Въпрос за фабрична аларма и шок датчик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Въпрос за фабрична аларма и шок датчик
Търсих с тъсачката информация , но не успях да открия отговор.
Та въпроса ми е фабричната аларма имали шок датчик, тоест като я ритнеш да се разпищи, и ако има можели да му се настроива чувствителноста.
А ако няма имали опция да бъде поставен допълнително?
Та въпроса ми е фабричната аларма имали шок датчик, тоест като я ритнеш да се разпищи, и ако има можели да му се настроива чувствителноста.
А ако няма имали опция да бъде поставен допълнително?

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
сетихсе един начин по които може да се постави шок датчик. Ако се получи , а няма причина да не стане , ще опиша подробно деиствията. 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
та , имах един шоков датчик които има 3 извода, плюс, минус и изход.
захраних датчика,а изхода му го свързах за едно реленце. единия от контактите на релето свързах на маса(минус) а другия контакт към бутончето на предния капак което е за алармата. следователно щом шок датчика се задеиства, подава инпулс кум релето и то затваря веригата към бутона. все едно сте отворили капака докато алармата е пусната и настава вои
по този начин за 15-20 мин. всеки може да си направи ъпгреид на фабричната аларма
захраних датчика,а изхода му го свързах за едно реленце. единия от контактите на релето свързах на маса(минус) а другия контакт към бутончето на предния капак което е за алармата. следователно щом шок датчика се задеиства, подава инпулс кум релето и то затваря веригата към бутона. все едно сте отворили капака докато алармата е пусната и настава вои

по този начин за 15-20 мин. всеки може да си направи ъпгреид на фабричната аларма

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
фабричната има един обемен (на тавана зад бутоните на осветлението на купето) и датчик за движение/мърдане (в багажника) на автомобила.
Отделно електронно отчита всяко отваряне на врата или опит за запалване, както и промяна в напрежението на автомобила.
Шок датчик няма!
Отделно електронно отчита всяко отваряне на врата или опит за запалване, както и промяна в напрежението на автомобила.
Шок датчик няма!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
CheGevara написа:фабричната има един обемен (на тавана зад бутоните на осветлението на купето) и датчик за движение/мърдане (в багажника) на автомобила.
Отделно електронно отчита всяко отваряне на врата или опит за запалване, както и промяна в напрежението на автомобила.
Шок датчик няма!
моята вече има и шок датчик

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Ми моята е с фабричната аларма ама като я шибна по горната греда да речем и почва да пищи:/ също така тези "неща" в двата горни ъгъла отпред за какво са 0.о не са ли обемни датчици,защото такива имах и на е36-тицата
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани