Що е то ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Най лесният начин да провериш веригата е:
При топъл двигател сваляш капачката за маслото бъркаш с една отвертка под веригата ако има луфт честито
При топъл двигател сваляш капачката за маслото бъркаш с една отвертка под веригата ако има луфт честито

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Колега,тази верига(и двете вериги) са с хидравличен обтегач,когато мотора не работи е нормално да е по хлабава.Какъв луфт ще проверяваш?
И това с веригата е малко като"мит".Това,че като дадеш малко предварение на помпата и почва да пали по-лесно не значи,че е от веригата.Просто с предварение пали по-лесно(и двигатела работи по-шумно).
Проблема на топлият старт е основно от помпата!Причината е следната:
Помпата е със същата температура на мотора.Следователно и нафтата в помпата.При загрял двигател е около 95 градуса!!Нафтата става "по-тънка" и износеният елемент на помпата не може да я подаде с необходимото налягане към дюзите!!!!!При студен мотор е много "по-гъста" и помпата я подава с необходимото налягане.
Нека (на който му пали трудно топла) да опита да охлади помпата като я оляе хубаво с вода и да види как пали!
Може да опита да я запали и с бутане!Пак пали от "раз"!!
Защото помпата се завърта по-рязко отколкото на стартер.
На стария tds сменях веригата-абсолютно никакъв резултат!
И това с веригата е малко като"мит".Това,че като дадеш малко предварение на помпата и почва да пали по-лесно не значи,че е от веригата.Просто с предварение пали по-лесно(и двигатела работи по-шумно).
Проблема на топлият старт е основно от помпата!Причината е следната:
Помпата е със същата температура на мотора.Следователно и нафтата в помпата.При загрял двигател е около 95 градуса!!Нафтата става "по-тънка" и износеният елемент на помпата не може да я подаде с необходимото налягане към дюзите!!!!!При студен мотор е много "по-гъста" и помпата я подава с необходимото налягане.
Нека (на който му пали трудно топла) да опита да охлади помпата като я оляе хубаво с вода и да види как пали!
Може да опита да я запали и с бутане!Пак пали от "раз"!!
Защото помпата се завърта по-рязко отколкото на стартер.
На стария tds сменях веригата-абсолютно никакъв резултат!
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Мойта пък се оправи от профилактика на стартера за някакви 80лв.,нито помпа нито вериги съм подменял,някаде пишеше че стартера дърпа много ток и от там бърка компа.Пробвай с това и няма да съжалваш,Успех!
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
I.V.G. написа:Мойта пък се оправи от профилактика на стартера за някакви 80лв.,нито помпа нито вериги съм подменял,някаде пишеше че стартера дърпа много ток и от там бърка компа.Пробвай с това и няма да съжалваш,Успех!
Колега, можеш ли по-подробно да обясниш това, че ми стана много интересно, т.е. как реши, че може да е от стартера.Колегата пише, че студена пали, а топла не, което много вероятно да е от ГНП/гориво-нагнетателна помпа/, ако е от токовете ще е по вероятно да не пали като е студена.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Аиде колега да ти се обадя като ми докарат някои ТДС с разтеглени вериги да доидеш да поливаш с вода ГНП-то и да видим как ще запали и каква е тая тьнка нафта дето са стопля и става рядка .Мит било, поне казвам поне на 30-35 тдс -а сьм сменил веригите и о чудо наш ли как палят от четвьрт,ако твоя тдс е имал други проблеми е едно на рька .Потемата както ти каза колегата по горе при топьл мотор сваляш капачката на маслото включваш на 5-та скорост малко назат и после напред само гледаи що е хлабава верига ще те заболи главата.ОБТЯЖНОТО у-во работи с пружини а не с масло ,хидравликата в случая моторното масло което минава през него е за обиране на вибрацията в веригите,не са обтягане520_i написа:Колега,тази верига(и двете вериги) са с хидравличен обтегач,когато мотора не работи е нормално да е по хлабава.Какъв луфт ще проверяваш?
И това с веригата е малко като"мит".Това,че като дадеш малко предварение на помпата и почва да пали по-лесно не значи,че е от веригата.Просто с предварение пали по-лесно(и двигатела работи по-шумно).
Проблема на топлият старт е основно от помпата!Причината е следната:
Помпата е със същата температура на мотора.Следователно и нафтата в помпата.При загрял двигател е около 95 градуса!!Нафтата става "по-тънка" и износеният елемент на помпата не може да я подаде с необходимото налягане към дюзите!!!!!При студен мотор е много "по-гъста" и помпата я подава с необходимото налягане.
Нека (на който му пали трудно топла) да опита да охлади помпата като я оляе хубаво с вода и да види как пали!
Може да опита да я запали и с бутане!Пак пали от "раз"!!
Защото помпата се завърта по-рязко отколкото на стартер.
На стария tds сменях веригата-абсолютно никакъв резултат!
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
presko79 написа:Аиде колега да ти се обадя като ми докарат някои ТДС с разтеглени вериги да доидеш да поливаш с вода ГНП-то и да видим как ще запали и каква е тая тьнка нафта дето са стопля и става рядка .Мит било, поне казвам поне на 30-35 тдс -а сьм сменил веригите и о чудо наш ли как палят от четвьрт,ако твоя тдс е имал други проблеми е едно на рька .Потемата както ти каза колегата по горе при топьл мотор сваляш капачката на маслото включваш на 5-та скорост малко назат и после напред само гледаи що е хлабава верига ще те заболи главата.ОБТЯЖНОТО у-во работи с пружини а не с масло ,хидравликата в случая моторното масло което минава през него е за обиране на вибрацията в веригите,не са обтягане520_i написа:Колега,тази верига(и двете вериги) са с хидравличен обтегач,когато мотора не работи е нормално да е по хлабава.Какъв луфт ще проверяваш?
И това с веригата е малко като"мит".Това,че като дадеш малко предварение на помпата и почва да пали по-лесно не значи,че е от веригата.Просто с предварение пали по-лесно(и двигатела работи по-шумно).
Проблема на топлият старт е основно от помпата!Причината е следната:
Помпата е със същата температура на мотора.Следователно и нафтата в помпата.При загрял двигател е около 95 градуса!!Нафтата става "по-тънка" и износеният елемент на помпата не може да я подаде с необходимото налягане към дюзите!!!!!При студен мотор е много "по-гъста" и помпата я подава с необходимото налягане.
Нека (на който му пали трудно топла) да опита да охлади помпата като я оляе хубаво с вода и да види как пали!
Може да опита да я запали и с бутане!Пак пали от "раз"!!
Защото помпата се завърта по-рязко отколкото на стартер.
На стария tds сменях веригата-абсолютно никакъв резултат!
Колега по-точно не може да се каже

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
И аз имах проблем с топлия старт и се оправи след смяна на акумулатор.
Тъкмо бях взел да се шашкам че е веригата тъй като помпата ми е на максимален аванс и ми умря акумулатора и като го смених - чудо.
Всичко си дойде както преди пали от раз и топла и студена. Така че колега недей бърза с тея вериги.
Тъкмо бях взел да се шашкам че е веригата тъй като помпата ми е на максимален аванс и ми умря акумулатора и като го смених - чудо.
Всичко си дойде както преди пали от раз и топла и студена. Така че колега недей бърза с тея вериги.
Доста кончета в един обор.


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Напоследак забелязвам че много проблеми се разрешават с смяна на акумолатора или откачането му .колега ако вьрнеш аванса на помпата на мястото и колата ти ще почне да вьрви повече да ускорява по рязко да пуши по малко да работи по меко НО няма да пали топла защото някои преди теб или ти е сложил гнп в пьлен аванс,но това е лошо за мотора защото влиза в детонация и е по близко до прегряване нищо лично колега не се сьрди но и твоите са проблемни може би не казвам до безобразие но малко и приемливо ощеemok написа:И аз имах проблем с топлия старт и се оправи след смяна на акумулатор.
Тъкмо бях взел да се шашкам че е веригата тъй като помпата ми е на максимален аванс и ми умря акумулатора и като го смених - чудо.
Всичко си дойде както преди пали от раз и топла и студена. Така че колега недей бърза с тея вериги.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Що е то ?
icko_h написа:Когато е студена пали от раз като загрее и престои 10-тина минути не пали след 3 - 4 завартания с продължение по 5 секунди.
На диагностиката казват че всичко е точно.
525 тдс
Значи, колегата казва, че стартера върти, ако е от стартера, т.е. има износени втулки няма да върти, или ще върти с голяма мъка и ще чука, признак за който всеки би се сетил, че е прецакан стартер.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
[/quote] Аиде колега да ти се обадя като ми докарат някои ТДС с разтеглени вериги да доидеш да поливаш с вода ГНП-то и да видим как ще запали и каква е тая тьнка нафта дето са стопля и става рядка .Мит било, поне казвам поне на 30-35 тдс -а сьм сменил веригите и о чудо наш ли как палят от четвьрт,ако твоя тдс е имал други проблеми е едно на рька .Потемата както ти каза колегата по горе при топьл мотор сваляш капачката на маслото включваш на 5-та скорост малко назат и после напред само гледаи що е хлабава верига ще те заболи главата.ОБТЯЖНОТО у-во работи с пружини а не с масло ,хидравликата в случая моторното масло което минава през него е за обиране на вибрацията в веригите,не са обтягане[/quote]
1.Наистина е с пружина,НО маслоно което отива е под НАЛЯГАТЕ и допълва усилието на пружината!!!
2.Можеш ли да ми кажеш колко трябва да се разтегнат тези вериги та обяжното устройство да не може да ги държи опънати ?????????Как виждаш,че е хлабава веригата????Ще ти докарам tds с износен елемент да вида как ще почне да пали от четвър само със смяна на верига!!(студен палещ)
3.Когато е студен двигателя веригата не е ли разтегната?И защо с бутане палат от "раз".
4.Проблема с топлият стар е КОМПЛЕКСЕН,
1.Наистина е с пружина,НО маслоно което отива е под НАЛЯГАТЕ и допълва усилието на пружината!!!
2.Можеш ли да ми кажеш колко трябва да се разтегнат тези вериги та обяжното устройство да не може да ги държи опънати ?????????Как виждаш,че е хлабава веригата????Ще ти докарам tds с износен елемент да вида как ще почне да пали от четвър само със смяна на верига!!(студен палещ)
3.Когато е студен двигателя веригата не е ли разтегната?И защо с бутане палат от "раз".
4.Проблема с топлият стар е КОМПЛЕКСЕН,
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Аиде колега да ти се обадя като ми докарат някои ТДС с разтеглени вериги да доидеш да поливаш с вода ГНП-то и да видим как ще запали и каква е тая тьнка нафта дето са стопля и става рядка .Мит било, поне казвам поне на 30-35 тдс -а сьм сменил веригите и о чудо наш ли как палят от четвьрт,ако твоя тдс е имал други проблеми е едно на рька .Потемата както ти каза колегата по горе при топьл мотор сваляш капачката на маслото включваш на 5-та скорост малко назат и после напред само гледаи що е хлабава верига ще те заболи главата.ОБТЯЖНОТО у-во работи с пружини а не с масло ,хидравликата в случая моторното масло което минава през него е за обиране на вибрацията в веригите,не са обтягане[/quote]520_i написа:
1.Наистина е с пружина,НО маслоно което отива е под НАЛЯГАТЕ и допълва усилието на пружината!!!
2.Можеш ли да ми кажеш колко трябва да се разтегнат тези вериги та обяжното устройство да не може да ги държи опънати ?????????Как виждаш,че е хлабава веригата????Ще ти докарам tds с износен елемент да вида как ще почне да пали от четвър само със смяна на верига!!(студен палещ)
3.Когато е студен двигателя веригата не е ли разтегната?И защо с бутане палат от "раз".
4.Проблема с топлият стар е КОМПЛЕКСЕН,[/quote] 520и за да се износи елемент на гнп трябват доста километри за да се износят вериги трябват по малко километри ,принципно си прав но принципно,обтяга нето на веригите при студен и топьл мотор е едно и сьщо ,вьпроса е че при студен двг ДДЕ блока приема показанията на температурата и премества горивовпрьскването в аванс.при топьл мотор няма аванс и при наличие на хлабави вериги се губи центровка-вследствие затруднен старт ,как дати го обясня по ясно
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Аз тези обяснения съм ги слушал! Пределно ми ясно за какво говориш но не съм съгласен.Не ми се спори повече.
Поздрави на всички.
Поздрави на всички.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани