харчи масло

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 27 Мар 2009, 21:07

joropc написа:Уточнете ми първо какво значи"дупене" за лично моя яснота.Това каране смаксимална скорост ли е,каране на автомобила в максимални обороти,дрифт или............какво?Интересно ми е какво имате предвид под тази думичка..................?!


Жаргон:) Не го приемай буквално. Ами в обороти, всеки го разбира различно и за всеки двигател критичните обороти са различни. За мен си знам, че извън-градско поддържам ли над 4500-5000 обората и си гори масло, и то дразнещо много. За това и не го правя често. Иначе при нормално шофиране (3000-3500) от смяна до смяна доливам малко над литър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 27 Мар 2009, 21:12

WALL написа:
koko29 написа:Колега, предлагам да прочетеш малко инфо или да попиташ в оторизираните сервизи. Има една програма наречена TIS, според която при дизела и бензина е допустимо до 700 грама на 1000 км, при "дупене". На М двигателите до 1.5 литра на 1000. И това е за нови коли. Нашите на колко години са, че да е лудост литър на 2000 км? Ако се колата се кара в обороти е съвсем нормално. Няма БМВ което да не гори масло. И ако мислиш да ми вадиш offtopic, дай някакъв е-майл, за да ти пратя информация и да не си плакнем устите.


Да съгласен съм с теб, че когато един двигател се пържи харчи масло...,но колегата едва ли я кара се в обороти така, че не е нормално да харчи толкова... има нещо.

Я качи тази инфо.. тук да я разгледаме!


Не знам как. Мога да я пратя на някакъв е-майл под формата на снимки, че не може да се копира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от wladio » 27 Мар 2009, 22:10

колега,на първо място е маслото-пробвай с 15w40.кола като мине 150000 вече спокойно може да я караме с минерално.ако трагваш с гас при студен двг,пак е критерии,а по принцип на всеки двг му дават да попипва масло,ако си до 1литър на 10000,не се притеснявай.прости избери хубавото масло и давай.пробвай с ''''isol'''успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 27 Мар 2009, 23:51

Колеги, имайте малко търпение. Понеделник или вторник ще напиша какво е дереджето на моя двигател.Значи може да се каже,че поизпържвам двигателя.Особенно на Петрохан го поизцеждан по нанагорното,а в София понеже работата ми е наблизо/8км./ до нас в повечето време неуспява да позагрее напълно.А и както споменах в един пост по-горе колата дълго време не се караше редовно.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook