е дразнещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 20 Юли 2009, 19:35

Ако е бобина ще я покаже и с по елементарна диагностична апаратура,даже ще изпише и кои номер бобина е .Можеш да отидеш при някой диагностик и да му стоиш на главата да гледаш какво прави щом си изгубил вяра в Дару Кар

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 20 Юли 2009, 21:14

INTEGRALE написа:Вече мина от там... и може би "случайно" се спука маркуча на водата ....

Пълни глупости!
Маркуча се е спукал,защото му е дошло времето.Колега,ти ако мислиш да си поправяш колата сам,защото мислиш,че майсторите те съботират,ще ти е много трудно за в бъдеще с баварката.... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 20 Юли 2009, 21:44

im0tep написа:Ако е бобина ще я покаже и с по елементарна диагностична апаратура...

Чак с елементарна няма да стане, трябва си поне INPA, за да се знае със сигурност, а INPA-та в много от случаите е доста по-добра от GT1 DIS, особено що се отнася до живи данни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 20 Юли 2009, 21:55

mad_presley написа:
im0tep написа:Ако е бобина ще я покаже и с по елементарна диагностична апаратура...

Чак с елементарна няма да стане, трябва си поне INPA, за да се знае със сигурност, а INPA-та в много от случаите е доста по-добра от GT1 DIS, особено що се отнася до живи данни.


Ееее Пресо,знаеш че нямах това предвид :) На мен сами засичали бобината а "Launcher" а него го считам определено за по елементарен от INPA и GT1 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 21 Юли 2009, 0:19

joropc написа:
INTEGRALE написа:Вече мина от там... и може би "случайно" се спука маркуча на водата ....

Пълни глупости!
Маркуча се е спукал,защото му е дошло времето.Колега,ти ако мислиш да си поправяш колата сам,защото мислиш,че майсторите те съботират,ще ти е много трудно за в бъдеще с баварката.... ;)
Да кола на 3 години с стар напукан маркуч... надали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 21 Юли 2009, 0:21

Добре, а сега къде да я закарам на свестен диагностик...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 21 Юли 2009, 10:16

INTEGRALE написа:Добре, а сега къде да я закарам на свестен диагностик...


Сервиз Юве - до автокъща А2 !!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 21 Юли 2009, 15:24

Ще взема да си купя един кабел за INPA и да си се ровя сам :) Аман от некадърници

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 21 Юли 2009, 15:42

INTEGRALE написа:Ще взема да си купя един кабел за INPA и да си се ровя сам :) Аман от некадърници


Пак ли издънка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Мнение от INTEGRALE » 21 Юли 2009, 17:23

Мамка и на тая кола сега 2-3 дни не е прекъсвала и майстора не може да каже какво и е... а набих 40 кинта явно прекъсва като стане над 30 гр навън.... но не виждам логика мотора все си е топъл. А кабела с дис и инпа е 80 кинта.... само незнам дали върши няква работа.
Никой ли няма с една от тези коли да му покарам малко с едната бубина...
http://www.meat-doria.com/en/product_meat/10351

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook