ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!
Здравейте,имам проблем с вентилатора на купето.
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!
katanata написа:5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
Не е задължително колега!
Опитай да вържеш вентилатора директно, ако заработи значи таралежа ти е за смяна. Имам оригинален, чисто нов, ще ти струва 120 лева - пиши на лично ако се интересуваш. Иначе за да вържеш директно вентилатора е необходимо на буксата дето е таралежа да да дадеш на късо (два къси проводника 2.5 квадрата ще свършат работа) плюс със плюс и минус със минус....Гледай мери там със мултицет кое е плюс и кое минус за да не изгориш бушона

Успех колега!
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!
katanata написа:Здравейте,имам проблем с вентилатора на купето.
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?
Колега, направо купувай нов таралеж, слагай, и всичко ще е 6!
ПП. И не се заблуждавай, че ако е прецакан трябва да работи само на макс.
Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!
pit55 написа:katanata написа:5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
Не е задължително колега!
Опитай да вържеш вентилатора директно, ако заработи значи таралежа ти е за смяна. Имам оригинален, чисто нов, ще ти струва 120 лева - пиши на лично ако се интересуваш. Иначе за да вържеш директно вентилатора е необходимо на буксата дето е таралежа да да дадеш на късо (два къси проводника 2.5 квадрата ще свършат работа) плюс със плюс и минус със минус....Гледай мери там със мултицет кое е плюс и кое минус за да не изгориш бушона...нали буксата е с пет извода, този дето идва от климатроника е по-тънак него не го закачай!
Успех колега!
Че той оригиналния с 2 год. гаранция беше някаде толкова.
katanata иди в М Кар да ти направят една диагностика да ти кажат точно от какво, но и аз мисля, че е таралежа. При мен беше от него и вентилатора изобщо не работеше.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Оригиналния таралеж струва около 160лв. (поне доскоро беше толкова). Цената която е обявил колегата (120лв.) е разумна и изгодна.
По темата, не е задължително да е на макс. вентилатора, ако е развален таралежа. При мен си менеше оборотите първо, после спря, после работеше на някакви обороти (по негов избор)...
По темата, не е задължително да е на макс. вентилатора, ако е развален таралежа. При мен си менеше оборотите първо, после спря, после работеше на някакви обороти (по негов избор)...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ПРОБЛЕМИ С ВЕНТИЛАТОРА НА КУПЕТО!
katanata написа:Здравейте,имам проблем с вентилатора на купето.
1.Смених вентилатора с чисто нов.
2.Купих нова букса за таралежа(старата се беше стопила заради износване на четките на стария вентилатор)?!?
3.Работи 1 месец и вече тотално спря!
4.Проверих 40амперовият бушон зад жабката и беше 6+
5.Знам,че ако е повреден таралежа би трябвало да работи на максимална скорост,защото е пълен +, а там няма никой?!?
ПОМОЩ!!! писна ми!
Каде в пловдив,могат да ми направят таралежа ако той е развален,някой ако може да ми даде координати и можели таралежа да е стопил буксата?
Ако искаш мога да ти дам в Пловдив тел на майстор който прави моя вентилатор,разбира си от работата и е много пекан.


Благодаря на всички
Благодаря на всички,свързах буксата дитректно и се оказа че е таралежа,мерси сега ще купя нов и атака!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани