Въпрос за климатроника на е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_IS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Испания, Мадрид за съжаление
- Пол: Мъж
- Кара: 98' 523IA
- Мечтае да кара: X6 ///M
- Детайли за колата: Задна броня М5,19'' джанти от М3, Кандидат за 21''!!
Въпрос за климатроника на е39
Защо като пусна климатроника мерише на гробище, като съм сменил и 2-та филтри свалях въздоховодите и ги пръсках сус специален спрей антибъктериален Loctite.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Въпрос за климатроника на е39
BMW_IS написа:Защо като пусна климатроника мерише на гробище, като съм сменил и 2-та филтри свалях въздоховодите и ги пръсках сус специален спрей антибъктериален Loctite.
Прочети темата за която ти е дал линк колегата WALL.Но за да правиш тази процедура по-рядко си създай навика преди да изгасиш автомобила,ПЪРВО спри климатроника,после изчакай 10-секунди и тогава гаси колата.Често ходя до ИЗРАЕЛ(там без климатик си умрял)и гледам ,че еврейте го правят по същият начин.По този начин конденза не остава по тръбите а именно той е причина за миризмата на лайна...Ама първо прочисти системата както трябва.(от линка на WALL)
Re: Въпрос за климатроника на е39
joropc написа: преди да изгасиш автомобила,ПЪРВО спри климатроника,после изчакай 10-секунди и тогава гаси колата
Аз това го правя лятото... 5-10 мин обаче, след като няма да я карам колата и след като съм ползвал хладното... на вентилатор я оставям да поработи да изсуши конденза, да си изтече отдолу водата и такива фрапираши миризми не са се появявали, не само на тази кола. Провери си и дали изтича конденза отдолу колата, да не би да е запушено.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: Въпрос за климатроника на е39
WALL написа:joropc написа: преди да изгасиш автомобила,ПЪРВО спри климатроника,после изчакай 10-секунди и тогава гаси колата
Аз това го правя лятото... 5-10 мин обаче, след като няма да я карам колата и след като съм ползвал хладното... на вентилатор я оставям да поработи да изсуши конденза, да си изтече отдолу водата и такива фрапираши миризми не са се появявали, не само на тази кола. Провери си и дали изтича конденза отдолу колата, да не би да е запушено.
Аз също го правя по този начин,само че не чакам колкото теб и гадни миризми почти няма.Иначе колкото повече изчакаш колата да се изтече и да изсъхне,толкова по-добре.
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Абе колеги, с този препарат, който и аз си взех миналата година, големи поразии щях да направя.
Не знам вие как пръскате, и откъде, но зад духалките на средната конзола, има нещо като дунапрен при мен (не можах да го огледам добре, но е нещо като вид филтър), и като пръсках, по него се беше стекло надолу - точно върху радиото.
Не знам дали са номер 12, но се пада точно зад духалките - N1 на схемата.
Добре че реагирах бързо, та сега нямам сериозни последици. Може би аз не съм направил нещата както трябва, но едва ли ще повторя.
Идеята ми е колегите които обмислят този вариант, да имат едно на ум.
Поздрави!
Не знам вие как пръскате, и откъде, но зад духалките на средната конзола, има нещо като дунапрен при мен (не можах да го огледам добре, но е нещо като вид филтър), и като пръсках, по него се беше стекло надолу - точно върху радиото.

Не знам дали са номер 12, но се пада точно зад духалките - N1 на схемата.
Добре че реагирах бързо, та сега нямам сериозни последици. Може би аз не съм направил нещата както трябва, но едва ли ще повторя.
Идеята ми е колегите които обмислят този вариант, да имат едно на ум.
Поздрави!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани