Дюзи или нещо друго
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
martinvn написа:Малко се отклони първоначалната тема, но да кажа по моя проблем с лекото претрисане. Установих, че се получава само при включен климатик. Първоначално само за момент спирах климатика и пак го пусках за тест и продължаваше да си го прави, но явно е било необходимо да поработи 2 3 минути без него за да се стабилизира. Като е изключен си работи много по-тихо и не разтриса.
Това демпфер ли е или нещо друго ? По принцип не се чува никакъв специфичен звук или прекалено да се тресе предницата, но се усеща докато чакам по светофари.
Извинявай колега за отклонението на темата
А относно твоя проблем си е нормално като включиш климатика да ти падат оборотите и съвсем леко да се почувства промяна в работата на двигателя на празен ход а и не само.Не знам само до колко е осезаемо това и как се усеща при теб.И сигурен ли си,че не си внушаваш?
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Ами може и да е нормално незнам. Леко по-неравна става работата на празен ход с включен климатик.
Искам да споделя и нещо друго, което забелязах. При много леко докосване на педала на газта се получава също неравна работа и тресене и то по-видимо. Ако примерно нормалните обороти на празен са 600, това разтрисане се получава, когато подавам лекичко газ и точно оборотите започват да се отмистат от началната си позиция. Ако си задържа крака в тази позиция тресенето се задържа, а ако продължа да настъпвам изчезва. Това си го имам от поне година и при различните регулировки, които са ми правили също си е оставало. Точно затова се бях насочил към дюзи, но все пак някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да пише.
Искам да споделя и нещо друго, което забелязах. При много леко докосване на педала на газта се получава също неравна работа и тресене и то по-видимо. Ако примерно нормалните обороти на празен са 600, това разтрисане се получава, когато подавам лекичко газ и точно оборотите започват да се отмистат от началната си позиция. Ако си задържа крака в тази позиция тресенето се задържа, а ако продължа да настъпвам изчезва. Това си го имам от поне година и при различните регулировки, които са ми правили също си е оставало. Точно затова се бях насочил към дюзи, но все пак някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да пише.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
А как са ти тампоните на двигателя и на скоросната кутия. Ако не са сменяни проблема може и да е от тях.А не са кой знае какъв разход.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Проверих. Не са тампони, най-вероятно проблемна дюза, която не се лови на диагностика. Друго не остана което да не е отваряно, почистено или гледано на комп.
Както писах по-горе когато съм на място претриса леко, също когато подавам много лекичко газ без да съм в движение и си задържа крака в това положение на педала, това претрисане се увеличава значително. При подаване на повечко газ изчезва. Оборотите се държат нормално и се връщат нормално.
Посъветвайте ме къде във Варна могат да ми огледат дюзите внимателно.
Благодаря.

Посъветвайте ме къде във Варна могат да ми огледат дюзите внимателно.
Благодаря.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани