Търся схема за осветлението в купето(плафоните и подвратите)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Търся схема за осветлението в купето(плафоните и подвратите)

Мнение от theOnly » 10 Фев 2009, 19:14

Здравейте колеги,
след като 2 пъти ми пада акумулатора през последната седмица,днес ходих да замерят колата за отечки,оказа се че консумацията на ток която трябва да е 0.06 - 0.10 е 0.52, 500 милиампера, оставих я на жичкаджия да търси проблема и ми каза,че проблема е в плафоните в купето, когато извади бушона за тях, консумацията си става 0.10, но той няма схема за модула и не може да ми помогне, затова ако има някой запознат моля да пише и да му докарам колата да го оправи,или поне схема да се намери ще го мислим. Не искам да ми слагат някакви релета, които ще загубят ефекта на бавното загасяне на плафоните и на светкането им, когато се отключи колата. Благодаря предварително, може да ме насочите и към сервиз,който ще ми отстрани проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 10 Фев 2009, 19:46

Нали знаеш,че всички системи спират да работят чак след 15мин и тогава трябва да се мери колко е отечката.Мериш като залъжеш багажника ,че е затворен и чакаш.За информация ако не сте го замерили по този начин.
обичам BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 10 Фев 2009, 19:49

за багажника го мерихме, натиснахме все едно е заключен. в началото даваше 0.86 , след 2-3 минути падна на 0.52 и така остана , наистина не сме чакали 15 мин, около 5 най-много, ще го проверим скоро, но все от някъде изтича ток, акумулатора си е добре, зарежда си нормално, няма друга причина поне според мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 10 Фев 2009, 20:54

ами изчакайте 15 де (всъщност 15:59) ако пак има виж линка в подписа ми

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 11 Фев 2009, 14:19

И аз го имам този проблем и жичкаджийте ми казаха,че било от комфорт модула.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 12 Фев 2009, 18:54

какво е решението колега, подлежи ли на ремонт и ако да,къде ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 12 Фев 2009, 22:09

DAEL написа:И аз го имам този проблем и жичкаджийте ми казаха,че било от комфорт модула.

По-скоро е от LCM (Light Control Module) модула ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 13 Фев 2009, 9:16

абе колега те в купето не са много консуматорите преди да тръгнеш да ровиш схеми пробвай изкарай крушката на лампата в жабката ако имаш във вратите лампички и на тях също и тази в багажника и пак пробвайте да замерите отечката лцм-а най често ако се преебе оставя по някой фар цъкнат или мъждукат габаритите а също си виж и таралежа на климатика че и той като тръгне да заминава ги прави тия филми да събаря акумулатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 13 Фев 2009, 10:59

Аз пък за да не пускам други теми ще помоля някой колега с кола след 95 с плафона със лупите ако може на буксата горе да премери как му идват плусовете и пруса на контакт понеже съм със плафон 97г а колата ми е 93 и има разлики
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 13 Фев 2009, 11:35

благодаря колеги, дано да не е от таралежа,ще ви държа в течение с проблема. В момента съм извадил бушона за осветлението в купето,защото майстора ми каза ,така да правя и че няма проблеми, без бушона дава консумация 0.10, което е нормално за кола с екстри. Дано не се залъгвам и таралежа да е на същия бушон :) Мисля ,че е номер 4 или 5. Ще потърся жичкаджия който може да локализира с точност проблема и да го отстрани,че където и да отида ми казват че бмв-та не пипали и да си ходя в дару кар.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Фев 2009, 11:37

Колега, аз определено си мисля, че някой от плафоните в жабката или в багажника не угасва и за това имаш отечка ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 13 Фев 2009, 11:45

Ако си с новата феис жабка там контакта на лампата е по-различен начин от преди феиса и мисля че ако ти е локирала една пластмаска ще свети постоянно ...на сигурен ли си че не ти връща + от някъде ..понеже на брат ми като му връзваха сд-то бяха си оставили ръцете и при закрючена кола без фарове и нищо светеха копчетата на ел.джамовете
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 13 Фев 2009, 12:11

Колата е преди фейса, в нищо не мога да бъда сигурен, тъй като не разбирам от токове и доверения ми майстор, който я проверява това установи, мисля че щеше да намери ако връща + от някъде. Скоро не е пипано по ел.инсталацията,а до сега съм нямал проблем със загубата на ток. Единствено ,че си смених изгоряла крушка на заден габарит.Едва ли е от това,че не съм сложил OSRAM, a Narta мисля че се казваше,уж били по-добре. Някъде бях чел,че бмв-то познавало като не му сложиш маркови крушки и бордовия се обажда,но моя не ми дава грешка за тази крушка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 18 Фев 2009, 21:48

Здравейте колеги, днес замерихме колата след 18-тата минута, и се оказа че не консумира ток, и дава нормално 0.05, явно проблема ми е бил в това,че карам малко и на къси разстояния и неможе да се зареди добре, благодаря на всички, които се опитаха да помогнат,но за щастие нямам проблем с ел. модулите :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook