525tds плочка на ГНП

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 26 Мар 2009, 0:47

маречков написа:
Govando написа:И..... в крайна сметка какво се случи?
Питам не да се заяждам а, за да разберем как се е решил при теб проблема колега.
И не се опитвам да правя реклама на който и да било, просто в моя случай проблема наистина беше решен евтино и резултата е отличен.
При положение, че човека ми беше препоръчан от колега, при който случая е бил идентичен не ми се вярва просто да съм имал случаен "късмет",
това е!

:arrow: нов капак :arrow: отваряне на темите на zvetiko и четене :arrow: при колата и реглаж, сега съм си ок ;)
Най ме издразни, че след поредната проба, накрая ми вика - ми умна дюза, измери си съпротивлението, ако е под 90 ома си за нова, ако пак не се оправи верига, ако и пак.............. е в крйна сметка, той тея работи не може ли да ги види, за дюзата по специално говоря, а не да ми троши капака и да ми казва като се прибереш земи си регулирай сам помпата, абе спирам, че пак набрах емоция.
Ясно, че не е за заяждане, но тоя Дани не е чак такъв виртуоз. Нека, който чете да знае, че пак има вариант да не му се оправи колата. Щото, вие с още един колега бяхте май от първите дето са ходили при него и ......... други мнения няма, та за това пиша.


за 150лв. толкова :D поне трябваше да ти смени капака щом го е счупил :arrow: в София свършиха майсторите та чак до Монтана стигнахте, да в София цената е малко по висока ама всеки сам си решава :D
А с "трънско око" ли се прави реглажа на помпата в Монтана?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook