Проблем с температура или към колегите с 528,540
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Проблем с температура или към колегите с 528,540
Колеги странен проблем има един приятел, значи кара 528-ца и колата му не стига 12ч тази зима, миналата е стигаше.
Аз му казах, че е термостата, защото и аз бях така преди 1г, но страното при него е че когато колата е в обороти - пример ръчкане по околовръстното на София - темп. е преди 12ч, но ако пуснем от 100км или там някъде по инерция, моментално качва темп. на 12ч
и още един въпрос, при подаване на газ перката увеличава оборотите, ама бая, доста шум се чува от вън все едно ще излитаме, това го прави и на место. Това дали е норм, защото при мен с 520 не е така, както и при мнг други колеги, но може би при по-голямите двигатели това е норм. Дали!??
Аз му казах, че е термостата, защото и аз бях така преди 1г, но страното при него е че когато колата е в обороти - пример ръчкане по околовръстното на София - темп. е преди 12ч, но ако пуснем от 100км или там някъде по инерция, моментално качва темп. на 12ч
и още един въпрос, при подаване на газ перката увеличава оборотите, ама бая, доста шум се чува от вън все едно ще излитаме, това го прави и на место. Това дали е норм, защото при мен с 520 не е така, както и при мнг други колеги, но може би при по-голямите двигатели това е норм. Дали!??
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Така както го обясняваш ми прилича на зацепено постоянно виско.Когато колата е в обороти, върти виското и перката охлажда, като я пусне по инерция перката намалява оборотите и позволява на двигателя да загрее.
Нека да пробва на студен двигател да опита да спре перката с вестник.Ако я спре, значи не съм прав, ако опърпа вестника, значи точно там е проблема.
Много "майстори", когато се повреди виското го зацепват да се върти постоянно, като на жигула
Нека да пробва на студен двигател да опита да спре перката с вестник.Ако я спре, значи не съм прав, ако опърпа вестника, значи точно там е проблема.
Много "майстори", когато се повреди виското го зацепват да се върти постоянно, като на жигула

значи виското мисля е наред, защото и аз като смених моето с ново и лятото като давам газ малиии се 1 карам тдс, едно фучене се чува от под капака
това е нормално при ново виско, само когато колата е загряла много
нека тоя пич да почне от термостат - водна помпа, има проблем с охладителната система което не е хубаво особено за редовите 6-ци, ако не ги е сменял, да започне от тях
и 540 и 528 нямат нищо общо повярваи
всичко е различно на 540 в сравнение с 528,523,520, докато последните 3 модела са почти идентични, на 540 и казанчето на водния радиатора е от другата страна, както и въздуха идва от дясно и т.н.
все си мисля че като дава газ торбинката на водната помпа върти повече студена вода и термостата е само отворен и така се охлажда по бързо, докато когато е по инерция става обратното, по малка циркулация

нека тоя пич да почне от термостат - водна помпа, има проблем с охладителната система което не е хубаво особено за редовите 6-ци, ако не ги е сменял, да започне от тях
и 540 и 528 нямат нищо общо повярваи

всичко е различно на 540 в сравнение с 528,523,520, докато последните 3 модела са почти идентични, на 540 и казанчето на водния радиатора е от другата страна, както и въздуха идва от дясно и т.н.
все си мисля че като дава газ торбинката на водната помпа върти повече студена вода и термостата е само отворен и така се охлажда по бързо, докато когато е по инерция става обратното, по малка циркулация
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Само неразбрах какво общо има водната помпа с проблема.Ако прегрява да, ама...
Зимата нетрябва постоянно да му е зацепено виското. Проблема му е или във виското или му е забил термостата.
Зимата нетрябва постоянно да му е зацепено виското. Проблема му е или във виското или му е забил термостата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани