тромава + странен звук при гасене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
тромава + странен звук при гасене
Здравейте,
Проблемите ми са следните:
1. При потегляне колата е ужасно тромава. В началото се успокоявах с факта, че е тежка и е дизел тъй като съм карал само бензинови коли преди това, но явно има проблем. За сравнение като покарам стар сеат толедо 1.8, който е работен ми се вижда двойно по бърз от бавареца.
Също така при подаване на повечко газ пуши, до колкото мога да преценя черен дим, особено вечер с кола зад мен се вижда много неприятно.
2. При гасене се чува дрънчене като на метал. В три сервиза ме насочиха към маховик. Тъй като и съединителя ми беше за смяна, смених целия комплект + маховик. Изчезна тресенето на място, но този звук при гасене си остана. Не съм гледал демпфер, но като нищо ще се окаже това. Все пак ще помоля за мнение.
Относно първия проблем опитвахме, какво ли не. Първо в бош регулираха плочката, като и направиха и някаква профилактика, понеже не била за смяна. Не съм правил пазарлъци за цената и щом не ме насочиха към нова съм склонен да им се доверя. Преди да правим тази процедура с плочката имах проблем със рязко падане на обороти при смяна на предавките и понякога гаснене, но се оправи.
За проблема с тромавото движение ходих на диагностика на турбото, което беше изрядно. За момент откачахме AGR, както и дебитомер но нямаше никаква разлика. Също са прегледани маркучи към МАП и турбото. Колата продължава да е супер тромава и да пуши при настъпване.
На диагностика всичко е в нормите. Настройката на количество гориво е около 5 по това което видях (не ми е напълно ясно).
В сервиза попитах дали е вероятно да са вериги, но ме увериха, че би се забелязало на диагностиката.
Колата е обслужена напълно, филтри и тн.
Вече започна да ми писва от този автомобил а наистина си го харесвам. Изчетох много теми, но съм проверил или сменил всичко това за което успях да се насоча сам по написаното. Моля за коментари.
Проблемите ми са следните:
1. При потегляне колата е ужасно тромава. В началото се успокоявах с факта, че е тежка и е дизел тъй като съм карал само бензинови коли преди това, но явно има проблем. За сравнение като покарам стар сеат толедо 1.8, който е работен ми се вижда двойно по бърз от бавареца.
Също така при подаване на повечко газ пуши, до колкото мога да преценя черен дим, особено вечер с кола зад мен се вижда много неприятно.
2. При гасене се чува дрънчене като на метал. В три сервиза ме насочиха към маховик. Тъй като и съединителя ми беше за смяна, смених целия комплект + маховик. Изчезна тресенето на място, но този звук при гасене си остана. Не съм гледал демпфер, но като нищо ще се окаже това. Все пак ще помоля за мнение.
Относно първия проблем опитвахме, какво ли не. Първо в бош регулираха плочката, като и направиха и някаква профилактика, понеже не била за смяна. Не съм правил пазарлъци за цената и щом не ме насочиха към нова съм склонен да им се доверя. Преди да правим тази процедура с плочката имах проблем със рязко падане на обороти при смяна на предавките и понякога гаснене, но се оправи.
За проблема с тромавото движение ходих на диагностика на турбото, което беше изрядно. За момент откачахме AGR, както и дебитомер но нямаше никаква разлика. Също са прегледани маркучи към МАП и турбото. Колата продължава да е супер тромава и да пуши при настъпване.
На диагностика всичко е в нормите. Настройката на количество гориво е около 5 по това което видях (не ми е напълно ясно).
В сервиза попитах дали е вероятно да са вериги, но ме увериха, че би се забелязало на диагностиката.
Колата е обслужена напълно, филтри и тн.
Вече започна да ми писва от този автомобил а наистина си го харесвам. Изчетох много теми, но съм проверил или сменил всичко това за което успях да се насоча сам по написаното. Моля за коментари.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега при гасене звука който се чува може освен от демпферна шайба да е и от тампони на двг.А за другото нека кажат колегите които са по запознати. 


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Количеството гориво аз бих си го направил на 3 поне. Имаш ли катализатор? Пикаещи дюзи може би... Викаш потегля бавно, а на висока скорост как е?
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
WALL написа:Мен ме интересува АГРа чистен ли е, и съответно кулера вътре. Да не са затлачени... Дебитомера тестван ли е? Каза, че сте го откачали, и щом е откачен колата става по спъната, а ти не си го усетил това..
Ако колата е спъната от дебитомера, като го разкачиш ти се струва че излиташ

- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Воденичаров - на висока скорост е перфектна. По принцип от 2-ра нататък си върви нормално и има мощност. Но все пак пуши след около 2.300-2.400 оборота. Незнам, може би и тогава е по-спъната от колкото трябва, но не ме дразни. Не съм карал друга такава тдс-ка за да сравня.
Имам катализатор, а дюзите как могат да се тестват ? Убеждават ме че не било от дюзи, но пък щом и не могат да ми открият проблем съм склонен да се съмнявам във всичко.
WALL - не са чистени АГР и кулер. Утре ще огледам.
Трябва да го накарам да провърви този тдс. Може би нещо дребно прави проблема щом не се вижда на диагностика.
Имам катализатор, а дюзите как могат да се тестват ? Убеждават ме че не било от дюзи, но пък щом и не могат да ми открият проблем съм склонен да се съмнявам във всичко.
WALL - не са чистени АГР и кулер. Утре ще огледам.
Трябва да го накарам да провърви този тдс. Може би нещо дребно прави проблема щом не се вижда на диагностика.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Колега проблема според мен е в помпата или в дюзите. Ако си от Сф има едно момче много разбира от дизели, не го знам как се казва, но се намира в Зах ф-ка точно до влаковите релси, чисти дюзи, регулира помпи, също така ги и оправя, няколко коли са карани при него и за сега е добре, цените също са добри. По приницип пушека е от неизгоряла нафта, което може да бъде много неща и тр да се поглене от дизелджия, ама добър.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Като начало можеш да направиш някой неща, които така или иначе е хубаво да се правят профилактично: чистиш АГР, колектор и интеркулер, махаш катализатора. В течение на времето в агр и в колектора се насъбира такава гняс, че въздухът трудно минава. Като направиш тези неща виж как е, ако не се оправи ще я мислим за по-скъпите работи
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Оставих я в сервиза да я умуват. Може и от плочката да си пуши и да не върви, защото ме забива леко между първа и втора. Довечера ще пиша след като я прибера и ще разпитам, какво е правено ако има промяна в движението.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Засега имаме замърсен дебитомер + зле работещи дюзи (разпръсквачи). Ще видим по-късно дали има промяна. Продължават с тестовете.
При всички тдс-и ли е нормално да има пушене след 2500 оборота след, което да изчезва ? Казаха ми, че това даже било малко пропушване, което е при мен. Проблемът е че си пропушва, а не върви. Ще видим после.
При всички тдс-и ли е нормално да има пушене след 2500 оборота след, което да изчезва ? Казаха ми, че това даже било малко пропушване, което е при мен. Проблемът е че си пропушва, а не върви. Ще видим после.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
martinvn написа:Засега имаме замърсен дебитомер + зле работещи дюзи (разпръсквачи). Ще видим по-късно дали има промяна. Продължават с тестовете.
При всички тдс-и ли е нормално да има пушене след 2500 оборота след, което да изчезва ? Казаха ми, че това даже било малко пропушване, което е при мен. Проблемът е че си пропушва, а не върви. Ще видим после.
При мен пропушва ако не съм я карал от няколко дена или съм я карал ама само лекичко. Явно си иска да и даваш гас

- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Вярно е, че ми се насъбира доста градско на къси разстояния и то в пик час предимно. Майната му на пропушването, но дано да се оправи вървежа след интервенциите. Ще пиша.
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Почистили са дебитомера и агр. Колата върви много по-добре, т.е. вече с плавно подаване на газ потегля добре. Преди това трябваше да се настъпва доста за да се отмести, което ме изнервяше, и отделно забиваше много между 1 и 2.
Също работи по-спокойно (по тихо).
Усещам по-добра мощност при настъпване.
Катализатора бил добре.
Огледали са абсолютно всичко възможно. Казаха ми, че съм почти в най-оптималния вървеж за мотора в момента, и ако подменя дюзите ще усетя още по-голяма разлика. И евентуално лек чип да направя за да вдигнем 15-20 hp.
п.с. Звука на метал при гасене остава засега, но явно се вманиачавам. Било леко според тях, и най-вероятно си е от маховика въпреки че го смених, тъй като не бил оригинален, а LUK. Звука си идва точно от кутията.
Засега това, което се получи ме устройва и мисля да не се вкарвам в повече разходи на този етап. Следва чип.
Също работи по-спокойно (по тихо).
Усещам по-добра мощност при настъпване.
Катализатора бил добре.
Огледали са абсолютно всичко възможно. Казаха ми, че съм почти в най-оптималния вървеж за мотора в момента, и ако подменя дюзите ще усетя още по-голяма разлика. И евентуално лек чип да направя за да вдигнем 15-20 hp.
п.с. Звука на метал при гасене остава засега, но явно се вманиачавам. Било леко според тях, и най-вероятно си е от маховика въпреки че го смених, тъй като не бил оригинален, а LUK. Звука си идва точно от кутията.
Засега това, което се получи ме устройва и мисля да не се вкарвам в повече разходи на този етап. Следва чип.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани