Проблем с температура или към колегите с 528,540

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Проблем с температура или към колегите с 528,540

Мнение от Бай Митьо » 30 Дек 2008, 18:47

Колеги странен проблем има един приятел, значи кара 528-ца и колата му не стига 12ч тази зима, миналата е стигаше.
Аз му казах, че е термостата, защото и аз бях така преди 1г, но страното при него е че когато колата е в обороти - пример ръчкане по околовръстното на София - темп. е преди 12ч, но ако пуснем от 100км или там някъде по инерция, моментално качва темп. на 12ч
и още един въпрос, при подаване на газ перката увеличава оборотите, ама бая, доста шум се чува от вън все едно ще излитаме, това го прави и на место. Това дали е норм, защото при мен с 520 не е така, както и при мнг други колеги, но може би при по-голямите двигатели това е норм. Дали!??
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 30 Дек 2008, 19:43

Така както го обясняваш ми прилича на зацепено постоянно виско.Когато колата е в обороти, върти виското и перката охлажда, като я пусне по инерция перката намалява оборотите и позволява на двигателя да загрее.

Нека да пробва на студен двигател да опита да спре перката с вестник.Ако я спре, значи не съм прав, ако опърпа вестника, значи точно там е проблема.

Много "майстори", когато се повреди виското го зацепват да се върти постоянно, като на жигула :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 30 Дек 2008, 22:24

значи виското мисля е наред, защото и аз като смених моето с ново и лятото като давам газ малиии се 1 карам тдс, едно фучене се чува от под капака :mhihi: това е нормално при ново виско, само когато колата е загряла много
нека тоя пич да почне от термостат - водна помпа, има проблем с охладителната система което не е хубаво особено за редовите 6-ци, ако не ги е сменял, да започне от тях
и 540 и 528 нямат нищо общо повярваи :D
всичко е различно на 540 в сравнение с 528,523,520, докато последните 3 модела са почти идентични, на 540 и казанчето на водния радиатора е от другата страна, както и въздуха идва от дясно и т.н.
все си мисля че като дава газ торбинката на водната помпа върти повече студена вода и термостата е само отворен и така се охлажда по бързо, докато когато е по инерция става обратното, по малка циркулация

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 31 Дек 2008, 0:07

Само неразбрах какво общо има водната помпа с проблема.Ако прегрява да, ама...
Зимата нетрябва постоянно да му е зацепено виското. Проблема му е или във виското или му е забил термостата.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook