Помогнете в избора ми моля!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 11 Фев 2009, 20:45

Не мога да разбера защо винаги когато стане въпрос за tds "бензинките" започват да го плюят!!А повечето от тях дори не са се качвали на tds!!!Може би завистт!!
И ти казват-вземи си бензин(аз се преебах,що не се преебеш и ти!!!).
И изобщо не обясняваайте колко безброблемен е бензина!ТОЙ Е С ПЪТИ ПО-ПРОБЛЕМ и сложен за диагностика и ремонт!
Казвам го от опит!
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 11 Фев 2009, 21:12

еми колега ти явно от личен опит говориш ама поне си признаваш за разлика от разни други (разбирачи) дето чули недочули разбрали недоразбрали ама акъл дават и компетентни мнения

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 12 Фев 2009, 0:55

добре де ако се абстрахираме от "чупенето" на 525тдс и 520и аз питам къде на тдс е предимството? все пак това е дизел с предкамерно впръскване. Нито е икономичен особено, а освен тва и трака. Ако беше някой комън рейл поне щеше разхода да е плюс спрямо бензина. Ама тдс.... а като се има впредвид че дизела в БГ е по скъп от бензина питам се защо изобщо се купува тдс??? :roll:
:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 12 Фев 2009, 1:03

щото хар4и с неколко литра по-малко :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 12 Фев 2009, 3:56

Ивелин написа: .... е правил ремонт на доста неща и ги е сменял .........



Това може да говори само хубаво за един такъв автомобил ,
защото частите на му рано или късно се износвати и трябва да се сменът ,
а човека в случая ги е сменил , което означава , че най вероятно няма да се
наложи ти да ги смениш след покупката.



sash0 написа:В крайна сметка излиза че дизела е добре но да е до 7-8 години
а не бараки по на 13-15
за кола над 10 години бензина си е по-добрия вариант
....



Дизела е по добре да го купиш добре подържан от предишния собственик ,
без значение на колко години е и на колко километра. Важното е за изминатита километри да са сменяни ,
износените части с качествени , като им е дошло времето за смяна и да е обръщано необходимото внимание
на колата през годините докато е карана.
Това важи и за бензинките.

sash0 написа: .........
Не стига че напълниха форума с пробели по тдс-и но и не спират да обесняват как дизела бил по-добрия вариант
:D :D :D :D



Напълнили са го такива , които купуват дизелови коли ,
които неотговарят напълно на това , което съм написал отгоре.




Toni Montana написа: .......Ама тдс.... а като се има впредвид че дизела в БГ е по скъп от бензина питам се защо изобщо се купува тдс??? :roll:



Защото , на мен лично ми харесва динамиката повече отколкото на бензина ,
защото е с турбо , и защото много лесно може да му се вдигне мощноста
с една пренастройка на помпата или с един чип тунинг. Всичко е въпрос на вкус. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 12 Фев 2009, 11:00

предимствата са по големия въртящ момент от там повече тяга по ниския разход недостатъците са по шумен мотор предкамерно впръскване както написа колегата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 3.06.2008
Местоположение: София

Мнение от Bobbybd » 12 Фев 2009, 11:56

Подкрепям мнението че 2.5 бензин върви повече и харчи по малко от 2.0 бензин! От 2.5 дизел също ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 12 Фев 2009, 12:05

един доста приятен но акцизен мотор е 523 2.5 170 коня има огормна разлика във вървенето въпреки че е разтоварен мотор

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 12 Фев 2009, 12:14

m52b25TU 2ен ванос е с по-добри характеристики и от m54b25,и от m52b25. В случая конските сили не са определящи, тъй като и въртящия момент дори е еднакъв. Честно казано не го разбирам това обозначение 523 и да се води като дефорсак мотор, след като е по-добър от предшественика и наследника си откъм характеристики динамика и разход. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 12 Фев 2009, 12:21

Bobbybd написа:Подкрепям мнението че 2.5 бензин върви повече и харчи по малко от 2.0 бензин! От 2.5 дизел също ;)


:shock: Къде бил най-икономичният двигател :D :D
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 12 Фев 2009, 15:23

blacksapphire написа:m52b25TU 2ен ванос е с по-добри характеристики и от m54b25,и от m52b25. В случая конските сили не са определящи, тъй като и въртящия момент дори е еднакъв. Честно казано не го разбирам това обозначение 523 и да се води като дефорсак мотор, след като е по-добър от предшественика и наследника си откъм характеристики динамика и разход. :D

a M52B28/M52B28TU каде се нарежда? според мен на магистрала е о6те по икономи4ен и от М52В25/М52В25ТУ,а в града са наравно по раzход двата. :roll: има ли някой с такав да каже?
:bchug:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook