Проблемче с чистачките

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.01.2009

Проблемче с чистачките

Мнение от Pokrust » 08 Мар 2009, 19:36

Преди няколко дни валеше и се появи странен проблем с чистачките : на непрекъснат режим си работят нормално , но когато е на интервали започнаха да спират по средата на стъклото , постепено спирането се изместваше все по-нагоре и сега спират в крайно горно положение независимо в кой режим са . Дори еднократно натискане на лостчето ги остава пак в горно положение . Всичко друго работи напълно нормално ,просто моторчето ги връща горе а не долу.
Въпросът ми е : има ли някакво лесно решение на проблема или трябва да я карам до сервиз?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 08 Мар 2009, 20:13

Огледай осите там кадето се закрепват рамената, възможно е да са превъртяли в шлиците. Ако си сменял предно стъкло скоро, знай че от там е проблема. Най-добре развии гайките на рамената и провери състоянието на шлиците. Ако се окаже този проблем пробваи да попритегнеш малко повече гайките.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 08 Мар 2009, 20:25

DrMasster написа:Огледай осите там кадето се закрепват рамената, възможно е да са превъртяли в шлиците. Ако си сменял предно стъкло скоро, знай че от там е проблема. Най-добре развии гайките на рамената и провери състоянието на шлиците. Ако се окаже този проблем пробваи да попритегнеш малко повече гайките.

Абе ако проблема е в шлиците,с претягане няма да стане........нов механизъм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Уффф

Мнение от Hammerfall » 09 Мар 2009, 0:38

Колега, днес се занимавам с проблем по чистачките.
Никак не ми се вярва превъртане на шлиците.
Най-вероятно проблема ти идва от микропревключвателя, който се намира вътре в редуктора пред мотора.На тефлоновата зъбчатка има гърбица, която го превключва така, че мотора спира винаги в едно и също положение.
Не искам да те плаша, но демонтажа на целия агрегат е много неприятно занимание. А справиш ли се с това - непременно си направи профилактика на всичко по този механизъм - четки, колектор, лагер,смазване, гресиране на шарн. връзки.
И най-важното - прегледай дренажните отвори под мотора дали не са запушени - обикновено есенно време от листата и от дъждовете всичко е кал вътре в отсека за мотора. После следва работа под вода известно време и после 1000000лв. за нов механизъм.
Успех ;)
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 09 Мар 2009, 2:11

колега, преди година имах същия проблем, махаш филтъра за климатика пред шофьорското място, махаш пластмасата до стъклото и ще видиш мотора на чистачките - той върти една планка която от своя страна върти механизма за рамената, разхлабваш планката от към страната на мотора, нагласяш чистачките в нормално положение и затягаш хубаво. Поне при мен беше това - 1 година вече нямам проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Уффф

Мнение от mitrax » 09 Мар 2009, 16:46

Hammerfall написа: После следва работа под вода известно време и после 1000000лв. за нов механизъм.
Успех ;)

ако се е стигнало до там ... 100лв бих казал , на Л.С. Не пожелавам !
поздрави!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook