Въпроси за E39 525tdsA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Въпроси за E39 525tdsA
Колеги имам нужда от някои напътствия.
Първо, за автомата - как се проверява маслото на тази кутия ? Също, имам една аномалия - като карам на задна предавка, върви нормално, но има ли малко по-голям наклон и спира на място - колкото и да форсирам си стои на място. На равен път няма проблеми, както и на малък наклон. Напред също сменя нормално предавките и качва доста стръмни наклони с лекота.
Чувам громолене на ламаринка някаква в предно ляво колело - мисля, че е ламарината около спирачни апарат, може ли да се стегне/нагласи по някакъв начин, за да не дрънчи ?
Първо, за автомата - как се проверява маслото на тази кутия ? Също, имам една аномалия - като карам на задна предавка, върви нормално, но има ли малко по-голям наклон и спира на място - колкото и да форсирам си стои на място. На равен път няма проблеми, както и на малък наклон. Напред също сменя нормално предавките и качва доста стръмни наклони с лекота.
Чувам громолене на ламаринка някаква в предно ляво колело - мисля, че е ламарината около спирачни апарат, може ли да се стегне/нагласи по някакъв начин, за да не дрънчи ?
BMW only!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
За ламаринката на спирачния апарат виж дали няма камаче влязло м/у нея и спирачниа апарат,често срещан проблем е при е39...по другите въпроси нямам мнение.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
не звучи добре колега! Има вероятност да буксува кутията на задна скорост. Ламелите може би са счупени!
Отивай някъде да ти сменят маслото на авт. кутия (Декстрон III). Като източат маслото ще го провериш дали мирише на изгоряло! Като махнете капака на кутията за да смените филтъра, ще погледнеш там има един магнит за улавяне на мет. стружки дали има много метал!
Ако маслото мирише на изгоряло и е много тъмно и има много стружки на магнита, при всички случай чакай скоро лоши новини!!!
По принцип може да смениш само касетката на задна и първа скорост ... така че виж какво е положението и каква ситуация ще стане
Отивай някъде да ти сменят маслото на авт. кутия (Декстрон III). Като източат маслото ще го провериш дали мирише на изгоряло! Като махнете капака на кутията за да смените филтъра, ще погледнеш там има един магнит за улавяне на мет. стружки дали има много метал!
Ако маслото мирише на изгоряло и е много тъмно и има много стружки на магнита, при всички случай чакай скоро лоши новини!!!
По принцип може да смениш само касетката на задна и първа скорост ... така че виж какво е положението и каква ситуация ще стане

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
CheGevara написа:
Отивай някъде да ти сменят маслото на авт. кутия (Декстрон III)....
Tова не е никак добра идея колега.Трябва да се види каква точно е скоростната кутия и да се налее точното масло по спецификация.
Ето тук може да се види какво ТОЧНО масло ти трябва, след като разбереш модела на кутията си: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Tranny/chart.htm
Тук можеш да видиш какви са точно стъпките по смяната на масло в скоростната кутия http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Tranny/SD92-114.pdf
Много внимавай къде и кой ще ти сменя маслото, защото вероятността да ти съсипят напълно кутията е много голяма, ако не се следва точно процедурата или ако се налее различно от предписаното масло

Маслото можеш да го смениш посока Калотина,като излизаш от София,няколко метра след завоя за Банкя,момчетата работят добре,аз там го смених миналата година и ми казаха че за последно е сменен 2003г.
Това за ламаринката го имам и аз,по принцип се чува като караш по паветата,докато не се чупи и после издава страшен шум и си мислиш къде е тази скапана Лада която те преследва
Просто зад спирачния диск има една ламарина,като защита,която след време се чупи,можеш да купиш цялата защитна ламарина след спирачния диск или просто да махнеш тази счупена част и да караш спокойно,както аз скоро направих
Това за ламаринката го имам и аз,по принцип се чува като караш по паветата,докато не се чупи и после издава страшен шум и си мислиш къде е тази скапана Лада която те преследва

Просто зад спирачния диск има една ламарина,като защита,която след време се чупи,можеш да купиш цялата защитна ламарина след спирачния диск или просто да махнеш тази счупена част и да караш спокойно,както аз скоро направих

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
eno написа: или просто да махнеш тази счупена част и да караш спокойно,както аз скоро направих
И се приготви за смяна на датчици за ABS в скоро време

Предназначението на тази ламаринка е да предпазва датчиците от феродов прах от спирачките, съвсем не стои там случайно

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
mad_presley написа:CheGevara написа:Отивай някъде да ти сменят маслото на авт. кутия (Декстрон III)....
Tова не е никак добра идея колега.Трябва да се види каква точно е скоростната кутия и да се налее точното масло по спецификация.
Донякъде си прав колега, но съм написал в скоби Dexron III за да го опътя какво да търси, защото Dexron III е спецификация на GM и на която и кутия да го вкара (от старите) няма да сбърка! Междувременно от 2006 год има Dexron IV, но там вече нещата са по различни.
Успех и гледай да отидеш в сервиз, където са вършили операцията смяна на масло иначе ще сменяш кутия

Ако все пак искаш да се пробваш сам, ето ти един друг линк от който ще видиш нагледно какво и как става.
чукни ме (на немски)
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Maлко със закъснение благодаря за информацията колеги! Ще се заема със случая. Изникна още един въпрос - тръбата, която води от интеркулера към колекторите абсолютно кръгла ли трябва е, защото там, където е главата е сплескана (дали е така, за да не опира в някакъв елемент на главата или е сваляна и е скапана) ?
BMW only!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани