Проблем с 525Д - турбина

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Проблем с 525Д - турбина

Мнение от eddy » 18 Юли 2009, 0:37

Здравейте,
днес един приятел си купи едно 525д, ама има някакъв проблем с турбото, вкл се само м-у 3-4 х. оборота и то слабо. В началото пушеше като луда колата, ама при смяната на консумативите видяхме, че са откачили дебитомера и след закачането му изобщо не пуши. На място притриса леко - мени обороти, но предполагаме, че е от един датчик. Утре ще я качим на КарСофта, а в понеделник ще я караме в Камор на диагностика, но преди да отиде там, ако някой има идея защо това турбо неще да се развърта да каже. На място като се форсира колата изобщо не надува маркучите на турбината, а пък тя от своя страна не е омаслила, нито пуши бяло отзад, но и не се включва. Ако някой знае нещо ще се съм благодарен, че колата в момента е супер спъната и реално е все едно се кара чист дизел :( Също така ако някой може да каже нещо повече за управленито на турбото, също много би ни помогнало :)
Мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: Проблем с 525Д - турбина

Мнение от joropc » 18 Юли 2009, 12:51

eddy написа:........

А филтъра на турбото(филтър картерни газове),гледахте ли? :!: :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 18 Юли 2009, 14:27

има един дълъг вакумен маркуч от клапанчето на турбото някъде под колектора влизаше и с времето се протрива другото е самото клапанче .. вижте какви грешки има записани

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 19 Юли 2009, 22:19

anzak написа:има един дълъг вакумен маркуч от клапанчето на турбото някъде под колектора влизаше и с времето се протрива другото е самото клапанче .. вижте какви грешки има записани

Еми благодаря за съвета, колата още вчера я оправихме, да този маркуч също беше проблемен, сега остана само датчика за спокойствието на празния ход и колата ще стане като чисто нова ;) Мерси много на всички, за колегата с филтъра картерни газове, да сменихме го веднага, но турбината пак не тръгваше :)

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 20 Юли 2009, 0:41

Клапана за регулиране геометрията на турбото ли беше?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook