Дюзи или нещо друго

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 18 Юли 2009, 14:48

martinvn написа:Малко се отклони първоначалната тема, но да кажа по моя проблем с лекото претрисане. Установих, че се получава само при включен климатик. Първоначално само за момент спирах климатика и пак го пусках за тест и продължаваше да си го прави, но явно е било необходимо да поработи 2 3 минути без него за да се стабилизира. Като е изключен си работи много по-тихо и не разтриса.

Това демпфер ли е или нещо друго ? По принцип не се чува никакъв специфичен звук или прекалено да се тресе предницата, но се усеща докато чакам по светофари.


Извинявай колега за отклонението на темата

А относно твоя проблем си е нормално като включиш климатика да ти падат оборотите и съвсем леко да се почувства промяна в работата на двигателя на празен ход а и не само.Не знам само до колко е осезаемо това и как се усеща при теб.И сигурен ли си,че не си внушаваш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 18 Юли 2009, 18:53

Ами може и да е нормално незнам. Леко по-неравна става работата на празен ход с включен климатик.

Искам да споделя и нещо друго, което забелязах. При много леко докосване на педала на газта се получава също неравна работа и тресене и то по-видимо. Ако примерно нормалните обороти на празен са 600, това разтрисане се получава, когато подавам лекичко газ и точно оборотите започват да се отмистат от началната си позиция. Ако си задържа крака в тази позиция тресенето се задържа, а ако продължа да настъпвам изчезва. Това си го имам от поне година и при различните регулировки, които са ми правили също си е оставало. Точно затова се бях насочил към дюзи, но все пак някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да пише.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 18 Юли 2009, 23:00

А как са ти тампоните на двигателя и на скоросната кутия. Ако не са сменяни проблема може и да е от тях.А не са кой знае какъв разход.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 19 Юли 2009, 15:56

Ще проверя тампоните наистина. Защото днес за проба потропнах в купето с крак и усещането е същото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Варна
Кара: E87 LCI
Детайли за колата: 2011г, 143hp

Мнение от martinvn » 20 Юли 2009, 23:20

Проверих. Не са тампони, най-вероятно проблемна дюза, която не се лови на диагностика. Друго не остана което да не е отваряно, почистено или гледано на комп. :) Както писах по-горе когато съм на място претриса леко, също когато подавам много лекичко газ без да съм в движение и си задържа крака в това положение на педала, това претрисане се увеличава значително. При подаване на повечко газ изчезва. Оборотите се държат нормално и се връщат нормално.

Посъветвайте ме къде във Варна могат да ми огледат дюзите внимателно.

Благодаря.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook