помощ колеги 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
помощ колеги 525д
Здравейте, колеги!
Вчера се прибирам по магистралата към София, карам нормално 160км/ч, колата върви нормално, добро ускорение без оглед наклони и тн. Изведнъж усещам спад при вървежа, при натискане на газта веднага пада в предавката(автомат), но ускорението го няма
Веднага усетих че явно колата влезнала в сервизен режим,няма индикации. Прибрах се със 80км/ч, отварям капака: под декоративните капаци изваден маркуч http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 , който е номер 8, извадил се от номер 6. Малко масло (пръски) около маркучите, скобата паднала долу при корите. Още не съм закачил маркуча обратно, но главния въпрос е: от какво може да се предизвика такова нещо,освен кофти скоба? Дали да закача маркуча и да пробвам колата или направо на диагностика? Благодаря предварително.
Вчера се прибирам по магистралата към София, карам нормално 160км/ч, колата върви нормално, добро ускорение без оглед наклони и тн. Изведнъж усещам спад при вървежа, при натискане на газта веднага пада в предавката(автомат), но ускорението го няма

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
мисълта ми е дали не се е получило свръхналягане,свързано с работата на турбината.Дали някой е имал подобен проблем?(Най-вече за колеги с 525d.)
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: помощ колеги 525д
kotak написа:здравейте,колеги!Вчера се прибирам по магистралата към София,карам нормално 160км/ч,колата върви нормално,добро ускорение без оглед наклони и тн.Изведнъж усещам спад при вървежа,при натискане на газта веднага пада в предавката(автомат),но ускорението го нямаВеднага усетих че явно колата влезнала в сервизен режим,няма индикации.Прибрах се със 80км/ч,отварям капака: под декоративните капаци изваден маркуч http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 който е номер 8,извадил се от номер 6.Малко масло(пръски) около маркучите,скобата паднала долу при корите.Още не съм закачил маркуча обратно,но главния въпрос е:от какво може да се предизвика такова нещо,освен кофти скоба? Дали да закача маркуча и да пробвам колата или направо на диагностика?Благодаря предварително.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: помощ колеги 525д
kotak написа: главния въпрос е:от какво може да се предизвика такова нещо,освен кофти скоба? Дали да закача маркуча и да пробвам колата или направо на диагностика?Благодаря предварително.
От управление на турбото свръх налягане, не разтоварва, така пука и колектор даже... може и самата скоба да се е скъсала без да имаш проблем!
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
благодаря на всички колеги,явно ще се замерва налягането в сервиз.И малко извън темата:този уикенд ходих до морето с Е60 520д 163кс и мога да кажа,че нашите Е39 525д не отстъпват ни най-малко на новите машини.Е39 руууулс!
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Трябва да се отиде на диагностика. Ако е имало свръхналягане трябва да има записана грешка в компютъра. На ауди-тата поне е така.
"команрайл двигателите работят на мн високо налягане по принцип"
Работят с голямо налягане от помпата, не от турбото.
"команрайл двигателите работят на мн високо налягане по принцип"
Работят с голямо налягане от помпата, не от турбото.
- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
вчера сложих нова скоба,лек тест из София,засега е ОК(злобее
)Ще я пробвам на магистралата,където има високи обороти.

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
kotak написа:вчера сложих нова скоба,лек тест из София,засега е ОК(злобее)Ще я пробвам на магистралата,където има високи обороти.
Заради една скоба стоя толкова време без кола???



- kotak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: E60 530XD
- Детайли за колата: Edition Lifestyle
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани