Въздушна турбина с безколекторен мотор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Въздушна турбина с безколекторен мотор

Мнение от twake » 14 Юли 2009, 22:25

Колеги, случайно докато ровех из интернет попаднах на този продукт:

http://rchobby-bg.com/index.php?main_pa ... cts_id=150

Поизчетох това онова за него но в крайна сметка не разбрах основното - има ли ефект или загуба на време и обратен ефект. Някой слагал ли е, виждал ли е как работи? Понеже това си товари алтернатора и за да не ми се скапва аклумулатора мисля да го направя да сработва след 3000-3500 оборота когато алтернатора произвежда повече ток.
Последна промяна twake на 14 Юли 2009, 22:35, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 14 Юли 2009, 22:32

Какво е това нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Въздушна турбина с безколекторен мотор

Мнение от twake » 14 Юли 2009, 22:35

error

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 14 Юли 2009, 22:56

Вярно,това е грандиозна глупост !Ако си имал впредвид това което си мисля-не бях чувал нещо по смешно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 14 Юли 2009, 23:29

Хм,това ми прилича на задвижващо двигателче за радиоуправляемите самолети:roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 14 Юли 2009, 23:50

Колега, излагаш се :D
То ако беше така, всички щяхме да сложим на 520-ките по един вентилатор пред филтъра да да полетим.

Турбините за самолети създават тяга, за да ти върви колата по-бързо ти трябва турбина, която да създава налягане.На последните им се вика Турбо и Суперчарджър и са 10 пъти по-скъпи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 15 Юли 2009, 0:15

mad_presley написа:Колега, излагаш се :D
То ако беше така, всички щяхме да сложим на 520-ките по един вентилатор пред филтъра да да полетим.

Турбините за самолети създават тяга, за да ти върви колата по-бързо ти трябва турбина, която да създава налягане.На последните им се вика Турбо и Суперчарджър и са 10 пъти по-скъпи ;)


Пресо,нещо ново по твоята болка? Варианта с Наско отпадна категорично нали?

Знам,че не е тук мястото ама да си питам аз,че ме заинтригува :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Юли 2009, 0:38

im0tep написа:Пресо,нещо ново по твоята болка? Варианта с Наско отпадна категорично нали?

Знам,че не е тук мястото ама да си питам аз,че ме заинтригува :D

Утре ще ти звънна да ти обяснявам, сериала стана бразилски :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 15 Юли 2009, 9:45

Далеч съм от мисълта ефекта да е като от турбото.
Това дава 0.2 до 0.4 бара което е доста по-малко от истинското турбо.
Колега от друг форум прочетох, че го бил монтирал и е имало разлика. Дори и на dyno се е "качвал". Мотора обаче е бил по-слаб от този на 520ката.
Друг пък говореше за passat 4 1.8. Пак имало уж някаква разлика.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook