проблем с радиатора на 520 бензин.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.04.2008
Местоположение: пловдив

проблем с радиатора на 520 бензин.

Мнение от dame11 » 13 Фев 2009, 21:25

колеги проблема е следният.от 3 дена колата ми губи антифриз по 300-500 грама на ден.и всеки ден доливам.карах я на сервиз в пловдив.и отдолу водният радиатора не тече.но е влажен.може би от някаде просълзява,на друго място не видяха теч.гледам сутрин под колата има локвичка 4е е капало.от радиатора ли е според вас.днес пак цял ден гледам не е изгубила антифриз.след като сутринта го напълних до горе.колата е 520.и по рано ми губеше антифриз.но по 200 грама на седмица.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 13 Фев 2009, 21:40

А тея на сервиза кво гледаха та не видяха от къде тече? Може да е от много места - радиатор, разширителен съд, водна помпа, тялото на термостата, маркуч, общо взето всичко, за което се сетиш. Трябва да има побеляло на мястото на теча, но и перката на виското го завихря и пръска навсякъде така че пак не е 100%. Ако ти е леко писнало може да му ливнеш една боза за запушване на дупки в радиатора, ако намалее или спре - от радиатора е -> нов + промивка на системета. Ако не сменяй сервиза да ти продухат системата и да локализират пробива.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.04.2008
Местоположение: пловдив

е39

Мнение от dame11 » 13 Фев 2009, 22:34

колега гледаха навсякаде.ама не видяха от друго място.а в долната част радиатора беше мокър-навлажнен.от другаде казаха че не тече,като са го гледали.и аз незнам какво да правя.да купя ли нов.пак да се окаже че не е от радиатора.пак като почна да губи антифриз.един ден взе да тече от колата антифриз.долях малко.и трагнах ,като спрях вече не течеше.и след това взе да го губи.и аз не знам какво да правя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 14 Фев 2009, 9:38

ми колега сваляш го и го даваш да го проверят под налягане

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Фев 2009, 11:38

Сълзи от капаците, тея пластмасовите, дето са от двете страни на питата. Свали радиатора и с едни клещи пристегни сглобката, ако се оправи :arrow: нов радиатор и си ти. С радиатор от морга не се занимавай, щото от седене на сухо им "прегарят" уплътнителите м/у капаците и питата и текват на втория ден, казвам от опит :confused: .
Иначе на студена кола трудно се хваща точно от къде тече, щото още няма налягане в системата, ама като загрее, преди да пусне виското си казва и майчиното мляко ;)
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 14 Фев 2009, 16:01

Колега виж колата когато е студена, при мен имаше малка локвичка антифриз сутрин, но след като загрее явно се изпарява и неможаха да го видят в сервиза. В крайна сметка се оказа че от водната помпа е сълзило,смених и вече няма проблем
Изображение

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 15 Фев 2009, 17:15

Това си е редовен проблем при Е39.Стане ли на около 10 г. оригиналния радиатор протича.И то не от мет.части, а от пласмасовите.Решението е смяна.Едва ли са много тези от нас които да не са го сменяли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 15 Фев 2009, 18:45

колега не мисля че зависи от годините, а от километрите на които е колата :!: ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 16 Фев 2009, 14:17

Нисенс - 420лв нов, и да ти направят промивка на системата ако е била талянка, щот не си играят да сменят антифриза.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook