Волан-трудно въртене!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Колега,при мен е подобен проблема.Волана е сравнително тежък.Преди имах Е34 и се въртеше доста по -леко.И аз мислих да извърша същите процедури като теб ,но ти ме разубеди.Странно при такъв случай,че си рециклирал всичко свързано с кормилната уредба за мен остава една възможна причина.Има лагери върху амортисьорите е и възможно те да са износени и да затягат.Въпреси ,че ми казаха ,че на Е39 те почти никога не създават проблем за мен няма друго обяснене.Интересното е ,че на хлъзгава повърхност не олеква
Ако има някой запознат нека да сподели.

ре
Колега мисля ,че започваме да мислим в една посока.Днес ходих при майсторите ,които ми правиха помпата и ми казаха ,че всичко що е хидравлика по колата ми работи.Според тях са именно тези аксиални лагери отгоре на амортисьорите или са шарнирите.Именно тези части са отговорни за връщането на волана и за мазния му ход,заедно с хидравликата разбира се.Казаха ми че волана затяга само при точно определено положение по своя ход ,което ги навело на мисълта за гореспоменатото.Ако била хидр.рейка или помпа,щяло да го прави постоянно или без да има някъква повторяемост.Утре ще ходя да видим лагерите и шарнирите и ще пиша! 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ре
Колеги ,оказа се че е едното от двете карета сврзващи кормилната колона и рейката.Просто в затегнало ,дошло му е времето или пък се е напълнило с мръсотия и боклуци,но не работеше добре.Ето защо не се въртеше волана мазно и равномерно и освен това не се връщаше при завой.След подмяната му всичко изглежда е наред! 

ре
За това, в долната част,което е откритото,другото стои в кутията и се намира по -нагоре към волана.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани