Волан-трудно въртене!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 26 Мар 2009, 8:51

Колега,при мен е подобен проблема.Волана е сравнително тежък.Преди имах Е34 и се въртеше доста по -леко.И аз мислих да извърша същите процедури като теб ,но ти ме разубеди.Странно при такъв случай,че си рециклирал всичко свързано с кормилната уредба за мен остава една възможна причина.Има лагери върху амортисьорите е и възможно те да са износени и да затягат.Въпреси ,че ми казаха ,че на Е39 те почти никога не създават проблем за мен няма друго обяснене.Интересното е ,че на хлъзгава повърхност не олеква :roll: Ако има някой запознат нека да сподели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

ре

Мнение от zillius » 26 Мар 2009, 14:02

Колега мисля ,че започваме да мислим в една посока.Днес ходих при майсторите ,които ми правиха помпата и ми казаха ,че всичко що е хидравлика по колата ми работи.Според тях са именно тези аксиални лагери отгоре на амортисьорите или са шарнирите.Именно тези части са отговорни за връщането на волана и за мазния му ход,заедно с хидравликата разбира се.Казаха ми че волана затяга само при точно определено положение по своя ход ,което ги навело на мисълта за гореспоменатото.Ако била хидр.рейка или помпа,щяло да го прави постоянно или без да има някъква повторяемост.Утре ще ходя да видим лагерите и шарнирите и ще пиша! :)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ре

Мнение от stefkodan » 26 Мар 2009, 23:46

писането на кирилица е задължително!
Вашият пост не отговаря на правилата на този Форум!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Мар 2009, 0:39

На мен и звучи на пренатегната рейка. Относно лагерите има известна доза истина!
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

ре

Мнение от zillius » 27 Мар 2009, 19:49

Колеги ,оказа се че е едното от двете карета сврзващи кормилната колона и рейката.Просто в затегнало ,дошло му е времето или пък се е напълнило с мръсотия и боклуци,но не работеше добре.Ето защо не се въртеше волана мазно и равномерно и освен това не се връщаше при завой.След подмяната му всичко изглежда е наред! :D

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 28 Мар 2009, 8:41

За кое каре става въпрас?Те са две -едно в горната част на кормилния прът и едно в долната.За съжаление не мога да прикача снимка за да стане по ясно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

ре

Мнение от zillius » 28 Мар 2009, 14:21

За това, в долната част,което е откритото,другото стои в кутията и се намира по -нагоре към волана.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook