ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: plovdiv

ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!

Мнение от katanata » 01 Май 2009, 12:40

Здравейте,имам проблем с вентилатора на купето.
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!

Мнение от pit55 » 01 Май 2009, 17:34

katanata написа:5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?

Не е задължително колега!

Опитай да вържеш вентилатора директно, ако заработи значи таралежа ти е за смяна. Имам оригинален, чисто нов, ще ти струва 120 лева - пиши на лично ако се интересуваш. Иначе за да вържеш директно вентилатора е необходимо на буксата дето е таралежа да да дадеш на късо (два къси проводника 2.5 квадрата ще свършат работа) плюс със плюс и минус със минус....Гледай мери там със мултицет кое е плюс и кое минус за да не изгориш бушона :) ...нали буксата е с пет извода, този дето идва от климатроника е по-тънак него не го закачай!

Успех колега!

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!

Мнение от DAEL » 01 Май 2009, 18:24

katanata написа:Здравейте,имам проблем с вентилатора на купето.
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?

Колега, направо купувай нов таралеж, слагай, и всичко ще е 6!
ПП. И не се заблуждавай, че ако е прецакан трябва да работи само на макс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!

Мнение от koko29 » 01 Май 2009, 19:50

pit55 написа:
katanata написа:5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?

Не е задължително колега!

Опитай да вържеш вентилатора директно, ако заработи значи таралежа ти е за смяна. Имам оригинален, чисто нов, ще ти струва 120 лева - пиши на лично ако се интересуваш. Иначе за да вържеш директно вентилатора е необходимо на буксата дето е таралежа да да дадеш на късо (два къси проводника 2.5 квадрата ще свършат работа) плюс със плюс и минус със минус....Гледай мери там със мултицет кое е плюс и кое минус за да не изгориш бушона :) ...нали буксата е с пет извода, този дето идва от климатроника е по-тънак него не го закачай!

Успех колега!

Че той оригиналния с 2 год. гаранция беше някаде толкова.
katanata иди в М Кар да ти направят една диагностика да ти кажат точно от какво, но и аз мисля, че е таралежа. При мен беше от него и вентилатора изобщо не работеше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 01 Май 2009, 19:59

Оригиналния таралеж струва около 160лв. (поне доскоро беше толкова). Цената която е обявил колегата (120лв.) е разумна и изгодна.
По темата, не е задължително да е на макс. вентилатора, ако е развален таралежа. При мен си менеше оборотите първо, после спря, после работеше на някакви обороти (по негов избор)...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!

Мнение от Ivo_Borisov » 01 Май 2009, 20:40

katanata написа:Здравейте,имам проблем с вентилатора на купето.
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?

Ако искаш мога да ти дам в Пловдив тел на майстор който прави моя вентилатор,разбира си от работата и е много пекан. ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: plovdiv

Благодаря на всички

Мнение от katanata » 04 Май 2009, 10:41

Благодаря на всички,свързах буксата дитректно и се оказа че е таралежа,мерси сега ще купя нов и атака!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook