!!!Помогнете!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- martin_ir1
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.01.2009
!!!Помогнете!!!
Купих си BMW 530d 2000г. автоматик и имам проблем който немога да разбера от какво се получава. Както си карам, в купето се получават вибрации, вибрира цялата кола. Получава се на различни обороти. Точно преди да се получи двигателя за секунди му се сменя звука и започват вибрациите в купето, като натисна газта продалжава а като го махна спира. Казаха ми че, е от гумите, купих си нови гуми с джанти проблема пак го има, смених главините на предните гуми и пак е сащото. Моля ви някой ако знае от какво може да е да сподели!
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Отиди на реглаж на преден и заден мост и там ще ти видят дали има проблем...
p.s.Според мен най-вероятно луфт в тампоните..

p.s.Според мен най-вероятно луфт в тампоните..
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Провери си всички карета по кардани и полуоски . Също и лагери по главини . И недей да сменяваш неща на сляпо !
ПС: също и тампоните по двигателя скоростите , диференциалите и тн .
ПС: също и тампоните по двигателя скоростите , диференциалите и тн .
Re: !!!Помогнете!!!
martin_ir1 написа:... в купето се получават вибрации, вибрира цялата кола. Получава се на различни обороти. Точно преди да се получи двигателя за секунди му се сменя звука и започват вибрациите в купето...
Добре дошъл колега във форума и много безаварийни км!
Както си описал проблема... трябва да си провериш тампоните на двигатела и скоростната кутия, ако не е от това диагностика на двигатела. Такова заклащане може да е от дюза или някой датчик...
FNC_VeNoM написа:Преден тампон на коляновия вал(шайба)
Демферната шайба няма нищо общо с вибрации на колата. Между другото проверявайте я! http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
Здравейте.И аз си мисля че проблема е в кардана.Или е скъсан висящия лагер или карето задното е останало без грес и съчмите изяждат сепаратора на криво и започва да заяжда карето.Имахме такав проблем с една 7-мица и се оказа на края от карето на кардана.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Re: !!!Помогнете!!!
martin_ir1 написа: Точно преди да се получи двигателя за секунди му се сменя звука
според мен е нещо по двигателя, но дребно. Или дизелова дюза или друго по Комън рейл системата за впръскване на горивото. Моето предположение е дюза и че в този момент двигателя работи на 5 или по малко цилиндъра. Затова тресе и си сменя звука. Усещаш ли загуба на мощност? Пуши ли като прай така?
Иди на диагностика. Ако е дюза ще има записана грешка и коя точно е.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
- miroalpina
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.07.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525 D
колега като смени гумите провери ли за луфт между главината и джантата ако си с лети и не са оригинални bmw джанти винаги се получава разлика в луфта макар и малак и почва да тресе колата. ако го имаш с дистанционна фтулка се решава всичко
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Не са нито криви гуми, нито джанти, нито дискове, нито предница и въобще това не е от окачването.
Щом вибрациите започват след промяна на работата на двигателя и като върнеш газта изчезват, най-добре иди на една диагностика, но не на бай Киро в гаража, ами в оторизиран сервиз.Струва 62лв, но шанса да ти кажат точно от какво е 90%.Ако тръгнеш по разни гаражи и сервизи, ще дадеш доста повече за дигностики и смяна на читави части
Може да е нещо и от скоростите, но диагностиката ще си го покаже.
Честита придобивка
Щом вибрациите започват след промяна на работата на двигателя и като върнеш газта изчезват, най-добре иди на една диагностика, но не на бай Киро в гаража, ами в оторизиран сервиз.Струва 62лв, но шанса да ти кажат точно от какво е 90%.Ако тръгнеш по разни гаражи и сервизи, ще дадеш доста повече за дигностики и смяна на читави части

Може да е нещо и от скоростите, но диагностиката ще си го покаже.
Честита придобивка

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Когато е скъсан един от тампоните на двигателя при мен се получават големи вибрации и двигателя шуми много повече. Ако са скъсани и двата може от там да е проблема. Провери ги за си сигурен, че са здрави.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани