Проблемче с чистачките
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблемче с чистачките
Преди няколко дни валеше и се появи странен проблем с чистачките : на непрекъснат режим си работят нормално , но когато е на интервали започнаха да спират по средата на стъклото , постепено спирането се изместваше все по-нагоре и сега спират в крайно горно положение независимо в кой режим са . Дори еднократно натискане на лостчето ги остава пак в горно положение . Всичко друго работи напълно нормално ,просто моторчето ги връща горе а не долу.
Въпросът ми е : има ли някакво лесно решение на проблема или трябва да я карам до сервиз?
Въпросът ми е : има ли някакво лесно решение на проблема или трябва да я карам до сервиз?
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Огледай осите там кадето се закрепват рамената, възможно е да са превъртяли в шлиците. Ако си сменял предно стъкло скоро, знай че от там е проблема. Най-добре развии гайките на рамената и провери състоянието на шлиците. Ако се окаже този проблем пробваи да попритегнеш малко повече гайките.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
DrMasster написа:Огледай осите там кадето се закрепват рамената, възможно е да са превъртяли в шлиците. Ако си сменял предно стъкло скоро, знай че от там е проблема. Най-добре развии гайките на рамената и провери състоянието на шлиците. Ако се окаже този проблем пробваи да попритегнеш малко повече гайките.
Абе ако проблема е в шлиците,с претягане няма да стане........нов механизъм.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Уффф
Колега, днес се занимавам с проблем по чистачките.
Никак не ми се вярва превъртане на шлиците.
Най-вероятно проблема ти идва от микропревключвателя, който се намира вътре в редуктора пред мотора.На тефлоновата зъбчатка има гърбица, която го превключва така, че мотора спира винаги в едно и също положение.
Не искам да те плаша, но демонтажа на целия агрегат е много неприятно занимание. А справиш ли се с това - непременно си направи профилактика на всичко по този механизъм - четки, колектор, лагер,смазване, гресиране на шарн. връзки.
И най-важното - прегледай дренажните отвори под мотора дали не са запушени - обикновено есенно време от листата и от дъждовете всичко е кал вътре в отсека за мотора. После следва работа под вода известно време и после 1000000лв. за нов механизъм.
Успех
Никак не ми се вярва превъртане на шлиците.
Най-вероятно проблема ти идва от микропревключвателя, който се намира вътре в редуктора пред мотора.На тефлоновата зъбчатка има гърбица, която го превключва така, че мотора спира винаги в едно и също положение.
Не искам да те плаша, но демонтажа на целия агрегат е много неприятно занимание. А справиш ли се с това - непременно си направи профилактика на всичко по този механизъм - четки, колектор, лагер,смазване, гресиране на шарн. връзки.
И най-важното - прегледай дренажните отвори под мотора дали не са запушени - обикновено есенно време от листата и от дъждовете всичко е кал вътре в отсека за мотора. После следва работа под вода известно време и после 1000000лв. за нов механизъм.
Успех

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
колега, преди година имах същия проблем, махаш филтъра за климатика пред шофьорското място, махаш пластмасата до стъклото и ще видиш мотора на чистачките - той върти една планка която от своя страна върти механизма за рамената, разхлабваш планката от към страната на мотора, нагласяш чистачките в нормално положение и затягаш хубаво. Поне при мен беше това - 1 година вече нямам проблем.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Уффф
Hammerfall написа: После следва работа под вода известно време и после 1000000лв. за нов механизъм.
Успех
ако се е стигнало до там ... 100лв бих казал , на Л.С. Не пожелавам !
поздрави!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани