Парктроник демонтаж
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Парктроник демонтаж
Здравейте,
момци имам отскоро Е39-ка със преден и заден парктроник, обаче пред няколко дни ми спря парктроника. Проверявах датчиците с пръст, всички работят без един, който мислех че е изгорял. Обаче вчера проработи, после пак спря, което означава, че нещо се ебава контакта. Обаче въпроса ми е как се сваля тоя датчик, щото бърках отдолу ама не можах да го извадя и с една отверка пробвах и пак не става. Моля за съвет за де не отчупя нещо по шипките.
Колата е комби и датчика е на самата броня отзад, оригинално си е така.
Благодаря ви предварително.
момци имам отскоро Е39-ка със преден и заден парктроник, обаче пред няколко дни ми спря парктроника. Проверявах датчиците с пръст, всички работят без един, който мислех че е изгорял. Обаче вчера проработи, после пак спря, което означава, че нещо се ебава контакта. Обаче въпроса ми е как се сваля тоя датчик, щото бърках отдолу ама не можах да го извадя и с една отверка пробвах и пак не става. Моля за съвет за де не отчупя нещо по шипките.
Колата е комби и датчика е на самата броня отзад, оригинално си е така.
Благодаря ви предварително.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Може проблема да е в контакт, но по-скоро не е. Точно както си описал се държи датчика преди да си замине окончателно.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Сваляш лайсната ама внимателно без да я дърпаш много да не откъснеш кабела на парктроника. След това самите парктроници се въртят и се вадят от буксата, то и без да го въртиш може .. на един две щипки се държи, като свалиш лайнсната няма как да объркаш. Пръскаш с контактен спреи и си готов 

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Мерси за бързите отговори
Мерси за бързите отговори, обаче всички датчици са на лайсна освен отзад два защото е комби и са сложени директно на бронята тва е проблема.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Е тебе на лайсната или на бронята ти е проблемен? защото тоя на бронята се сваля по тегаво.. ако неможеш да бръкнеш сваляш бронята 

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
на бронята
на бронята
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани