Въпрос за климатроника на е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Испания, Мадрид за съжаление
Пол: Мъж
Кара: 98' 523IA
Мечтае да кара: X6 ///M
Детайли за колата: Задна броня М5,19'' джанти от М3, Кандидат за 21''!!

Въпрос за климатроника на е39

Мнение от BMW_IS » 29 Мар 2009, 20:28

Защо като пусна климатроника мерише на гробище, като съм сменил и 2-та филтри свалях въздоховодите и ги пръсках сус специален спрей антибъктериален Loctite.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Мар 2009, 20:42


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: Въпрос за климатроника на е39

Мнение от joropc » 29 Мар 2009, 20:52

BMW_IS написа:Защо като пусна климатроника мерише на гробище, като съм сменил и 2-та филтри свалях въздоховодите и ги пръсках сус специален спрей антибъктериален Loctite.

Прочети темата за която ти е дал линк колегата WALL.Но за да правиш тази процедура по-рядко си създай навика преди да изгасиш автомобила,ПЪРВО спри климатроника,после изчакай 10-секунди и тогава гаси колата.Често ходя до ИЗРАЕЛ(там без климатик си умрял)и гледам ,че еврейте го правят по същият начин.По този начин конденза не остава по тръбите а именно той е причина за миризмата на лайна...Ама първо прочисти системата както трябва.(от линка на WALL)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: Въпрос за климатроника на е39

Мнение от WALL » 29 Мар 2009, 21:13

joropc написа: преди да изгасиш автомобила,ПЪРВО спри климатроника,после изчакай 10-секунди и тогава гаси колата


Аз това го правя лятото... 5-10 мин обаче, след като няма да я карам колата и след като съм ползвал хладното... на вентилатор я оставям да поработи да изсуши конденза, да си изтече отдолу водата и такива фрапираши миризми не са се появявали, не само на тази кола. Провери си и дали изтича конденза отдолу колата, да не би да е запушено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Re: Въпрос за климатроника на е39

Мнение от joropc » 29 Мар 2009, 21:41

WALL написа:
joropc написа: преди да изгасиш автомобила,ПЪРВО спри климатроника,после изчакай 10-секунди и тогава гаси колата


Аз това го правя лятото... 5-10 мин обаче, след като няма да я карам колата и след като съм ползвал хладното... на вентилатор я оставям да поработи да изсуши конденза, да си изтече отдолу водата и такива фрапираши миризми не са се появявали, не само на тази кола. Провери си и дали изтича конденза отдолу колата, да не би да е запушено.

Аз също го правя по този начин,само че не чакам колкото теб и гадни миризми почти няма.Иначе колкото повече изчакаш колата да се изтече и да изсъхне,толкова по-добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 29 Мар 2009, 23:41

Абе колеги, с този препарат, който и аз си взех миналата година, големи поразии щях да направя.

Не знам вие как пръскате, и откъде, но зад духалките на средната конзола, има нещо като дунапрен при мен (не можах да го огледам добре, но е нещо като вид филтър), и като пръсках, по него се беше стекло надолу - точно върху радиото.

Изображение

Не знам дали са номер 12, но се пада точно зад духалките - N1 на схемата.

Добре че реагирах бързо, та сега нямам сериозни последици. Може би аз не съм направил нещата както трябва, но едва ли ще повторя.

Идеята ми е колегите които обмислят този вариант, да имат едно на ум.

Поздрави!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook