проблем с радиатора на 520 бензин.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с радиатора на 520 бензин.
колеги проблема е следният.от 3 дена колата ми губи антифриз по 300-500 грама на ден.и всеки ден доливам.карах я на сервиз в пловдив.и отдолу водният радиатора не тече.но е влажен.може би от някаде просълзява,на друго място не видяха теч.гледам сутрин под колата има локвичка 4е е капало.от радиатора ли е според вас.днес пак цял ден гледам не е изгубила антифриз.след като сутринта го напълних до горе.колата е 520.и по рано ми губеше антифриз.но по 200 грама на седмица.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
А тея на сервиза кво гледаха та не видяха от къде тече? Може да е от много места - радиатор, разширителен съд, водна помпа, тялото на термостата, маркуч, общо взето всичко, за което се сетиш. Трябва да има побеляло на мястото на теча, но и перката на виското го завихря и пръска навсякъде така че пак не е 100%. Ако ти е леко писнало може да му ливнеш една боза за запушване на дупки в радиатора, ако намалее или спре - от радиатора е -> нов + промивка на системета. Ако не сменяй сервиза да ти продухат системата и да локализират пробива.
е39
колега гледаха навсякаде.ама не видяха от друго място.а в долната част радиатора беше мокър-навлажнен.от другаде казаха че не тече,като са го гледали.и аз незнам какво да правя.да купя ли нов.пак да се окаже че не е от радиатора.пак като почна да губи антифриз.един ден взе да тече от колата антифриз.долях малко.и трагнах ,като спрях вече не течеше.и след това взе да го губи.и аз не знам какво да правя
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Сълзи от капаците, тея пластмасовите, дето са от двете страни на питата. Свали радиатора и с едни клещи пристегни сглобката, ако се оправи
нов радиатор и си ти. С радиатор от морга не се занимавай, щото от седене на сухо им "прегарят" уплътнителите м/у капаците и питата и текват на втория ден, казвам от опит
.
Иначе на студена кола трудно се хваща точно от къде тече, щото още няма налягане в системата, ама като загрее, преди да пусне виското си казва и майчиното мляко


Иначе на студена кола трудно се хваща точно от къде тече, щото още няма налягане в системата, ама като загрее, преди да пусне виското си казва и майчиното мляко

- twistermpm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Колега виж колата когато е студена, при мен имаше малка локвичка антифриз сутрин, но след като загрее явно се изпарява и неможаха да го видят в сервиза. В крайна сметка се оказа че от водната помпа е сълзило,смених и вече няма проблем
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Нисенс - 420лв нов, и да ти направят промивка на системата ако е била талянка, щот не си играят да сменят антифриза.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани