Разглобяване на фарове ХЕЛЛА фейслифт

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 24 Май 2008, 19:26

Брат, що не питате тоя там @pana? Той нали ги разглабя да си ги чисти и нещо беше затъмнявал там :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 24 Май 2008, 19:58

е питах брат още не е отговорил, иначе знам че има начин..:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 24 Май 2008, 20:05

Тоя същия нещо вчера преигра с думите (в тая темата за проблем със стоповете) и много се съмнявам да ти отговори, ама все пак дано :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 25 Май 2008, 12:53

не знам, аз бих казал за паната че е много точен пич, защото ми обясни всичко много добре :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 25 Май 2008, 14:05

Абе, и аз бях останал със същото впечатление :roll:
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Юни 2008, 2:03

ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ТАКИВА КОМЕНТАРИ ... МОЛЯ! :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 17 Юли 2009, 11:09

Колега сега попаднах на тази тема. Не знам дали си успял да разглобиш фаровете. Но това става точно с пистолет с горещ въздух. Внимателно и равномерно нагряваш около стъклото, където контактува с корпуса на фара. Да се загрее до някаква температура, че пластмасата започва да пари. Но не се разтапя разбира се - трябва да внимаваш за това. След това (най-добре е да сте 2ма човека) една по една отщипваш щипките докато издърпваш внимателно стъклото напред. Тези щипки не държат нищо, а по принцип са направени само за сглобката. При мен имаше 1-2мм луфт и се държеше стъклото само на гумата си.
Сглабянето на стъклото става по същият начин наопъки. Загряваш и двете повърхнини - стъклото и пластмасата с гумата. и като се нагреят добре ги съединяваш. Оставяш го да изтине и тогава го монтираш обратно. Гледай при сглабянето да има равномерно гума навсякъде по канала, защото в противен случай може от там да прониква влага в последствие.

Успехи!
Изображение

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 17 Юли 2009, 17:10

Само ,че лепилота е два вида -едното е като гума и не се разтапя никак.
Другото е като болкит и има някакъв минимален шанс да се разтопи.Аз втори ден се боря с един такъв фар за да му сменя рефлектора на мигача и почти го направих на парчета.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 17 Юли 2009, 17:29

Може да ти е слаб пистолета за горещ въздух... При мен беше нещо като блокид, който се поразмекна доста. Ама пистолета изкарва 400-600градуса въздух... и от разстояние го правихме.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 17 Юли 2009, 22:42

много гадно се разлепят аз си играх полвин ден с пистолета за въздух и един макетен нож. попринцип са направени да не се разглобяват щото не предлагат и само стъкла / поликарбонат/ за тях, ама с повечко мерак и нерви става.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 20 Юли 2009, 14:31

Не е добре с нож. Поне аз не съм използвал. Просто го нагрявай по-дълго време, като движиш пистолета покрай гумата от някакво разстояние. Пипай от време на време пластмасата. Трябва да започне да пари на пипане. Тогава ще усетиш, че и по-лесно ще се извади предната половина на фара. Но трябва да се имат в предвид щипките, които може да пречат, за да се отвори. Трябва те внимателно да бъдат надигнати и не повече от колкото да се разделят половините - в противен случай рискувате да ги счупите. Те обикновено са по-остарели и лесно се чупят. Аз си счупих едната щипка вече.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 20 Юли 2009, 14:56

мерси колеги за отговорите но сами виждате темата е пусната преди 1 година и вече всичко е минало заминало :)

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 20 Юли 2009, 18:04

Между другото как се справихте с проблема с различните букси на габаритите и мигачите при смяната на старите с фейслифтовите фарове.Казаха ми ,че преходниците са 90 лв. комплекта...едричко ми се вижда.Засега имам идея как да стане,но нека ако някой го е правил да каже.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook